2024-06-19, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Det är ju något underligt att han ljuger om att de inte har haft sex alls utan bara är vänner.

Polisen borde förstås undersöka alla hans kunder och eventuellt dubbelswishande och liknande.

Kan vara den största härvan med kvinnliga horköpare vi sett i landet.

Finns på flera "finare" spa i stockholm ochså.

Tänk att du har 5-10 massörer på ett spa.
En snygg ung kille är alltid fullbokad, dom andra har bara strö tider bokade.
När du är där måste du alltid referera till någon befintlig stammis så han fattar vad du är ute efter.
Citera
2024-06-19, 14:34
Medlem
Ratads avatar
Yonimassage är ju inte sexuellt (har jag fått lära mig av de som förnekar att de köper en avpullning). Så de gånger hon köpt ett handjobb ska väl inte räknas. Knullen blir väl svårare för hortorsken att förklara.
Citera
2024-06-19, 14:34
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Ensamt kanske det inte bevisar något men tillsammans med andra bevis så kan det räcka för att döma någon.

Och vad i det här fallet tycker du starkt visar på att alla dessa massage besök inte var förutbestämda sexträffar?
Det skulle ju vara intressant att se under vilken tidsperiod dessa besök gjordes och hur många av dem som gjordes efter det att deras "relation" förändrades.
Citera
2024-06-19, 14:36
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Det är ju något underligt att han ljuger om att de inte har haft sex alls utan bara är vänner.

Polisen borde förstås undersöka alla hans kunder och eventuellt dubbelswishande och liknande.

Kan vara den största härvan med kvinnliga horköpare vi sett i landet.

Det kommer ju tyvärr aldrig hända. Vi har ju haft exempel på kvinnor som helt öppet offentligt beskrivit deras köp av Yoni massage som sexuella och där har det väl inte hänt ett dyft så vitt jag vet.
Citera
2024-06-19, 14:36
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Mannen påstår ju att han inte har haft sex med henne.
Brukar väl vara rätt vanligt att horor inte vill medverka vid sexköpsutredningar? Det skrämmer bort potentiella kunder.

Nu är den här horan kanske slut som artist ändå på grund av våldtäkterna.
Citera
2024-06-19, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Och vad i det här fallet tycker du starkt visar på att alla dessa massage besök inte var förutbestämda sexträffar?
Det skulle ju vara intressant att se under vilken tidsperiod dessa besök gjordes och hur många av dem som gjordes efter det att deras "relation" förändrades.

Pratar du om rektorn och massören nu?

Jag tror att det blir väldigt svårt för en åklagare om massören nekar, rektorn nekar, det enbart hittas "vanliga" transaktioner bokförda som vanlig massage, typ "45 min - 600kr", betalt med kort och bokfört.

När man läser artikeln på Expressen så verkar det ju handla om en massör som gärna gav lite extra vid massage - vissa kvinnor kanske lät det hända men några eller någon tyckte inte om det med tanke på att massören nu sitter häktad för våldtäkt i sambans med massage.
Citera
2024-06-19, 15:26
Medlem
brukstjacks avatar
Svårt att komma ifrån att det stinker hor om samtliga sexakter har inträffat på salong efter hon betalt och dom i övrigt haft litet socialt umgänge. Känner inte till hela historien men visst fog finns ändå att misstänka att hennes kön spelat in i varför hon inte ens utreds för sexköp.

Sedan är det inte säker att hon sett det så, mycket talar väl för att hon tom varit förälskad. Hon är helt klart den drivande parten i sms-konversationerna medan han verkar sval (av det jag sett).

Det är lätt att läsa in än mer hor i de saliga recensionerna från kvinnliga besökare, men man ser kanske det man vill se...
Senast redigerad av brukstjack 2024-06-19 kl. 15:30.
Citera
2024-06-19, 15:33
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erichsen
Inget brott egentligen, hon har ju inte betalat massören enligt vad som framkommer. Men hon är rektor på någon elitskola i Malmö. Frågan är vilken skola? Vet någon med insyn i Malmö här inne vem det handlar om?
Vad skiljer detta från "happy endings" hos thaimassösen?
Citera
2024-06-19, 15:51
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Vad skiljer detta från "happy endings" hos thaimassösen?
Det är okej när kvinnor gör det.
Citera
2024-06-19, 15:54
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Svårt att komma ifrån att det stinker hor om samtliga sexakter har inträffat på salong efter hon betalt och dom i övrigt haft litet socialt umgänge. Känner inte till hela historien men visst fog finns ändå att misstänka att hennes kön spelat in i varför hon inte ens utreds för sexköp.

Sedan är det inte säker att hon sett det så, mycket talar väl för att hon tom varit förälskad. Hon är helt klart den drivande parten i sms-konversationerna medan han verkar sval (av det jag sett).

Det är lätt att läsa in än mer hor i de saliga recensionerna från kvinnliga besökare, men man ser kanske det man vill se...
Känslobjäfs. Sexköp är ändå straffbart även om man är kär i horan. Förstår om de försöker spela ut känslo/offer/"jag är ju bara en liiiiten cheeeey"-kortet.

1931 ringde och ville ha tillbaka sin syn på kvinnligt egenansvar.
Citera
2024-06-19, 16:16
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Känslobjäfs. Sexköp är ändå straffbart även om man är kär i horan. Förstår om de försöker spela ut känslo/offer/"jag är ju bara en liiiiten cheeeey"-kortet.

1931 ringde och ville ha tillbaka sin syn på kvinnligt egenansvar.
Absolut men det är nog lätt att intala sig själv att man inte är torsk, att den prostituerade skulle gjort det även om man inte betalade (men att just man själv är juste och gör det ändå då den prostituerade är i behov av pengar). Sedan vågar dom kanske aldrig riktigt syna den bluffen, så frågan är väl hur mycket dom tror på den innerst inne.

Har dom aldrig sex i andra sammanhang (där betalning inte förekommer) är det svårt att se det som annat än hor.
Citera
2024-06-19, 16:28
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erichsen
Någon med namn på denna rektor i Malmö? Som haft sex med den nu utvisade massören som anklagats för flera våldtäkter?

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ldtaktsmannen/

[I"]Kvinnan är rektor för en skånsk prestigeskola.

Hon har gått på massage hos den dömde våldtäktsmannen minst 70 gånger.

Vid några av tillfällena hade hon sex med mannen inne på salongen.

”I love it when you bend over to kiss me”, skriver rektorn i sms till mannen."[/i]

Det har diskuterats i annat inlägg och folk skrev att det är Lorensborgskolans rektor. Ha ha ingen prestigeskola, men det kvittar ju i sammanhanget. Hon har gått där typ 70 gånger och haft sex på olika sätt. Hur lämpligt är detta? Rektorn? Har sex med sexualbrottsling??? Moral?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in