2024-04-20, 18:47
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Orsaken till att signalement inte lämnas ut är pga det är invandrare som står för majoriteten av grova vålds och sexualbrott.
Således vill msm hålla locket på.

Tyvärr vet du inte vad du talar om. Du rör även ihop polisen och massmedia, som i samhället fyller olika funktion.
Citera
2024-04-20, 18:57
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Det är just detta. Alla tror att hunden skulle göra det.

Jag uttalar mig inte form av expert, utan återger endast vad experter säger.

Du är förstås en snöflinga och ett undantag.
Jag har två hundar, en gör som skribenten ovans hund, en skulle sälja mig för en köttbulle.
Citera
2024-04-20, 19:00
Medlem
Citat:
Orsaken till att signalement inte lämnas ut är pga det är invandrare som står för majoriteten av grova vålds och sexualbrott.

Men snälla du. Vad fan svamlar du om? Vill polisen hålla locket på? 😅 och varför?

Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Jag har två hundar, en gör som skribenten ovans hund, en skulle sälja mig för en köttbulle.

😅😂😅😂
Citera
2024-04-21, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckHamas
De muslimska parasiterna är vidriga men i detta fall måste sannolikheten vara i stort sett noll att GM är del av kompetensregnet från MENA. 95% av överfallsvåldtäkterna i Sverige görs av parasiter från MENA. Men här finns de två saker muslimerna hatar mest, natur och hundar. Inte troligt att GM har gått emot båda.

Området är väldigt lantligt och det är alltid folk i rörelse. Sommar som vinter. Cyklister, fotgängare, löpare, hundägare, etc. Muslimerna är ju rädda för buskar men kan förstås göra undantag för en våldtäkt i en mysig part etc. Men inte i skogen.

Parasiterna är livrädda för hundar. Speciellt stora hundar Att hitta en muslim som går nära en schäfer är lika troligt som att hitta en Somalier som jobbar. Teoretiskt möjligt men ingen har varit med om det.

Är det ens säkert att en våldtäkt begåtts?

Vet vi något om offrets hund? Storlek?
Citera
2024-04-21, 08:37
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Ja det är väl rätt viktigt vad det är för ras. Är det en tokig jävel som gett sig på en stor mastiff eller är det bara en jävla pudel det gör ju skillnad.
För brottet är väl första frågan om det ens är våldtäkt eftersom polisen inte vet än.

Det finns små ”tanthundar” som kan skada rejält ifall matte blir överfallen. Finns raser som likt pitbull låser käkarna och vägrar släppa, låt säga ett skrev :-) De är riktiga fighters som går ner i gryt och ger grävlingar mm en rejäl omgång. Skenet kan bedra. ;-)
Citera
2024-04-21, 19:37
Medlem
Citat:

Nu har ju hon tydligen pekat ut en person…
Mannen är från ett grannland. Klassas det som invandrare?
Citera
2024-04-21, 20:56
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Nu har ju hon tydligen pekat ut en person…
Mannen är från ett grannland. Klassas det som invandrare?
Det beror på vilket land är hans föräldrar ifrån? Känns såklart lite tramsigt att han är från grannlandet. Marrocko osv är inte grannländer.
Citera
2024-04-22, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Det beror på vilket land är hans föräldrar ifrån? Känns såklart lite tramsigt att han är från grannlandet. Marrocko osv är inte grannländer.

Dom är födda i grannlandet även dom
Citera
2024-04-22, 08:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Dom är födda i grannlandet även dom

Hon har alltså pekat ut en snubbe som hon även vet vilka hans föräldrar är, och dessutom berättat det för dig?

Hon kände honom ganska bra va?
Citera
2024-04-22, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hon har alltså pekat ut en snubbe som hon även vet vilka hans föräldrar är, och dessutom berättat det för dig?

Hon kände honom ganska bra va?

Hon känner den hon pekade ut.
Om det nu ÄR den personen som är GM återstår att se .
Citera
2024-04-22, 12:07
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Hon har använt droger tidigare .
Det gör inte en person till missbrukare dock.
Citera
2024-04-22, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Det gör inte en person till missbrukare dock.

Det är sant. Jag säger inte att hon är missbrukare
Men man kan ha varit det eller hur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in