Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-10, 10:17
Medlem
Är det en riktig våldtäkt eller en "våldtäkt" detta handlar om? Finns gott om brådmogna fjortisar som frivilligt särar på benen åt äldre killar. Att det rör sig om så pass många fall lutar ut det senare.
Citera
2024-04-10, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Är det en riktig våldtäkt eller en "våldtäkt" detta handlar om? Finns gott om brådmogna fjortisar som frivilligt särar på benen åt äldre killar. Att det rör sig om så pass många fall lutar ut det senare.

Skolan han jobbade på är en F-6 skola, de som går där är från 6-12 år.
Citera
2024-04-10, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karradial
Skolan han jobbade på är en F-6 skola, de som går där är från 6-12 år.

De som går 6an kan fylla 13 under vårterminen. Inte ovanligt att brådmogna tjejer i den åldern kärar ner sig i unga vikarier i 20-års åldern.
Citera
2024-04-10, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Är det en svensk vi talar om eller en "extra" från MENA som elevassistent, d.v.s. hittepåjobb?
Blattar begår de flesta av våldsbrott men när det kommer till pedofili och sexuella övergrepp är svenskar överrepresenterade, kan ha något med gener att göra då samma trend finns i USA med. Negrer skjuter, och cowboys våldtar.
Citera
2024-04-10, 15:30
Medlem
Citat:
De som går 6an kan fylla 13 under vårterminen. Inte ovanligt att brådmogna tjejer i den åldern kärar ner sig i unga vikarier i 20-års åldern.
Hur tycker du att det är bra ?
Det är ett barn...
Citera
2024-04-10, 15:35
Medlem
Citat:

Det gäller inte "brådmogna tjejer" som du uttrycker det.
Citera
2024-04-10, 17:18
Medlem
Citat:

Det är pojkar det handlar om.
Citera
2024-04-10, 17:31
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korlia
Blattar begår de flesta av våldsbrott men när det kommer till pedofili och sexuella övergrepp är svenskar överrepresenterade, kan ha något med gener att göra då samma trend finns i USA med. Negrer skjuter, och cowboys våldtar.

Ändå rätt märkligt att man måste notera att svenskar är överrepresenterade i Sverige.

Har ingenting med gener att göra. Det är lika vanligt var du än kommer ifrån. Låt oss för enkelhetens skull säga att vi har en miljon invandrare och nio miljoner svenskar i Sverige. Om då 9 utav 10 pedofiler är svenskar så skulle jag inte vilja kalla det för att vara överrepresenterad, snarare jämlikt.
Citera
2024-04-10, 18:32
Medlem
Riktigt äckel, aktiv i Listerby IK, träffat honom många gånger. En hel del övergrepp tydligen, bilder osv också har jag hört
Citera
2024-04-10, 18:52
Medlem
SaDuStenOlsens avatar
Tragiskt, kan inte ens föreställa mig vad barnen och föräldrarna går igenom just nu..
Enligt säkra källor så är den som sitter häktad just nu Jona*han Råds*röm 22 år från Ronneby...
Stämmer bra överens om man kollar fb då han jobbar på skolan..
Citera
2024-04-10, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Ändå rätt märkligt att man måste notera att svenskar är överrepresenterade i Sverige.

Har ingenting med gener att göra. Det är lika vanligt var du än kommer ifrån. Låt oss för enkelhetens skull säga att vi har en miljon invandrare och nio miljoner svenskar i Sverige. Om då 9 utav 10 pedofiler är svenskar så skulle jag inte vilja kalla det för att vara överrepresenterad, snarare jämlikt.

Tänk om din statistik hade varit korrekt, istället är det snarare 8 miljoner svenskar (nåja) och 2.5 miljoner invandrare.

Ca 4 miljoner förvärvsarbetar och försörjer därmed övriga och resten är antingen under 18 eller 65+ eller lever på bidrag.

Om Sverige var ett AB hade jag aldrig investerat

Men visst har du rätt, det är så det är. Ej att förglömma att i andra underutvecklade kulturer är detta förstås mycket mer utbrett än i den svenska, men det är bra mycket svårare att komma åt också. Mörkertalet för pedofili och incest är skyhögt i alla klanbaserade konstellationer.

Psykosprofeten från 600-talet gifte sig med en 7-åring, ish, men det var ju OK så länge man bara knullar dom mellan låren dom första åren, s.k ”thighing”. Att svenskar skulle begår fler övergrepp mot barn, procentuellt sett, är en väldigt lågbegåvad tanke.
Citera
2024-04-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Hur tycker du att det är bra ?
Det är ett barn...

Har jag sagt att det är "bra"? Nej. Jag konstaterade bara faktum, att det förekommer att tjejer i 13 års åldern blir förälskade i unga, snygga vikarier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in