Tack för alla förslag! Tyvärr hann jag inte läsa de som skrevs efter 18.00 i lördags, kom en del riktigt bra efter det!
Men iaf, meningen var ju att folk skulle störa sig på mig, men det blev istälet motsatt effekt när jag försökte mig på dryga skämt. Så, för att försöka fixa mitt uppdrag, bytte jag taktik. Jag utsåg ett offer, en tjej från Stockholm. Varje gång hon sa något, sa jag högt "det är så typiskt stockholmare att...[säga/tycka/göra så]", "det är bara stockholmare som..." och "jävla stockholmare som..." (No offense mot Sthlmare i allmänhet, men det blev så himla klockrent när alla utom hon och hennes kompis var skåningar

) Gick bra i början, men sen kände jag att det urartade och att hon verkligen tog åt sig (men resten tyckte det var skitkul, så det var ju inte heller bra för mig och mitt uppdrag). Då fick jag byta person, och tracka ned på en som kom från Malmö.
Sen gick jag över till att tracka ned på exakt alla som sa något, och när någon ville starta en snaps-visa, förstörde jag det genom att starta "we-will-rock-you-klappen" och att banka i bordet. Men jag kände mig så jäkla elak efter ett tag, så det var skönt när det avslöjades att jag fått i uppdrag att störa folk.
Allt som allt så misslyckades jag ju med mitt uppdrag att dra torra skämt som folk störde sig på, men jag hade ändå fruktansvärt roligt när jag bytt taktik, och de hade nog de flesta som inte sa så mycket
Helt klart en grej jag kan rekommendera till er potentiella-fest-förstörare här på FB