2024-04-23, 07:34
Medlem
Hej p er!
Vi r ett par som grna skulle vilja sex i lite mer kinky stil eller bara testa lite sexmbler och s. Typ gunga, tantrasoffa och liknande. Finns det ngot hotell i Sverige som har detta?
Vi knner tyvrr inte att klubb r ngot fr oss, i dagslget iallafall. Men det r enda stllet jag hittar som har den typen av rum vi sker.
Utomlands verkar det finnas lite sdana hotell, men hade varit kul att hitta ngot i Sverige.
Ngra tips?
Citera
2024-04-23, 08:44
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhej...
Hej p er!
Vi r ett par som grna skulle vilja sex i lite mer kinky stil eller bara testa lite sexmbler och s. Typ gunga, tantrasoffa och liknande. Finns det ngot hotell i Sverige som har detta?
Vi knner tyvrr inte att klubb r ngot fr oss, i dagslget iallafall. Men det r enda stllet jag hittar som har den typen av rum vi sker.
Utomlands verkar det finnas lite sdana hotell, men hade varit kul att hitta ngot i Sverige.
Ngra tips?

Det r nog inget strre utbud, det nrmaste r nog Venusgrden: https://www.venusgarden.se/sv-SE/k%C...ummen-24805662
Citera
2024-04-23, 11:40
Medlem
Det r lite mrkligt att utbudet r s litet bland heterosexuelle. Fr oss bgar r det vldigt enkelt. I slutna Facebookgrupper annonseras det om allt en kan nska sig, vanliga gangbang, utrustningar, verktyg, kinky blj/bajs, bondage, slav/hrskare, knulldocka, vldtkter, djur, vld, misshandel. Ja allt, till och med vanilj ;-D

Mitt rd r, starta en sluten Facebookgrupp dr ni lgger upp vad som nskas, det bara mste finnas mnga dr ute som ni. Lycka till! Men sprid info kontrollerat, hatare finns verallt!
Citera
2024-04-26, 10:48
Medlem
Ja venusgrden har jag hittat nr jag frskt googla, och ja det r ju t det hllet, men det knns inte som riktigt rtt tyvrr..
Att det r s mycket mer inom bgvrlden allts🤔 Synd att det knns mer svrtkomligt som hetro.. andra sidan r ju de flesta sexklubbar och swingersklubbar riktade mot hetopar, s bgvrlden kanske har varit mer "tvugna" att hitta p egna grejer.
Citera
2024-04-26, 12:03
Medlem
Ring till Blue Vision och frga vilken tid det brukar vara dtt p paravdelningen p onsdagar och lrdagar. De har en massa skoj saker dr. Gungan r vr favorit. Synd att de tog bort gynstolen bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in