Citat:
Ursprungligen postat av
SaltaFerrari
Michell hade med stor sannolikhet kunnat åsamka råttan Zaher väldigt stor skada med bara händerna ja.
EDIT: Finns någon tråd om det här på FB gällande den misshandeln. Hamodi är bara en liten springis åt Grod*an, han tyckte väl det va häftigt ta bilder och synas med dom här personerna utan ett liv. Han har inget med Lala sfären att göra.
Nej, ingen av dom va "GA-barn". Nej tyvärr, kan inte nämna några specifika namn.
Tack för svar, bägge två! Är så dött i alla hbg trådar, mycket man undrat över. Orkar du får du gärna länka till misshandeln, letat men har inte mkt o gå på. K4rim L4l4 vet jag hängde en del i plantan, tillsammans med någon som kallades Ghost, som styrde o ställde där lite, nån som vet vem det kan vara? kan väl inte vara denna filur ham0di väl.
Citat:
Ursprungligen postat av
Freeree
Kan inte säga det med säkerhet men ryktet sa att det var L4l4 som sköt honom. Varför vet jag dessvärre inte.
Säkert, förvånar icke. Undra hur många liv han har på nacken, sam1
Känns som jag går OT hehe, men det är ju ändå GMs bror vi diskuterar. Och BOs förra skjutning.
Någon som vet hur polisen så snabbt kunde veta att Kass3m var GM? Vill nån hellre skriva PM är ni välkomna 🤗