2024-04-29, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flamsk
”Flera polispatruller på plats” på grund av en anträffad död i en lägenhet i Kvillebäcken, Hisingen.

Någon som vet vad som hänt?

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2024/april/27/27-april-10.44-antraffad-dod-goteborg/
Hej!

Jag heter Samir Lalic!

Ni som skriver om mig och min familj varnar jag att ta bort alla post med mitt namm
Lek inte polisen , hur tänker ni???

Jag råkar tyvärr vara granne med händelse ( men inte samma ingången) och vi har inte sett eller hört något… Resten får ni veta av mydnighetet

Snälla respektera detta och radera mitt namm (och frugans) så vi i te behöver polissnmälla händelse!

Mvh
Citera
2024-04-29, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolisBatikhexan
Lutar också åt att det är hon som är avliden.
Hej!

Jag heter Samir Lalic!

Ni som skriver om mig och min familj varnar jag att ta bort alla post med mitt namm

Jag råkar tyvärr vara granne med händelse ( men inte samma ingången) och vi har inte sett eller hört något… Resten får ni veta av mydnighetet

Snälla respektera detta och radera mitt namm (och frugans) så vi i te behöver polissnmälla händelse!

Mvh
Citera
2024-04-29, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samirlslic
Hej!

Jag heter Samir Lalic!

Mvh
Jag har inte skrivit något här tidigare, men svarar ändå.
Det enda som skrivits är vilka personer (maskade dessutom) som är skrivna på adressen, vilket är helt offentliga uppgifter i Sverige.
Det är inget du kan anmäla till polisen. Det är inget olagligt.
Vad du menar med "lek inte polisen", är lite oklart?
Vem "leker polis" enligt dig?
Tråkigt att du känner dig anklagad, men det enda som skrivits är maskade namn på de som bor på adressen ifråga. Det är som sagt helt offentliga uppgifter och går att hitta på nätet på knappt två sekunder.
Ingen har anklagat dig för något alls, så ta det lugnt!
Du finns tyvärr på Lexbase, vilket antyder att du är dömd för brott tidigare, och de som finns på Lexbase blir alltid lite mer misstänkta, så mitt råd är att du undviker att hamna på Lexbase i fortsättningen.
Senast redigerad av Tesla83 2024-04-29 kl. 01:48.
Citera
2024-04-29, 02:03
Medlem
… för fortkörning ja … radera snälla detta och ni andra som leker poliser ber er snällt … lätt att göma sig bakom skärmen det är fegt … radera alla uppgifter för att folk skriver till mig…
Citera
2024-04-29, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Jag har inte skrivit något här tidigare, men svarar ändå.
Det enda som skrivits är vilka personer (maskade dessutom) som är skrivna på adressen, vilket är helt offentliga uppgifter i Sverige.
Det är inget du kan anmäla till polisen. Det är inget olagligt.
Vad du menar med "lek inte polisen", är lite oklart?
Vem "leker polis" enligt dig?
Tråkigt att du känner dig anklagad, men det enda som skrivits är maskade namn på de som bor på adressen ifråga. Det är som sagt helt offentliga uppgifter och går att hitta på nätet på knappt två sekunder.
Ingen har anklagat dig för något alls, så ta det lugnt!
Du finns tyvärr på Lexbase, vilket antyder att du är dömd för brott tidigare, och de som finns på Lexbase blir alltid lite mer misstänkta, så mitt råd är att du undviker att hamna på Lexbase i fortsättningen.
… för fortkörning ja … radera snälla detta och ni andra som leker poliser ber er snällt … lätt att göma sig bakom skärmen det är fegt … radera alla uppgifter för att folk skriver till mig…
Citera
2024-04-29, 02:47
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:

Aha, så info på Lexbase gäller en endast fortkörning, det är väl bara att kolla för den som är intresserad. Vem vet vad som dyker upp härnäst i denna tråd från Kvillebäcken.
(Bytheway, Vem leker polis?)
Citera
2024-04-29, 04:37
Medlem
Någon som fått fram namn på vem den avlidna kvinnan är? Eftersom det tog förhållandevis lång tid för polisen att identifiera kvinnan är hon troligen inte skriven på adressen?
Citera
2024-04-29, 06:22
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83

Man behöver inte vara dömd för brott om man finns på Lexbase.
Det räcker att du är målsägande i en ekonomisk tvist eller liknande.
Citera
2024-04-29, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
Sa dom verkligen det? Det missade jag isf. Källa?

Ja, nä nu finns inte den källan kvar längre när dom tror att de är ett mord. Men de var därför jag trodde att de inte var några synliga skador. Men eftersom de gick ganska snabbt att dom misstänker mord så har väl rättsmedicin hittat något när kläder avlägsnats.
Citera
2024-04-29, 07:33
Medlem
Citat:
Hej!

Jag heter Samir Lalic!

Mvh

hej på dig, vad vet du om din granne som är död? jag funderar på om jag kan ha känt henne tidigare (hoppas inte det är hon)
Citera
2024-04-29, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBenes
Bodde i närheten för ca 20 år sedan. Som du säger var det mycket alkisar och pundare. Kände mig dock aldrig otrygg och gick ofta hem på nätterna.

I de äldre husen är de kvar, många privata hyresvärdar som har det klientelet.
I alla nya hus är det annat bös. Det är inga som vill bo där och betala så mycket, de gör det för att de måste. Samma med alla nybyggda lägenheter, det är en enorm omsättning på boende då inga stannar länge.

Har goda vänner som bott i villakvarteren i närheten som valt att flytta för att barnen börjar bli stora och de inte vågar låta dem vara ute.

Betydligt högre kriminalitet i kville nu än tidigare och framförallt betydligt mycket fler invandrare

min bild cokså, jag har har själv bott i området, det är verkligen inget område som barn skall växa upp i, kriminaliteten är helt otroligt hög där nu
Citera
2024-04-29, 08:30
Medlem
Det verkar alltid röra sig om Hisingen när en kvinna hittas död i lägenhet och en man grips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in