Hej!
Jag har god erfarenhet, så här kommer tips från en 50åring som rökte bort åren mellan 20-30år
Lägger denna info först: KÖP EJ ätbara/olja cannabnoider! låång halveringstid, särskilt HHCPO, fick vaska 1500kr.. 36h innan man va människa å heelt stekt 24h💀
dessa är icke hanterbara för oss dödliga.. hade jag vart 20 å arbetslös å ville va i väck jämt, ja kanske.
Vape som finns nu går ej att lägga i samma kommun som riktigt fin pollen, HHC ev HHCO är väl de som vart nått å lägga i samma län, typ!
Går rakt på sak, har vejpat det mesta som jag har ansett vara efter mina behov; kronisk nacksmärta och nedvarvning på kvällen.
Dom lagliga som gäller nu så är det väl bara en vape som har vart bra/funkat för mig.
THCH + THCB 30% som jag tar med mig på hundpromenaden vid 2000, såå najs att kunna puffa 4-5 bloss, lite annan teknik med vape, tänk puff puff away 2-3 munnar= 1 bloss! 1ML räcker ca 2-3v
Denna varianten är som att dricka punköl iställat starköl, vilket jag tycker är lagom med familj, jobb och gård, åt gräshållet ( dom svagare )
Ska försöka sätta ord på allt som jag upplever "händer" från start till mål😎
Uppstart ca20min innan full effekt,gör inga junior misstag, bestäm dig för ett stort bloss vänta minst 45 min, om du får ideer om att ta mer för det funkar ej!!
Första timmen:
känner mig upprymd, positiv, kreativ.
klar i huvudet.
plockar gärna med disk el tvätt för lite egentid för funderingar.
andra timmen:
chillar med dator/tv/tele nära familjen.
munntorrhet, munsch( riktigt najs åxå), body low börjar krypa på,
blir mellow ruset avtar lite, inte direkt trött men pulsen går ner.
3e timmen:
sängen med tv/tele
rus nästan borta,tröttheten böjar komma lite smått, kan va lite för tidigt att försöka sova
hjärnan börjar tröttna (öh öh vad pratade vi om)
muntorrhet, har vatten med till sängs
kan spritta lite i benen( dom som vet vet).
varma händer, frugan älskar det!
kalla fötter...
4e timmen
släcka sova
Säkert missat 50% men orkar ej tänka..
POSITIVT:
bra smak lite likt riktigt, ingen kemisk.
kort rustid med skön afterglow( där jag mår som bäst).
vaknar utvilad och känner ej direkt att jag rökt dagen innan.
pausa 1v och toleransen på denna är obefintlig.
NEGATIVT:
halv dyrt med tanke på vad du får..(men men det är ej olagligt) ingen Kristinenhams 100ing direkt..!
toleransen ökar rätt snabbt om du röker varje dag(vape ej oljan) nått bloss/dag så håller den längre!
tinnitus pip i öronen under rus.
får skum andedräkt enligt frun.
enstaka gång, hjärnan tar ej kvällen direkt utan en massa tankar flyger omkring.
hungerkänslan blir bedövad, gått ner lite i vikt( kanske ska ligga under positivt 😂
THCH + THCB Vape – California Haze 30% / HYBRID
20% THCB, 10% THCH, 60% CBD, 2.5% CBG, 2.5% CBC & 5% terpener.
THCH(200 dropp) har jag även som droppar som jag tar 1st på morgonen( känner av den hela dagen), mot nacken. funkar skitbra👌 lätt värt 1500kr!
undrar du något mer så skriv här i tråden👍
Jag har köpt från DR..... som har fått välförtjänt med skit då leverans tid och support tidigare vart sämst på marknaden, senaste gångerna så har leveransen vart ok, ej mer (4-5 dagar)
min tolkning på situationen utan att ta parti för någon ( och tänker ej diskutera!):
Dom vart överösta med orderköp som gick igenom utan att dom hade varor hemma typ halvscam (få in pengar för att beställa mer)
MEN varorna jag köper har aldrig krånglat eller vart dåliga👌