2024-04-25, 13:23
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Karin sitter på 12 år till minst. Googla JF moster. 🙏🌳👌🏻👗🫡🧿🎗️🏊‍♂️🇸🇪😍🌏

Tack för att du upplyste om att Karin fortfarande sitter inne. Blev dock inte klokare av att googla ”JF moster” - det kom bara upp en massa på engelska om ögonsjukdomar och fermenterad mat.
👁👁🌶🍅🥝😛
Citera
2024-04-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Tack för att du upplyste om att Karin fortfarande sitter inne. Blev dock inte klokare av att googla ”JF moster” - det kom bara upp en massa på engelska om ögonsjukdomar och fermenterad mat.
👁👁🌶🍅🥝😛
Namnet står ju i tråden. Harriette Broman.
Citera
2024-04-25, 16:48
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg

Vem är advokaten?
Citera
2024-04-25, 18:02
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg

Nu ja. Det stod inte i tråden igår kväll när jag undrade om det kunde vara en annan känd brottslig kvinna med advokatanknytning(ar).
Citera
2024-04-25, 20:51
Citat:
Ursprungligen postat av Silvergran
Saxat ur Aftonbladet

”En känd kvinnlig brottsling och en advokat verksam i Stockholm har gripits. De misstänks för inblandning i utpressningshärvan kring tidigare börs-vd:n Joachim Kuylenstierna.”

Ahahaha, han är helt sjuk i huvet. Han är även dömd för grov kvinnofridskränkning. Och limmar på tonårstjejer.
Citera
2024-04-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Ahahaha, han är helt sjuk i huvet. Han är även dömd för grov kvinnofridskränkning. Och limmar på tonårstjejer.

namn först, skvaller sen
Citera
2024-04-26, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dxz--
Verkar som att de inte har något på Oredan än, men utför åtgärder pga HB? Ändå roligt att Expressen fortsatt försöker anonymisera hennes uppgifter pga kontroverserna kring Playa.

Förr eller senare kommer dom knu..a JF har polisen fastnat på han i samband med playa m.m. Han har sitt finger i ett och annat så är han dagar räknade att han fortfarande flexar på sociala medier är väl att han är dysfunktionell efter alla år han spenderat bakom lås lite likt kinesen dom här individerna har skakat galler i många många många år … tickande bomber är det bekräftat att den gripna är Harriet Broman
Citera
2024-04-26, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Den "Kurdiska bävern" alltså...

/Provokatör

Det där är fan humor!👍😂👍
Citera
2024-04-26, 08:57
Medlem
Enormt bra timing på nya säsongen av Bäckström på TV4 i alla fall. Man undrar om TV4 och åklagaren har synkat.
Citera
2024-04-26, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa86
Enormt bra timing på nya säsongen av Bäckström på TV4 i alla fall. Man undrar om TV4 och åklagaren har synkat.
Kommer det en ny säsång, fan det har jag missat. Tack som fan detta gjorde min dag Även om Kjelle inte är lika bra Bäcktröm som Malmberg var.
Citera
2024-04-26, 12:19
Medlem
Faltas avatar
Jag hittar ingenstans att det är 100% att det är Harrie# B#oman ni har skrivit hennes namn i tråden flera gånger! Tänk om det inte är hon? Då har hon blivit uthängd i onödan.
Citera
2024-04-26, 12:28
Medlem
Pandalina4s avatar
De bör ske häkningsförhandlingar senast imorgon för de som greps i Sverige. Känns sannolikt att det är Harriet B i och med nedan.
Tråd (FB) Advokat och känd kvinnlig brottsling gripna

Citat:
Nu kan Expressen avslöja att polisen vid samma tidpunkt som polisen gjorde flera gripanden i Sverige på onsdagen så slog man även till mot Jonas Falk i Spanien.
– Exakt 08.00 kom de hem till mig. Det var 20-beväpnade poliser och tre av dem var svenska poliser. Jag var inte hemma då men de tog alla datorer och frugans mobil, säger Jonas Falk.
Citat:
Enligt Falk var poliserna inte där för att gripa honom, utan för att göra en husrannsakan och hålla förhör. Enligt Falk lämnade polisen kvar ett dokument med frågor som de ville ha svar på.
– Det var frågor om Joachim Kuylenstierna. Om jag känner honom. Om jag har haft affärer ihop med honom. Om jag har skickat någon på honom, säger Falk.
https://www.expressen.se/nyheter/sve...os-jonas-falk/
Senast redigerad av Pandalina4 2024-04-26 kl. 12:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in