Ibland är jag rädd att jag ska råka tappa ner min mobil där om jag har otur!😆 brukar gå med mobilen ibland när jag rör mig trots att jag är medveten om dumheten. Tappat mobilen rakt i marken så många gngr fast då har jag haft tur att där inte var en gatubrunn i närheten.
Folk tappar sina dyra mobiler i marken hela tiden i min omgivning det är everyday ordinary stuff😆 speciellt stressade eller fulla människor
Är därför chockad att det inte är vanligt att folk tappar dem i brunnarna. Aldrig hört att det ens hänt vilket är märkligt.
Är det ngn här som har råkat göra det nån gång!? Tänkt på att det är lätt hänt? Jobbat på försäkringsbolag och hört om denna typen av olycka?
Vad gör man i situationen?
Mvh Klantig dude😊
Senast redigerad av ShlomoMoskowitz 2024-04-22 kl. 22:03.
Jag ser ungar nästan varje dag som går och stirrar ner i mobilen när de är på väg hem från skolan. Stapplar ut i vägen utan att ha koll på vad som händer. Det vore dem en ynnest att bli av med den där skiten ner i en brunn.
Ett förslag är att skaffa ett fodral som gör mobilen mindre hal, så slipper du tappa den i marken ständigt. De är ju trots allt rätt dyra, de där telefonerna.
Har en kompis som tappade sin mobil i ett pimpelhål. Undrar om försäkringsgubben värkligen trodde på honom egentligen Är ju inte riktigt samma som vad tråden handlar om men nära nog.