Citat:
Ursprungligen postat av
Magnefrid
Tror aldrig dem sätter mig där, hade nog hamnat inom rättspsykiatrin misstänker jag.
Sen tror jag inte jag skulle få en jobbig tid där. Du har nog naiv en övertro på hur det fungerar där. Fängelset är fyllt med kvinnoboxare, kvinnomördare och annat skit som vandrar runt där rätt obehindrat. Det du pratar om var kanske aktuellt på 70-80 talet när det fortfarande var svenssons som satt inne och det fanns folk som påstod sig ha "moral". Idag är det mest menaberikare som bajsar på dina kvinnor helt och hållet. Jag är inte helt övertygad om att jag har rätt, men det är min fördom. Om du eller jag har rätt finns det säkert någon annan som kan svara bättre på. Vi får vara ödmjuka vi två.
Hade nog satt mig i respekt relativt fort där inne misstänker jag, men kan ha fel. Hade någon jävlats hade jag valt ut någon av dem och slitit ut ögonen på honom med en sked, bokstavligen. Tro inget annat. Eller i alla fall hade jag försökt. Men som sagt så hade dem satt mig inom rättpsykiatrin. Antagligen hade jag aldrig kommit ut heller. En anledning till varför jag ska ge fan i det hela, man vill ju leva. Det förblir en våt dröm och fantasi

. Men kanske kan jag lura mig in i bdsm verksamhet och få utlopp lite där? Man behöver ju inte döda folk, eller hur. Kan ju ha kul utan att förstöra sitt liv. Lite orgasm och sånt. Runka balle. Knulla sönderslaget luder och lite annat gött. Sen är alla nöjda och glada. Eller sparka sönder pungen på söt kille i 18-24 års åldern.
Förlåt för hur jag utrycker mig, inte meningen att sväva iväg eller leka nått. Vi ska vara ödmjuka. Må bäst.
vi kan vara ödmjuka, jag är ännu inne i det temat efter lyckats åka på 6 månaders avstängning här, hela mitt liv har jag alltid varit den som blir varnad, och jag inte lyssnar utan blir varnad igen för att sedan bli straffad. Alltid ta risker och vara aggressiv, och givitvis, ha lite att sätta bakom orden, annars blir det bara löjligt
Du har helt rätt, kåken och häktet är helt översvämmat av nyanlända, somalier är extremt överrepresenterade (ofta rån) därtill gott om araber. sedan några få svenskar ofta för just inbrott, gärna med lite missbrukprolematik. Var du hamnar, som du inser, är vad du gjort, men häktet är en jävla konstigt ställe där de också blandar: män och kvinnor... Du får en "ledsagare" som förklarar lite regler mm för dig, och visar dig runt, löjligt nog kan en sådan vara allt från en ficktjuv som åkt dit till en misstänkt mördare, som sagt, häktet är ett märkligt ställe.
testaa en sådan bdsm klubb, det är mer riskfritt, förresten, jag får lite intrycket att du är typ arab, så du borde smälta in i fängelset