2024-05-03, 08:25
Medlem
Markus.Stahlinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalsanning
Okay, jag och alla kvinnor blir av med rösträtten. Fine enough…

Nja, finns rätt så många som inte kan skilja på de/dem. Släng med de som inte kan skilja på enda/ända också så har vi en deal!
Citera
2024-05-03, 08:31
Citat:
Ursprungligen postat av Markus.Stahlinder
Nja, finns rätt så många som inte kan skilja på de/dem. Släng med de som inte kan skilja på enda/ända också så har vi en deal!

Din rumpenda. Skämt o sido.
Elr jag menar rumpända 😂
Citera
2024-05-03, 08:33
Medlem
Citat:
Okay, jag och alla kvinnor blir av med rösträtten. Fine enough…

Du borde verkligen vara mer öppen med dina åsikter och bemöta ev kritik med din sk fakta istället för att gömma dig här men jag gissar att du bara är en vek beta med större käft än pannben.
Det tyckte tydligen din chef också.
Citera
2024-05-03, 08:37
Citat:
Ursprungligen postat av S.G.T.
Du borde verkligen vara mer öppen med dina åsikter och bemöta ev kritik med din sk fakta istället för att gömma dig här men jag gissar att du bara är en vek beta med större käft än pannben.
Det tyckte tydligen din chef också.

Vad pratar du om egentligen. Har ju varit hur trevligt som helst att diskutera här.
Hur ska man lära sig om vi inte bits lite.

Tyvärr var det en tjej som anmälde mig. Hon hade kunnat festa och ligga med mig på kvällen men när det kommer till mina åsikter… nej nej nu ska du få dig en snyting.

Jag står fortfarande för min åsikt. Är inte rädd för att förlora jobb.
Citera
2024-05-03, 09:05
Medlem
Citat:
Vad pratar du om egentligen. Har ju varit hur trevligt som helst att diskutera här.
Hur ska man lära sig om vi inte bits lite.

Tyvärr var det en tjej som anmälde mig. Hon hade kunnat festa och ligga med mig på kvällen men när det kommer till mina åsikter… nej nej nu ska du få dig en snyting.

Jag står fortfarande för min åsikt. Är inte rädd för att förlora jobb.

Jag pratar om att du borde vara mer öppen med dina åsikter även om det är trevligt att diskutera här men du verkar vara för vek för det.
Så svårt var det väl ändå inte att förstå ett kort inlägg med inte alltför avancerade ord?

Underbart att du missade ett ligg, klok tjej.
Du kan trösta dig med att det (tyvärr) finns brudar som ligger med vilket skräp som helst, som tex killar utan pannben med stor käft som vill begränsa deras rättigheter så du behöver inte gråta över det.
Lite roligt är det att du därför tvingas välja en sängpartner ur just den kategorin kvinnor som landat dig i dina åsikter.
Hoppas att den insikten inte får din mikropillevipp att sloka.
Citera
2024-05-03, 09:11
Citat:
Ursprungligen postat av S.G.T.
Jag pratar om att du borde vara mer öppen med dina åsikter även om det är trevligt att diskutera här men du verkar vara för vek för det.
Så svårt var det väl ändå inte att förstå ett kort inlägg med inte alltför avancerade ord?

Underbart att du missade ett ligg, klok tjej.
Du kan trösta dig med att det (tyvärr) finns brudar som ligger med vilket skräp som helst, som tex killar utan pannben med stor käft som vill begränsa deras rättigheter så du behöver inte gråta över det.
Lite roligt är det att du därför tvingas välja en sängpartner ur just den kategorin kvinnor som landat dig i dina åsikter.
Hoppas att den insikten inte får din mikropillevipp att sloka.

Jag förstår inte vad min kuk har med hela diskussionen att göra. Bättre att argumentera efter det jag skrivit.

Man kan stå för sina åsikter men ändå lyssna till den andre. Jag står för min åsikt.
Citera
2024-05-03, 09:17
Medlem
DevilsDens avatar
Tycker inte heller att kvinnor ska få rösta, inte heller män.

Att rösta går att likna vid en alzheimers patient i ett horhus.

Man går och röstar gång efter annan utan att komma ihåg att man blev knullad senast man röstade, man börjar liksom om vart 4e år och tror att man hittat sitt parti.

Man tror även på lögnen om förändring, att din röst har någon betydelse. Det är upplagt på det viset att man ska tro att man har något att säga till om.
Dom manipulerar med småfrågor som väljarna gillar. Dom stora frågorna som betyder något är något ni inte är delaktiga i.

Tv debatter är bara lek där dom korrupta dårarna samlas och ljuger folk rakt upp i ansiktet i direktsänd TV.

Partier driver olika frågor men agendan i dom verkliga frågorna behåller sin kurs.

Det är en teater alltihop, att rösta är att kasta bort sin röst sitt jag till korrupta politiker.

Hur många gånger har dom inte kört över er? men lite mer i pension blev det allt va!!? Nån tjuga?

1 kr billigare bensin?

Alla som röstar lever i en illusion, har man inte förstått detta ännu så är man mera än förlorad, man lever inte ens i en verklighet.

Är du tillsammans med en partner som ljuger för dig? politiker ljuger varje gång dom öppnar käften nämligen.

Så dra in rösträtten för den grå ignoranta massan är mitt guldtips.
Citera
2024-05-03, 09:36
Medlem
Citat:
Jag förstår inte vad min kuk har med hela diskussionen att göra. Bättre att argumentera efter det jag skrivit.

Man kan stå för sina åsikter men ändå lyssna till den andre. Jag står för min åsikt.

Det var du som tog upp missade ligg pga dina åsikter, inte jag.
Insikten bör ändå vara rolig även för dig.

Jag lyssnar uppenbarligen på dig eftersom jag svarar och som du kan se i svaren bekräftar jag att det finns korkade kvinnor.
Om det är absolut nödvändigt för dig att få creds för något så är det just för att du står för dina åsikter.
Mycket har jag hört genom åren men tyvärr har jag aldrig sprungit på någon som vågar säga något liknande öppet och/eller inför kvinnor, jag känner inte heller till någon kvinna som varit med om det vilket är trist.
Antingen är ni fega eller väldigt få, kanske bådadera och det är därför du borde vara mer öppen i riktiga livet.
Ni fyller faktiskt en funktion oavsett vad man tycker om den saken.
Citera
2024-05-03, 09:42
Medlem
Endast de som betalar inkomstskatt från privat arbetsgivare ska få rösta.
Citera
2024-05-03, 09:45
Medlem
Uncorruptables avatar
Fantasier igen. Antigen drar man allas rösträtt, vilket säkert kan komma inträffa, det är ju lite som det är idag, eller ingens rösträtt.

"Representativ demorkati" där alla partier bara ljuger och gör exakt tvärtom har vi ju idag. Så man kan ju faktiskt argumentera att rösträtten inte är äkta och inte alls fungerar som tänkt.

Att sålla ut en grupp människor - kvinnor, invandare, efterblivna, fattiga, kommer aldrig att fungera juridiskt.
Citera
2024-05-03, 09:51
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Alla vet att du har rätt men ingen vågar säga det högt verkar det som.

Väldigt få tror som ni. Så pinsamt att du säger så.
Citera
2024-05-03, 10:03
Medlem
immenhusens avatar
Frågan borde egentligen vara den omvända; borde inte degenererade incels få indragen rösträtt? Mig veterligen har de aldrig bidragit med något i samhället.

/AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in