2024-04-21, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Jupp , han fejkar nog bara när han sluddrar i tal så ingen förstår vad han säger och snubblar sig bara fram i tillvaron på skoj för att han är egentligen jädrigt spänstig!

Fasen va han har lurat oss , den gamla krutgubben!

Han är mer välfungerande i huvudet än de flesta när han vill vara det.
Citera
2024-04-21, 03:10
Medlem
mangoraja4evigts avatar
Gubbfan är ju senil utav bara in i helvete. Inte första gången han häver ur sig en rad med blaja, och det faktum att folk faktiskt väljer att rösta på ett skruttigt gubbskrälle med alarmerande åldersglömska säger ju en del om USA som land. Från den ljusa sidan får jag skrattattack så jag nästan skiter ner mig varje gång jag kollar på en Biden "Best Quotes"-compilation, det är riktigt kul. Värt att checka.
Citera
2024-04-21, 05:06
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Han låtsas att han är dement av okänd anledning.
Så uppfattar jag det med
Biden är clownen vi skrattar åt och är förbannad på -
Medan de som bestämmer i fred och ro förstör USA
Citera
2024-04-21, 05:44
Fet respekt för Bidens morbror. Han dog som en karl, inte som sin systerson.

Hatten av och honnör.

"-Så dör endast en vit man"
Senast redigerad av priz 2024-04-21 kl. 06:06.
Citera
2024-04-21, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kantarellguden
Att man inte valt att installera en ny kandidat i god tid utan valt att fortsätta heja på Biden är ju ren vansinne.

För att allt går inom planerna. Allt som sker är menat att ske.
Citera
2024-04-21, 06:32
Medlem
SaboMuggades avatar
Nu tar Expressen upp det.

https://www.expressen.se/nyheter/var...av-kannibaler/
Citera
2024-04-21, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litorinahavet
I ett nytt ifrågasatt uttalande, hävdar president Joe Biden att hans morbror åts upp av kannibaler på Papua Nya Guinea.

Att morbrodern, som var löjtnant under andra världskriget, skulle ha fallit offer för kannibalstammar stöds dock inte av någon officiell dokumentation.

https://nyadagbladet.se/utrikes/bide...p-min-morbror/

Kommer Biden komma undan detta?
Borde inte varje människa inse att han är senil?
Kommer han kunna klara av valrörelsen?
Eller är det rent av sant ?

Komma undan? Om det nu är så att han har kryddat historien rejält alternativt okritiskt köpt en gammal släktskröna, vem bryr sig? Är ju inte ens i klass med Lars Ohlys påstående om att han spelat boll med Nacka, då den osanna historien innehöll honom själv varför han borde varit medveten om sanningshalten. Och den grejen var ju inte direkt något som sänkte honom. Inte heller så har ju avslöjandena om att mängder av politiker inte har de utbildningarna som de påstår, gjort någon direkt skada för lögnarna.
Citera
2024-04-21, 07:17
Medlem
M_A_Rs avatar
Man skulle ju kunna tro att en kannibal mumsat i sig delar av Joe Bidens hjärna, med tanke på hans stundtals virriga beteende. Skandal att ett land som USA med 330 miljoner invånare inte kan vaska fram bättre presidentkandidater än två korrumperade gamla as som Trump och Biden. Jag föredrar dock Biden framför Trump, då den senare har visat sig vara en rysskuksugare.
Citera
2024-04-21, 07:39
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kantarellguden
Att man inte valt att installera en ny kandidat i god tid utan valt att fortsätta heja på Biden är ju ren vansinne.

Nej. Det är inte vansinne, det är ren ingnorans. Den riktiga makten föredrar korrupta män o kvinnot de kan kontrollera.

De vet att sittande president brukar bli omvald. De vet att bara de höjer volymen på den liberala demokratiska mediakanalerna så kommer Joe att vinna. O en del av kampanjen är att ha honom åtalad.
Effektiviteten av det kan även studeras i den svenska nyhetsrapporteringen.

Skulle det bli jämt så går det alltid att manipuler rösterna. En gammal amerikansk tradition. O något USA exporterat globalt via CIA.

Det är väl dokumenterat att Joe pratar med människor som inte är närvarande eller döda. Har svårt med sin verklighetsuppfattning. Har svårt med motoriken. Så han uppvisar tydliga tecken på demens.
Men förmågan att läsa promterns text sitter i ryggraden. Så han är trots allt funktionsduglig.

Att kanibaler åt upp hans morbror under WW2 är anragligen något han fick höra som barn under 40-talets andra hälft. En historia som nu ofiltrerat poppar upp ur hans sönderfallande intellekt.
Citera
2024-04-21, 07:43
Medlem
Fast nu åts ju en rik Rockefeller troligtvis faktiskt upp av Kannibaler vid den tidpunkten
Citera
2024-04-21, 07:52
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Man skulle ju kunna tro att en kannibal mumsat i sig delar av Joe Bidens hjärna, med tanke på hans stundtals virriga beteende. Skandal att ett land som USA med 330 miljoner invånare inte kan vaska fram bättre presidentkandidater än två korrumperade gamla as som Trump och Biden. Jag föredrar dock Biden framför Trump, då den senare har visat sig vara en rysskuksugare.

Har du någonsin funderat över familjen Bidens affärsrelationer o affärer i Ukraina? O hur de har varit med o påverkat att det blivit krig.

Men jag håller med dig. De borde kunna hitta en bättre kandidat. Men antagligen vill inte Joe stiga av, o en sittande president brukar bli omvald.

Men det hela är ytterst en distration. USA är ett döende o sönderfallande imperium. Få svensksr vet vad som sker i Texas vid gränsen mot Mexico.
Eller hur situationen ser ut i NY, Chicago o de större städerna i Californien.
Citera
2024-04-21, 07:58
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Nu tar Expressen upp det.

https://www.expressen.se/nyheter/var...av-kannibaler/

”Enligt officiella krigsdokument dog Finnegan Jr när ett flyplan som han var passagerare i drabbades av motorhaveri och planet störtade i Stilla havet.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in