2024-04-27, 18:22
Medlem
Hur ska man säga detta politiskt korrekt?

Jag gör ett försök:

Skicka denna muslimska aktivistiska hora ur vårt parlament.
Citera
2024-04-27, 19:01
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Hur ska man säga detta politiskt korrekt?

Jag gör ett försök:

Skicka denna muslimska aktivistiska hora ur vårt parlament.
Det är det absolut enda, korrekta sättet att säga det på. Varför frågar du?
Citera
2024-04-27, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Precis som om det är bättre att ha tungan långt uppe i Bibbis och Bidens rövhål enkom för att man vuxit upp med Hollywoodfilmer. Säga vad man vill om vänstern, men de är iaf inte hjärntvättade såsom många "högerväljare" uppenbart är. Återigen är det en jäkla sjal som diskuteras och här sitter Flashbacks "elit" och gråter ut, snöflingor som de är.

Att somliga kallar palestinasjalen politisk visar på en enorm okunskap.... Berätta gärna vilken politik den står för. Hamas konservativa bakåtsträvande politik kanske? Som solidaritetssymbol däremot och då är den väl inte värre än en Ukrainsk flagga på kavajslaget? Snacka om att sila mygg och svälja kameler...

Palestina sjalen är en politisk symbol. Det är som att bära en Ss uniform i riksdagen.
Citera
2024-04-27, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Palestina sjalen är en politisk symbol. Det är som att bära en Ss uniform i riksdagen.

Berätta vilken politik den står för då, eller är det svårt?
Citera
2024-04-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Det är det absolut enda, korrekta sättet att säga det på. Varför frågar du?
Jag är väl för blyg.
Citera
2024-04-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Berätta vilken politik den står för då, eller är det svårt?
Anti-moderat? Hur svårt kan det vara?
Citera
2024-04-27, 19:53
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gridiot
Varför får man inte ha en shamag i riksdagen?!
Palestina.schalen är en politisk markör för islamism och antisemitism och har självklart inte i sveriges riksdag att göra.
Citera
2024-04-27, 20:20
Medlem
Usch vad många rasister och judeälskare det finns här inne. judar är onda folkmördare som bara hotas på tronen av ondska av vita människor. israel är värre än nazityskland och hitler var en körgosse i jämförelse med netanyahu som har mördat miljoner oskyldiga muslimer som bara vill leva i fred och aldrig ens gör någon jude förnär.

Ni är helt gaaalna!!!
Citera
2024-04-27, 20:33
Medlem
BewilderedHulders avatar
Utrikespolitik ska utrikesdepartementet ägna sig åt och palestinsk folkdräkt åt det palestinska folket. Det fungerar inte med mångkultur i svensk riksdag!
Citera
2024-04-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Anti-moderat? Hur svårt kan det vara?

Min utgångspunkt är att en palestinasjal inte är politisk. Sen är jag väl medveten om att svärjevänner är emot typ allt som inte följer deras världsåskådning. Antar att du antar att Hamas är vänster?
Citera
2024-04-27, 20:45
Medlem
Gridiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Palestina.schalen är en politisk markör för islamism och antisemitism och har självklart inte i sveriges riksdag att göra.

Dom är också bra för att värma hals och huvud. Har blivit poppulära bland outdoor-folk. Amerikanska soldater tog med plagget feån irakkriget
Citera
2024-04-27, 22:10
Medlem
Vad gör ”såna” ens i riksdagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här