Ytterligare möte.
Träffade endji från RE och hennes kompis (Alinas) två gånger nyligen. Dom är litet äldre och inte toppensnygga men kompenserar med bra personligheter och positivitet.
Första gången hade jag bokat bara endji. Var som vanligt mest intresserad av owo, cim o cif. Det var överenskommett och skulle också senare levereras. Mitt under mötet med endji när hon sittter på knä och suger mig så inser jag hur fint det vore om hennes kompis var med och sög. Inga problem endji hämtade in henne (från sin "promenad") för ytterligare 1000. Var mkt nice. Kompisen var duktig, rimming, balllicking osv. Var fint att ha dom alternera med att suga min kuk. Hoppade (som oftast) penetrationen och runkade ut min sperma i deras munnar och ansikten. En mycket fin upplevelse.
Var så nöjd med detta att jag gjorde återbesök (vilket eventuellt kan vara första gången för mig) bara nån dag senare. 2000 för en ytterligare vacker stund med två fina tjejer som tar hand om min penis och belönas med min sperma i deras ansikten och munnar. Skulle faktiskt kunna tänka mig att göra det igen (men nu är dom inte här tror jag). (Hade en kort version av denna recension här tidigare:
(FB) Stockholm eskorter).
Bra lokal (lägenhet mitt i city via booking.com). Kändes safe (jämfört med min andra recension tidigare idag)