• 3
  • 4
2025-09-04, 02:05
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverSurfer4000
Ja - det kunde man ju förvänta sig.
Har varit med om en hel del på det företaget, när jag jobbade som verksamhetsansvarig.
Berätta gärna mer om Humana!
Citera
2025-09-04, 02:07
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrWizzard
Jag skulle få jobb där, men fick inte det för att cheferna hittade på en massa lögner om mig. Riktigt jävla skitbolag. OCH de fick indraget tillstånd förra året också. Hoppas skiten går i botten.
Vad hittade dom på för lögner om dig? Fick dom vad för tillstånd indraget?
Citera
2025-09-04, 02:10
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edjard
Verkar inte vara någon bra arbetsplats det där inte, dom måste ju försöka skydda sin personal.
Humana bryr sig varken om personal eller boende. Enbart ute efter pengar!
Citera
2025-09-04, 02:12
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvartalet2023
Jag litar tyvärr aldrig på vårdchefer nuförtiden. Varken privata, regiondrivna eller kommunala. De verkar alla ha gått chefskursen "lögn, ljug och dölja."
Så är det!
Citera
2025-09-04, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Vad hittade dom på för lögner om dig? Fick dom vad för tillstånd indraget?

De hittade på att det inte fanns någon personkemi mellan mig och brukaren. Vilket var 100% bullshit! Andra gången jag ringde så sa de att anhöriga inte gillade mig, men jag fick ABSOLUT INTE ringa och fråga varför, då det skulle göra dom "obekväma". Anhöriga var med i rekryteringen nämligen. När jag pratade med dom en tredje gång så var det att utbildningspersonalen sa att jag var slarvig och bad konstant om raster, vilket inte heller stämde. JAG lärde ut till mina kollegor istället om hur alla maskiner och material fungerar när utbildarna inte var i närheten och de fick hjärnsläpp.

De fick indraget tillstånd efter att ha ljugit för Försäkringskassan om extra timmar så de kunde få pengar att lägga i egen ficka. ...bland annat.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in