2024-04-23, 07:34
Medlem
Hej på er!
Vi är ett par som gärna skulle vilja sex i lite mer kinky stil eller bara testa lite sexmöbler och så. Typ gunga, tantrasoffa och liknande. Finns det något hotell i Sverige som har detta?
Vi känner tyvärr inte att klubb är något för oss, i dagsläget iallafall. Men det är enda stället jag hittar som har den typen av rum vi söker.
Utomlands verkar det finnas lite sådana hotell, men hade varit kul att hitta något i Sverige.
Några tips?
Citera
2024-04-23, 08:44
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhej...
Hej på er!
Vi är ett par som gärna skulle vilja sex i lite mer kinky stil eller bara testa lite sexmöbler och så. Typ gunga, tantrasoffa och liknande. Finns det något hotell i Sverige som har detta?
Vi känner tyvärr inte att klubb är något för oss, i dagsläget iallafall. Men det är enda stället jag hittar som har den typen av rum vi söker.
Utomlands verkar det finnas lite sådana hotell, men hade varit kul att hitta något i Sverige.
Några tips?

Det är nog inget större utbud, det närmaste är nog Venusgården: https://www.venusgarden.se/sv-SE/k%C3%A4rleksrum-priser/de-olika-rummen-24805662
Citera
2024-04-23, 11:40
Medlem
Det är lite märkligt att utbudet är så litet bland heterosexuelle. För oss bögar är det väldigt enkelt. I slutna Facebookgrupper annonseras det om allt en kan önska sig, vanliga gangbang, utrustningar, verktyg, kinky blöj/bajs, bondage, slav/härskare, knulldocka, våldtäkter, djur, våld, misshandel. Ja allt, till och med vanilj ;-D

Mitt råd är, starta en sluten Facebookgrupp där ni lägger upp vad som önskas, det bara måste finnas många där ute som ni. Lycka till! Men sprid info kontrollerat, hatare finns överallt!
Citera
2024-04-26, 10:48
Medlem
Ja venusgården har jag hittat när jag försökt googla, och ja det är ju åt det hållet, men det känns inte som riktigt rätt tyvärr..
Att det är så mycket mer inom bögvärlden alltså🤔 Synd att det känns mer svåråtkomligt som hetro.. Å andra sidan är ju de flesta sexklubbar och swingersklubbar riktade mot hetopar, så bögvärlden kanske har varit mer "tvugna" att hitta på egna grejer.
Citera
2024-04-26, 12:03
Medlem
Ring till Blue Vision och fråga vilken tid det brukar vara dött på paravdelningen på onsdagar och lördagar. De har en massa skoj saker där. Gungan är vår favorit. Synd att de tog bort gynstolen bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in