2024-04-29, 10:51
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
Det verkar alltid röra sig om Hisingen när en kvinna hittas död i lägenhet och en man grips.
Vart har du läst att någon är gripen?
För jag kan inte se det någonstans.
Citera
2024-04-29, 12:53
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samirlslic
Hej!

Jag heter Samir Lalic!

Ni som skriver om mig och min familj varnar jag att ta bort alla post med mitt namm
Lek inte polisen , hur tänker ni???

Jag råkar tyvärr vara granne med händelse ( men inte samma ingången) och vi har inte sett eller hört något… Resten får ni veta av mydnighetet

Snälla respektera detta och radera mitt namm (och frugans) så vi i te behöver polissnmälla händelse!

Mvh
Hur mycket har du knarkat under ditt liv egentligen?

Du är sur på folk som hintar om ditt namn, så ditt svar blir att göra ett konto i ditt eget för- och efternamn och sen dubbelposta ditt första inlägg där du helt öppet skriver för- och efternamn.

Förstår du hur jävla korkad du är?

Vad ska du polisanmäla för?
Citera
2024-04-29, 14:57
Medlem
En kvinna i 20-årsåldern häktad misstänkt för mordet. Hon ska ha någon typ av relation till offret. Mamma och dotter?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1249196
Citat:
Nu har en kvinna i 20-årsåldern begärts häktad misstänkt för mord, uppger åklagaren Kajsa Johansson.

Kvinnorna ska också ha haft någon form av relation.

– De är inte för varandra obekanta, säger Kajsa Johansson.

Den misstänkta ska själv ha larmat polisen till lägenheten.
Citera
2024-04-29, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Man behöver inte vara dömd för brott om man finns på Lexbase.
Det räcker att du är målsägande i en ekonomisk tvist eller liknande.
Precis, och därför skrev jag "antyder".
Citera
2024-04-29, 15:11
Medlem
Ingen av de två kvinnorna ska vara skrivna på adressen.
Citera
2024-04-29, 15:18
Medlem
b00b00s avatar
Kanske nån pundarkärring som försökt få lite "fingerlicking good" i utbyte mot knark och lockat hem den här lilla flickan från något av de finaste etablissemangets ställen i kroglivet runtomkring Kville. Sen har den yngre sneat på det fulknarket och gått bananas.

Eller så är den äldre mamman till GM. Och är sjuk i någon terminal sjukdom och vårdas i palliativ hemmiljö. Och dottern gav efter för mammans önskan att få avsluta sitt liv?
Senast redigerad av b00b00 2024-04-29 kl. 15:44.
Citera
2024-04-29, 16:03
Medlem
BillBasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Ingen av de två kvinnorna ska vara skrivna på adressen.

Petar in en källa på det + info om den anhållna:

Citat:
Den anhållna kvinnan har en historia av dåligt mående och kontakter med psykvården. Hon är tidigare dömd narkotikabrott och mindre allvarliga våldsbrott.

– Ingen av de två inblandade är folkbokförda på adressen där brottet skett. Och det var den misstänkta själv som larmade polisen, konstaterar åklagaren.

https://www.gp.se/krim/kvinna-misstankt-for-mord-i-kvillebacken-pa-hisingen.97f7d642-feb2-433d-ada2-c811049124e6
Citera
2024-04-29, 19:45
Medlem
svidiskesvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samirlslic
Skriver öppet och ärligt din fega anonym tuffing …brukar ej spendera tid med idioter som har inget liv … Gömer du dig som en liten råtta och skriver så din hjälte….
Förstår en liten del att det är inget ball om ens namn yttras här. Men om jag skulle gå i taket och hota med polisanmälan varenda gång när namnet "Svensson" nämns, då hade jag inte haft tid att sova ens.
Så va fan om de var en granne, och du och din fru är ok och ni ej har någon delaktighet i detta fall så räcker det med att skriva att vi är ok och det var typ grannen. Och hur det blir lite fel att hota med nåt som du tycker nån leker i samma inlägg.
Lättkränkt eller? I så fall kanske det är dumt att påpeka att en termin eller två i sfi inte skadat.
Just saying.
Citera
2024-04-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Kanske nån pundarkärring som försökt få lite "fingerlicking good" i utbyte mot knark och lockat hem den här lilla flickan från något av de finaste etablissemangets ställen i kroglivet runtomkring Kville. Sen har den yngre sneat på det fulknarket och gått bananas.

Eller så är den äldre mamman till GM. Och är sjuk i någon terminal sjukdom och vårdas i palliativ hemmiljö. Och dottern gav efter för mammans önskan att få avsluta sitt liv?

Är ytterst få 40-åringar som vårdas palliativt.
Citera
2024-04-29, 20:17
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Är ytterst få 40-åringar som vårdas palliativt.

Framförallt är det ytterst få 40-åringar som vårdas palliativt på en adress där de inte är skrivna. Ja, bortsett hospice då.

Mer on-topic: Trådaktuella mordet kanske inte visat sig vara så värst kontroversiellt utifrån befintlig information. Men det ger upphov till några små frågetecken. Om varken BO eller GK bodde i lägenheten, vad gjorde de där? Om de var där på besök, var var den egentlige ägaren? Det rapporteras att GK ringde polisen själv, så gissningsvis var ingen annan på plats vid tiden för mordet? Är det månne personer som bodde där svart?
Senast redigerad av fluff995 2024-04-29 kl. 20:21.
Citera
2024-04-29, 21:37
Medlem
Trollsvanss avatar
Det blir svårt att ta reda på vilka personerna är om ingen av de två är hemmahörande på adressen.
Det kan lätt bli konstiga trådsanningar om man börjar gissa.

Bättre att någon som vet berättar vilken lägenhet det handlar om. Så fakta kommer fram direkt och inte en massa foliehatts-teorier.
Citera
2024-04-29, 22:39
Medlem
Finns det (säkra) uppgifter om adressen där dödsfallet/mordet inträffade?
Jag har hittills sett två gatunr nämnas, förmodar att det handlar om två olika portar i samma hus? Om jag läst slarvigt och flera möjliga adresser nämnts ber jag om ursäkt.

En person, vad jag förstår boendes på en av tidigare nämnda adresser, har skrivit i tråden och säger att det hela utspelade sig hos grannen, grannporten (?) och jag undrar om man kan dra några slutsatser utifrån det? Vet man något om våningsplan?

Sorry för många frågor, någon kanske har åkt förbi efter helgen, bor i närheten eller noterat avspärrningar eller dyl...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in