2025-06-25, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Nu menar jag inte de som tränar på elitnivå. Men som sagt, kan ju vara en korrelation bara, att de med mer testo sportar mer och de med mer testo har svår mens.

Folk har haft problem med mens även förr och de har ätit annorlunda mot oss och rört sig mer. Men iofs stress hade de nog mycket mer av.
Har man mer testo har man lättare mens. Kort och lite
Citera
2025-06-25, 11:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pump-the-Jam
Har man mer testo har man lättare mens. Kort och lite

Det känns väl inte som att kärringarna som sitter här och mal på dagarna är rätt människor och fråga om vare sig mens eller P-piller eller?
Citera
2025-06-25, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det känns väl inte som att kärringarna som sitter här och mal på dagarna är rätt människor och fråga om vare sig mens eller P-piller eller?
Nej, de är ju män 🤣
Citera
2025-06-25, 12:36
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Nej, de är ju män 🤣

Det var elakt sagt, klart en kvinna inte blir en man bara för att hon slutar blöda en gång i månaden. Nej, då blir hon kärring eller tant.
Citera
2025-06-25, 12:38
Bannlyst
Citat:
Det var elakt sagt, klart en kvinna inte blir en man bara för att hon slutar blöda en gång i månaden. Nej, då blir hon kärring eller tant.
Ok, är dock ingen klimakteriekäring själv
Citera
2025-06-25, 12:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ok, är dock ingen klimakteriekäring själv

Okey.

Nej, det nog vara skönt att ha det där skiten bakom sig, och slippa bekymra sig att ev. bli gravid. Dock tror jag inte TS skulle vilja gå från en tonårsjänta till att göka tanter.
Citera
2025-06-25, 13:00
Bannlyst
Citat:
Okey.

Nej, det nog vara skönt att ha det där skiten bakom sig, och slippa bekymra sig att ev. bli gravid. Dock tror jag inte TS skulle vilja gå från en tonårsjänta till att göka tanter.
Jaha jag har aldrig sagt att jag har det bekymret i livet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in