Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Fortfarande ingen funktion. Hjälper inte heller att kanalsöka på nytt.
Jag har också mitt utbud via Tele2 (fd Comhem) TV/Bredband/hemtelefon (inte haft något strul likt vad du har, bor dock inte i närheten).
Har aldrig haft något problem att komma fram till kundtjänst (förutom ibland lång väntetid), aldrig behövt identifierat mig som kund (kan bero på att jag ringer från min hemtelefon som är via Tele2, tre hål i väggen). Tycker ändå att du som kund i ett Comhemhus (tre hål i väggen) ska ha rätt att komma fram till kundtjänst utan att behöva identifiera dig.
Du är faktiskt också kund (även om det går via din hyresvärd), men kanske kan du be någon granne som har hemtelefonen via Tele2 att ringa kundtjänst. Annars är det väl bara att ta kontakt med hyresvärden så får de ta denna kontakt.
Ps Har haft mycket (andra) problem med Comhem under de minst 20 åren jag nyttjat dessa. Ds
Tillägg:
Kom på nu att jag fick ett sms från Tele2 den 25:e mars, där det stod: Det kommer att utföras ett elarbete i ditt område som påverkar vår leverans till dig. Arbetet kommer att pågå mellan (ett datum och klockslag 07 - 16. Vi beklagar ev besvär detta kan orsaka.
Jag ringde Brf och frågade om de kände till något elarbete/strömavbrott, det gjorde de inte. Det blev varken strömavbrott eller någon störning på nätet. Vet i f.an vad Tele2 håller på med!