2024-12-06, 19:18
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Hon bor dels hos sin morsa och ibland hos sin farsa, någon av dom befinner säkert i Spånga.
Maysan själv kommer ju aldrig få något, ev någon soclägenheten om hon har tur om 20år.

Haha ja alltså Maysan är en rejäl pjäs, finns kvinnor med vackra figurer ändå men det är något med Maysan, så satt på något vis.

Hon har lätt knullat runt, inget fel med det, men hon är en hycklande muslim så då faller det platt.
Snart 30 bast och har fortfarande inte lyckats lämna boet, vilket extremt misslyckande av hennes föräldrar.

Jag är från samma ort som henne, hon kallas för den arabiska madrassen, har tydligen legat med över 5000 personer.
Citera
2024-12-07, 01:13
Medlem
Typiskt lågbegåvad kvinna, precis som många andra som har samma härkomst som henne, om jag inte missminner mig så är hon från Marocko.

Inget arbete, skulder hos kronofogden, missbruksproblem och utåtagerande beteende, här snackar vi låg IQ.
(Hon själv tror givetvis att hon är smart).

Ska bli kul att se vad som blir av henne om några år, musiken verkar inte gå speciellt bra och att suga småbecknares kukar ger ingen större summa pengar heller.

Min gissning är att hon kommer falla djupare i missbruk, ännu mer när hennes utseende börjar försvinna, man såg ju på polis-bilderna när hon stod utan smink, ingen vacker syn.

Hon bor säkert hos morsan och farsan tills dem dör, efter det kanske hon får någon fattig soc-lägenhet i någon keff förort någonstans.
Citera
2024-12-07, 01:54
Medlem
Pavics avatar
Någon som är mer socialt bevandrad som kan hitta inlägget från Amanda? Finns inte på hennes Instagram så tänker att det kanske är på TikTok? Det är en app jag vägrat skaffa. För många appar redan.
Citera
2024-12-07, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
Någon som är mer socialt bevandrad som kan hitta inlägget från Amanda? Finns inte på hennes Instagram så tänker att det kanske är på TikTok? Det är en app jag vägrat skaffa. För många appar redan.
Amanda la inte upp ett inlägg men hon ompublicerat en video i april som handlade om maysas dom, hon har igår ompublicerat den igen från båda hennes tiktok konton för att flera ska kunna se. Hennes tiktok konton är amandafranssoonnn och amandafranssoonn. Tryck på 🔁 denna på hennes profil så kommer du att se videon som triggade ingång araben😂
Citera
2024-12-07, 12:04
Medlem
Dessa tiktok konton:
sourcesweden
entertainmentsweden
liselhsg8cv
markusdexter7kt
Har lagt ut på liven maysa hade och på de första två konton har amanda och maysa skrivit mycket om varandra. Efter liven la amanda ut på hennes tiktok story skärmdump på dumpen artikeln och maysa regerade med att lägga ut story där hon säger att hon ska ha anmält amanda för förtal och att det kommer tas i rätten. Vet inte vilken värld gumman lever i men inget av det amanda gjorde eller skrev var förtal.
Citera
2024-12-07, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
Ser i effterhand att du skrivit du inte vill skaffa tiktok. Tyvärr vet inte jag hur man lägger ut skärmdump här fast detta var artikeln som var i videon som amanda ompublicerat : https://www.expressen.se/noje/influe...rnografibrott/
Citera
2024-12-07, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thyll
Dessa tiktok konton:
sourcesweden
entertainmentsweden
liselhsg8cv
markusdexter7kt
Har lagt ut på liven maysa hade och på de första två konton har amanda och maysa skrivit mycket om varandra. Efter liven la amanda ut på hennes tiktok story skärmdump på dumpen artikeln och maysa regerade med att lägga ut story där hon säger att hon ska ha anmält amanda för förtal och att det kommer tas i rätten. Vet inte vilken värld gumman lever i men inget av det amanda gjorde eller skrev var förtal.

Citat:
Ursprungligen postat av Thyll
Ser i effterhand att du skrivit du inte vill skaffa tiktok. Tyvärr vet inte jag hur man lägger ut skärmdump här fast detta var artikeln som var i videon som amanda ompublicerat : https://www.expressen.se/noje/influe...rnografibrott/

Här är skärmdumparna från artikeln: https://gofile.io/d/ScHP12
Citera
2024-12-07, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Snart 30 bast och har fortfarande inte lyckats lämna boet, vilket extremt misslyckande av hennes föräldrar.

Jag är från samma ort som henne, hon kallas för den arabiska madrassen, har tydligen legat med över 5000 personer.
Wow hon har legat med så många och har mage att kalla andra kvinnor madrass??? Fyfan hennes fitta måste lukta surströmming, arslet också förmodlingen
Citera
2025-01-14, 22:37
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Okej, liten uppdatering kring Maysans aktuella skuld hos Kronofogden som i dagens läge letat sig upp till 79 000kr jämt!

Jag hade väl trott att det skulle vara något högre men det handlar väl ändå om drygt 10% ökning i månaden sedan senaste inlägget i maj månad och räntan på räntan kommer ju göra sitt, speciellt om hon blir dömd i hovrätten, blir skön snöbollseffekt där.

Men detta verkar ändå inte bekomma våran Queen som var på semester ganska nyligen i Marocko!
Klart man kan unna sig en semester när man traskar raka vägen till skuldsättning för livet!

Hur ser marockanskan skuld ut idag?

Citat:
Nytt drama där man hänger ut Maysans föräldrar, morsan påstås suga massa kul, lol.

Maysan kontrar med att hon ska "avsluta folk" och vi vet ju att hon är bekant med kniven sedan innan.

Här är fem minuter inspelning från henne live, 3:50 in ska folk "avslutas": https://gofile.io/d/Lof6vB

Hinner vi få hovrättsförhandlingen vid årsskiftet innan Maysan begår ett nytt våldsdåd tro?

Länk funkar inte. Gofile verkar vara en riktig skitsida.
Citera
2025-01-14, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Hur ser marockanskan skuld ut idag?

Länk funkar inte. Gofile verkar vara en riktig skitsida.

Aj fan, ledsen att behöva göra dig besviken i dubbel bemärkelse här.
Jag pallar inte att ringa och höra med skulderna nu, tog mig några dagar att ens komma fram till kronofogden för att sedan sitta i luren i en timme i ett annat ärende i veckan som varit, men ska göra ringa dom när hon fått domen efter den 25 januari då det är dags för hovrättsförhandlingen.
Citera
2025-01-14, 22:58
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Aj fan, ledsen att behöva göra dig besviken i dubbel bemärkelse här.
Jag pallar inte att ringa och höra med skulderna nu, tog mig några dagar att ens komma fram till kronofogden för att sedan sitta i luren i en timme i ett annat ärende i veckan som varit, men ska göra ringa dom när hon fått domen efter den 25 januari då det är dags för hovrättsförhandlingen.

Skickar marockanen Maysa på dig om du inte laddar upp filmen igen.

Återkom med skuldsaldo efter rättegång.
Citera
2025-01-21, 17:19
Medlem
hon är från tunisien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in