• 2
  • 3
2024-08-05, 20:22
Moderator
Gromguttens avatar
Jag tror fortfarande att Hyundai-Kia kommer att vara ledande en stund till. Intressant design, goda tekniska løsningar kombinerat med energieffektivitet, därfør ligger de i framkant
Citera
2024-08-05, 20:29
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Jag tror fortfarande att Hyundai-Kia kommer att vara ledande en stund till. Intressant design, goda tekniska løsningar kombinerat med energieffektivitet, därfør ligger de i framkant
Håller med där .
De har muskler nog att klara några hundår tills marknaden bestämmer sig för vad som gäller framöver och har intressanta modeller oavsett vilken form av framdrivning man föredrar .

Jag var nära att köpa en Ioniq ett tag , fick ett väldigt bra erbjudande på en 38kWh när den kom men det usla baksätet avskräckte mig , behöver kunna skjutsa folk äldre än 10 år utan att de ska riskera gamnacke
Citera
2024-08-05, 20:41
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Håller med där .
De har muskler nog att klara några hundår tills marknaden bestämmer sig för vad som gäller framöver och har intressanta modeller oavsett vilken form av framdrivning man föredrar .

Jag var nära att köpa en Ioniq ett tag , fick ett väldigt bra erbjudande på en 38kWh när den kom men det usla baksätet avskräckte mig , behöver kunna skjutsa folk äldre än 10 år utan att de ska riskera gamnacke

Det har hänt lite sedan Ioniq kom 2015. 5 och 6 delar bara förnamnet.Men effektiv var redan den.
Citera
2024-08-05, 20:56
Medlem
Tigerkakans avatar
Tesla kommer självklart hålla fanan i topp ihop med BYD allt annat är ”barockt” tänkande
Teslas kompletta portfölj med olika produkter är ingen som ens är nära att nosa på..
Tiderna är förbi att leva på enbart skruva ihop bilar
Styrkan förutom den totala tekniska överlägsenheten är ledarskapet Elon har över företaget
Alla andra har saknar visioner och styrs bara av karriärsdrivna människor.
BYD undantaget som är grymt duktiga.
Citera
2024-08-05, 22:37
Endast de bolag som är stora tex Toyota, Volkswagen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in