2024-04-07, 02:14
Medlem
hockexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Så män kan alltså använda friskvårdsbidraget till att köpa sex av en thaikvinna? Om båda är med på den dealen förstås!
Ja jag har varit o fått thaimassage några ggr. När jag varit trött i ryggen. Väldigt bra dom ggrna måste jag säga. Det var i städer i Sverige jag var på tillfälligt besök men eftersom jag inte hittat någon där jag bor så har det inte blivit fler ggr. Sex erbjöds aldrig.

I teorin kanske men förmodligen kommer någon reagera på hur dyrt det var när man skickar in kvittot.
Citera
2024-04-07, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockex
I teorin kanske men förmodligen kommer någon reagera på hur dyrt det var när man skickar in kvittot.
Kanske på kvitton kan dela upp en dyr tjänst på olika datum?
Citera
2024-04-07, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Så män kan alltså använda friskvårdsbidraget till att köpa sex av en thaikvinna? Om båda är med på den dealen förstås!
Ja jag har varit o fått thaimassage några ggr. När jag varit trött i ryggen. Väldigt bra dom ggrna måste jag säga. Det var i städer i Sverige jag var på tillfälligt besök men eftersom jag inte hittat någon där jag bor så har det inte blivit fler ggr. Sex erbjöds aldrig.

Citat:

Enligt skatteverket kan friskvårdsbidraget förutom motionsaktiviteter användas till "olika typer av behandlingar som är avstressande" så om tar det ad notam så skulle man väl egentligen kunna köpa sex för bidraget! Men eftersom annan lagstiftning säger att det är olagligt att köpa sex så gissar jag att det nog ändå skulle underkännas!

Det man får göra vid ett besök på en thaisalong (om man även får mer eller mindre avancerad behandling av manslemmen) är att ta kvitto på (eller betala via app om massören och ens företag är ansluten till en friskvårdsleverantör såsom epassi) den "legitima massagen" enligt officiell prislista och sedan betala för den "extra massagen" av vissa manliga kroppsdelar kontant (inte swish – har använts som bevisföring för att sexköp har skett). Jag tror inte heller att massöserna är så intresserade av att skriva ut kvitto på "extratjänsterna" för de vill nog inte ha in dessa i bokföringen och behöva skatta för dessa inkomster ...
Citera
2024-04-07, 09:32
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiflers-Mother
Har DU någonsin besökt en thai salong för enbart massage?

Många gånger.
Brukar gå med en tjej så ligger vi i samma rum och kan småprata under massagen, om vi vill.

/VV
Citera
2024-04-07, 12:46
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Lite detta jag vill bena ut, anser du att en thai massage är bättre än en proffesionell massör?
Sett till hela upplevelsen, rummet/atmosfären/ hur fräscht det är med tanke på hur många som fått utlösning där inne.. Kan du slappna av och tänka gu' va skönt med massage..?
Förstår hur du menar. Min högst subjektiva uppfattning är att dom thaisalonger jag varit på erbjudit bättre massage än hos en "vanlig" aktör. Kanske är det så att thaimassöserna t.o.m är vanligare än klassisk massage? Nyttjade friskvårdsbidraget till att gå på thaisalong och fungerade ypperligt.

Dom två thaisalonger jag varit på har tagit mer betalt än sk. "Happy Ending"-institutioner, där har det varit fräscht, rent och bra stämning. Thaikvinnan som masserade tog i som satan. Min uppfattning är att dom två ställena jag varit på inte erbjuder happy ending. Är en van horhusbesökare i utlandet, fick inte dom vibbarna alls här.
Citera
2024-04-07, 19:43
Medlem
Citat:
Har DU någonsin besökt en thai salong för enbart massage?
Ja. En riktig thaimassage är hård, gör ont och gör dig inte upplagd för några amorösa äventyr. Men den gör underverk för spända muskler.

Vill man ha en riktig thaimassage måste man säga till annars blir det oftast mellanmjölksmodellen eller lite planlöst oljesmetande.
Citera
2024-04-07, 19:52
Medlem
Citat:
Blir gratis med friskvårdsbidraget och finns det en salong i närheten så varför inte.

Imagine att staten ger en bidrag för att kunna bli masserad och avrunkad :-)
Ibland är landets regler lite tokiga och ingen vill riktigt ta ansvaret att göra en ändring, och när dom väl gör en ändring tar det ju 10 år innan det klubbas igenom.

Lite lustigt bara att man kan få bidrag för att bli avrunkad
Citera
2024-04-07, 20:14
Medlem
Ja, många gånger faktiskt.

Säger dock inget om den svenske manlige massören jag gick till ett tag...
Citera
2024-04-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Ja, många gånger faktiskt.

Säger dock inget om den svenske manlige massören jag gick till ett tag...

Säger du A måste du säga B...
Citera
2024-04-08, 17:49
Medlem
Citat:
Säger du A måste du säga B...

Nu handlade det om tankar här, och orena tankar kan vi nog alla ha, ibland.
Citera
2024-04-13, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Nu handlade det om tankar här, och orena tankar kan vi nog alla ha, ibland.

Nyfiken kring varför du aldrig hintade eller visade signal på att du ville mer. Upptagen eller ville helt enkelt inte ta risken?
Vi kvinnor skiljer oss från män i form av att när man vill något som exempel under en massage frågar dem rakt ut "massage there!?" och pekar mot könet eller Happy ending!?
Citera
2024-04-13, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Varit på några ställen utan syftet att få kukmassage, oftast går jag dit för att jag har ont i ryggen. Då hjälper inte kukmassage för mig.

Hjälper den för ryggen? Har velat gå flera gånger av den anledningen men backar pga just horeriet som pågår på många salonger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in