Citat:
Rafflande problem egentligen... Är det verkligen bara partinål som gäller och inte dom där bögiga små flaggorna vissa politiker kopierat från Amrisarna?
Sen så för att vara ärlig hade jag nog bara sytt upp en tjusig kjol eller skjorta i samma mönster som ju är rätt lätt att känna igen och haft den på mig. Ett abstrakt geometriskt mönster som i sig inte är en samling symboler borde ju vara lättare att ha på sig.
Sen så får man ju också komma ihåg att SD'are tenderar att ha litet stånd och bli litet våta när dom får bestämma över andra, så klart dom slår till när dom kan.
Kommer ihåg när han den där fete skallige i SD grät ut för att folk inte sa rätt titel åt honom. Jesus vad folk garvade åt honom
Men finns en poäng. Om det är mer än en sjal och klädkoderna ska striktas till why not? Dom får väl vara litet kreativa istället.
Sen så för att vara ärlig hade jag nog bara sytt upp en tjusig kjol eller skjorta i samma mönster som ju är rätt lätt att känna igen och haft den på mig. Ett abstrakt geometriskt mönster som i sig inte är en samling symboler borde ju vara lättare att ha på sig.
Sen så får man ju också komma ihåg att SD'are tenderar att ha litet stånd och bli litet våta när dom får bestämma över andra, så klart dom slår till när dom kan.
Kommer ihåg när han den där fete skallige i SD grät ut för att folk inte sa rätt titel åt honom. Jesus vad folk garvade åt honom

Men finns en poäng. Om det är mer än en sjal och klädkoderna ska striktas till why not? Dom får väl vara litet kreativa istället.
Palestinasjal är inget som endast symboliserar terrorister såsom PLO och Hamas. Det existerar i Kurdistan, som trots allt är våra vänner till skillnad från palestinierna.
Parasitism är en intressant företeelse. Sossar, MP och kommunister brukar man med ett förenklat uttryck kalla parasiter. Parasitism är ett förhållande mellan organismer där den ena organismen, parasiten, utnyttjar värdorganismen för egen vinning på ett sätt som skadar värdorganismen och drar näring ifrån organismen. Men är det verkligen en rättvis bedömning? Jag anser att vänstern är hyperparasiter. De har satt i system att leva på andra parasiters parasiterande. Utan parasiternas stöd skulle inte V och SAP existera.
Den invandrade Kommunisten har gått från att vara parasit, en parasit som lever i eller på andra levande organismer från vilka de tar sin näring och orsakar skada, till att vara en hyperparasit. Hennes fortlevnad går numera ut på att hon kan leva på andra parasiters parasiterande.
Parasiterna har tagit sig in så långt i samhällskroppens alla delar att Sverige är förlorat. Vi som är värddjuren har snart ingen mer näring för parasiten att leva på oavsett en palestinasjal eller ej. Vad ska vänstern göra när de dödat värddjuret? Det tarvas eftertänksamhet från vänsterns sida.