2024-05-02, 11:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swingtrader
Ni har båda flera fel.

https://en.wikipedia.org/wiki/Heritability_of_IQ

Men det där är nog för komplext för er båda.

Du felciterade nog mig.

Där står det ju exakt det jag skrev och dessutom länkade till.

Det är vinkelsleep som inte förstår.
Citera
2024-05-05, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Ja, thailändska barn mår jättebra av svenska pedofiler som knullar dom.
Samtidigt är turkpizza den mest sålda snabbmaten i Sverige.

Du väljer själv vilken synvinkel du vill se saker ur.

De flesta pedofilerna är muslimer. Det började med pedofilen muhammed.

Det äckliga är hur ni smutslimer försvarar och dyrkar smutslimska pedofiler samtidigt som vi svenskar anser att ALLA pedofiler kan hängas.
Citera
2024-05-05, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Minns när rasisten Kenth Ekerot twittrade om att ungdomarna som flydde från Syrien var lyxflyktingar för att dom minsann hade en I-Phone. Att deras föräldrar lagt sitt livs besparingar på en livsfarlig båtresa över Medelhavet var inget som den gode Kenth tog i beaktande.

Det lustiga i kråksången är dock att det är SVENSKAR som är de riktiga lyxflyktingarna. Man flyttar från Sverige till Dubai, Thailand och Spanien för att få bättre väder, lägre skatter och billigare sprit (i fallet Thailand även ligga med minderåriga lagligt och billigt).

Idag bor några procent av svenskarna utomlands, och alla anger något av ovan som skäl för sin flytt. Så klart kan även kärlek och arbete spela in - men det är inte många svenskar som t ex flyttar till Bangladesh eller Grönland för att arbeta eller gifta sig.

Och samma visa var det under USA-utvandringen. Gårdarna i Sverige hade hårda arbetsvillkor och dålig standard jämfört med USA där man hade vilodagar och elektricitet. Så lyxflyktingarna från Sverige såg givetvis sin chans att byta upp sig.

Anser jag att det är fel att söka lyckan annorstädes? NEJ! Det är en mänsklig rättighet. Det som skär i mångas ögon är att svenskarna inte erkänner att dom själva gör - eller vill göra - precis samma sak som så många andra har gjort i Sverige: skaffat sig en bättre tillvaro.

Svenskar berikar Spanien och spanjorer berikar Sverige.

Det är något som jag och mina spanska vänner är mycket väl överens om.

Vi är också överens om att sådana som du förstör våra länder. Problemet är inte invandrare i sig, problemet är den låga nivån som du och dina vänner har. Ni är en börda, en belastning.

Så lägg dig inte i våra interna affärer, du har ingenting med det att göra.

Dubai älskar sina svenska invandrare, men behandlar svenskar (och alla andra invandrare från icke-Gulf länder) som skit!

Det är skillnaden, svenska invandrare jobbar och gör länderna bättre.

Invandrare som du är parasiter som mördar, våldtar och lever på bidrag. Det gör inte vi svenskar.

Det är så lustigt att när jag pratar med mina kära spanska vänner så vet de att varje gång som en svensk begår ett brott i Spanien så är det i 99% av fallen en smutsig icke-svensk med svenskt pass.

Vi svenskar är verkligen inte som er. Ni är värdelösa, våldsamma parasiter.
Citera
2024-05-17, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perka99
Utvandringen till USA pågick i 70-80 år, det innebär att det levde fler än 5,1 miljoner svenskar under denna tid (som alltså rymmer tre generationer). Så utvandringen av den totala mängden svenskar som levde under denna tid blir mindre än 20%.

Precis, mer åt 16%. Jag skrev MAX 20%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in