2024-04-20, 13:48
Medlem
Aftonbladet runk-rapporterar att var fjärde man onanerar på jobbet. Hur är detta möjligt? Finns väl inget osexigare än jobbmiljön? Kan inte ni män med insyn berätta mer om detta? Även om de andra sakerna som tas upp i artikeln. Den är olåst.

Så onanerar svenskarna – ny rapport avslöjar
https://www.aftonbladet.se/a/wg6JmG
Citera
2024-04-20, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molten
Aftonbladet runk-rapporterar att var fjärde man onanerar på jobbet. Hur är detta möjligt? Finns väl inget osexigare än jobbmiljön? Kan inte ni män med insyn berätta mer om detta? Även om de andra sakerna som tas upp i artikeln. Den är olåst.

När jag gick i gymnasiet så hände det att jag behövde lätta på trycket när jag var på det jobbet jag jobbade deltid + sommrar. Framförallt under sommaren. Jag jobbade nästan bara med unga kvinnor, allt från jämnåriga upp till typ 28-30. Många väldigt snygga och sexiga. Men i vuxen ålder så nej.
Citera
2024-04-20, 13:52
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:

Det är inte för att må bra rent sexuellt de gör det utan för att tvinga kroppen att komma ut de lågmälda panikattackerna som svenssonliv innebär.

(Tips till alla runk-Pellar; man måste inte stanna kvar i ekorrhjulet. Välj ett bättre liv istället.)
Citera
2024-04-20, 13:53
Medlem
franges avatar
Jag orkar inte ens klicka på träck-artikeln. Hur har de kommit fram till detta, då?
Citera
2024-04-20, 13:56
Medlem
Miffeds avatar
Det här har jag så otroligt svårt att tro på. På jobbet? Varför? Osexigaste stället ju.
Artikeln är låst, så jag ser gärna att vi gör en informell studie här på Flashback.

Män: runkar ni verkligen på jobbet? Varför?
Citera
2024-04-20, 13:56
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:

Bara 1/4? Jag antar att det blir så när det är tre syltryggar för varje rågrygg i det här landet.
Citera
2024-04-20, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Det här har jag så otroligt svårt att tro på. På jobbet? Varför? Osexigaste stället ju.
Artikeln är låst, så jag ser gärna att vi gör en informell studie här på Flashback.

Nämen? Är den låst? Jag kan ju se hela. Och jag betalar inte för det. Hm..

Apropå jobbet som osexigt miljö håller jag med. Men jag är ju kvinna. Måste ha missat vad som är så sexigt med jobbet. Är det tanken på att få betalat för att onanera som lockar? Ungefär som en del som älskar att bajsa på jobbet för att då anser de att de får betalat för det 😂
Citera
2024-04-20, 14:11
Medlem
KalleAnkaPartiet77s avatar
Jag runkade ibland när jag städade hotellrum som ung vuxen. Det var ett ensamt jobb där man var ensam bland flera våningar och jag blev kåt när jag tänkte på duschande tjejer i badrummen där duschkabinen hade en glasvägg. (slurp)
Citera
2024-04-20, 14:26
Medlem
A man gotta do what a man gotta do. Efter jobbet har jag vanligtvis ingen ork alls. Nu runkar jag inte på jobbet ofta men det händer. Du drar kuken upp och ner, behövs ingen sexig miljö för det. Behövs stimulans har man en telefon.
Citera
2024-04-20, 14:43
Medlem
Mitt första jobb var på en fabrik. Typ 6-7 meter i takhöjd.
Som 15åring hade min testosteronstapel fått huka sig för att komma in, om jag hade haft med min journal med mig.

Morgonklubban slog mig i pannan i svinottan, och la sig fan inte innan frukost. Och åkte sedan hiss typ 70 ggr till under dagen.

Och då jobbade där typ 100 svettiga gubbar och ca 30 svettiga kärringar, och jobbet i sig var ingen porrtidning. Så det var knappast miljön som inspirerade.

Det enda jag tänkte på va Jenni eller Sara, eller tjejen i Pressbyrån, eller grannen, eller bara nån brud man mött på stan... Och allt man ville va att dra av en salva.
Så visst kan man köpa att det fröjdas en del på jobbet ändå.

Jag tycker procenten är lite låg om man tänker 'var fjärde har onanerat på jobbet'
men en smula hög om var fjärde skulle onna rutinmässigt.
Citera
2024-04-20, 14:55
Medlem
Onan-erarens avatar
När jag sommarjobbade som tonåring inom kommunen med vaktmästeri så kunde det bli en del tid över, då brukade jag passa på att runka. Jag blev aldrig påkommen vad jag vet iallafall.
Citera
2024-04-20, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed

Är väl inget man är tvärstolt över men även jag har löst det under arbetstid när jag har varit bakfull. Man känner sig definitivt psyksjuk när man är klar.

Det handlar inte om att man tycker att just inredningen på lagret eller kontoret i stan är hett. I mitt fall så har jag inte orkat tappa fler hjärnceller och gå runt som en gorilla och sukta över en kollega så jag har löst det lite snabbt.

Pallade helt enkelt gå runt bakfull och känna hennes ljuvliga parfym, höra hennes skratt och känna hennes sex appeal. Inte en chans och tortyr. Då drog jag hellre av mig lite snabbt och försökte bearbeta skammen och ångesten efteråt.
Senast redigerad av nojobstealandrob 2024-04-20 kl. 15:18.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in