2024-04-16, 11:48
Medlem
Så polisen och aftonblandet skiter i att gå ut med exakt plats? Flashbavkarna har själv fått lista ut platsen det trolgtvis skett? Varför får inte folket veta vart de ska vara extra försiktiga att gå själva? Vara vaksam. Sjukt.
Citera
2024-04-16, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BevinLee
👏

Frågeställning till er som kan och vill delge tråden nåt av värde:
- Vart återfanns hunden?
- När och vart återfanns kvinnan?
- När gick/körde kvinnan från hemmet (kväll/morgon)?
- Med eller utan hund?
- Vart var maken/sambon under tiden?
- Är kvinnan förhörd?
- Är våldtäkt bekräftat?
- Har hon kopplingar till kolonistuga området?

Tror detta kan bli en lång invecklad tråd.
OM hon hade en sambo, så borde väl han var den förste som reagerat på att hon inte kommit hem ?? Men han kanske var bortrest iofs.
Citera
2024-04-16, 12:05
Medlem
BevinLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
OM hon hade en sambo, så borde väl han var den förste som reagerat på att hon inte kommit hem ?? Men han kanske var bortrest iofs.

Jag menar det! Därför undrade jag om hon har kopplingar till (äger en) kollonistuga där. Då kanske hon har övernattat i den. Frågorna är många o ordentliga svar är få. Hur som helst en väldigt otäck händelse.
Citera
2024-04-16, 12:08
Medlem
Uncorruptables avatar
Har hon hörts eller inte? Ni skriver att det bara såg ut som en våldtäkt? Vad innebär det? Låg hon med byxorna nerdragna? Eller låg hon bara på marken i något epileptisk anfall?
Citera
2024-04-16, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vastgoten1
5 kap §7 Lag (2018:1693) om polisens behandling av personuppgifter inom brottsdatalagens område

DNA-spår från oidentifierade får sparas i max 30 eller i vissa fall 70år.

Tack. Intressant.
Citera
2024-04-16, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Blev hon dittvingad ?

Jag tror inte hon tog sig dig av egen vilja. Men det är vad JAG tror.
Hur tar man sig dit när man inte riktigt bor i närheten?
Citera
2024-04-16, 12:54
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
I just det här fallet har ju BO inte kunnat höras. Tror därför inte att det finns något signalement.

Men även om det hade funnits det så är det ju inte säkert att utredningen är betjänt av att ett signalement lämnas ut.
Skitprat, givetvis är alltid en utredning betjänt av att signalementet sprids.
Citera
2024-04-16, 13:13
Medlem
Märkligt fall. Invandrare brukar vara livrädda för alla typer av hundar. Är det inte tvärtom då, någon kvinnan verkligen trodde hon kunde vara trygg med och tog med ut i skogen?

Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Det rör sig mycket missbrukare och smuts kring Flaten. Hoppas dom testar för hepatit.

Menar du att missbrukare är mer benägna att begå överfallsvåldtäkter? Jag säger inte att du har fel jag blev bara nyfiken på var du fått det i från i så fall. Magkänsla eller?
Senast redigerad av rotebro-conny 2024-04-16 kl. 13:17.
Citera
2024-04-16, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BevinLee
El-Strutso!
Ge en tydlig redogörelse över vad du vet eller var tyst. Snurriga små inlägg hit och dit för inte denna tråd närmare sanningen! Som du gör nu (läser vad folk tror och säger "nä, det stämmer inte" utan att skriva ut va du vet) gör mig bara kraftigt irriterad. Det ger ingenting. Du vill bara verka viktig o förlänger tråden med xxx inlägg.

Sluta spela smart nu lilla du.Dina härskarfasoner kan du lägga ner.

Ja vet mer än dig ang detta. Jag känner inte henne eller någon i hennes närhet. Men det jag vet är att Hon inte tar sig dit självmant. Om du fått för dig att hon går dit o rastar hunden så tror du fel.

Finns fler detaljer att nämna ja.
Citera
2024-04-16, 13:26
Medlem
okok1s avatar
Ingen uppdatering på hennes tillstånd?
Citera
2024-04-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso

Det brukar alltid finnas fler detaljer än vad som läcker ut i media. Eller hittar ut till Flashback.
Citera
2024-04-16, 14:02
Medlem
bottenpaflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Sluta spela smart nu lilla du.Dina härskarfasoner kan du lägga ner.

Ja vet mer än dig ang detta. Jag känner inte henne eller någon i hennes närhet. Men det jag vet är att Hon inte tar sig dit självmant. Om du fått för dig att hon går dit o rastar hunden så tror du fel.

Så du känner inte henne eller någon i hennes närhet.
Men ändå svarar du: Stämmer inte, när någon tidigare i tråden spekulerar i om en anhörig, ex osv kan vara inblandad..
Du framstår inte direkt som trovärdig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in