Flashback bygger pepparkakshus!
2006-08-12, 03:53
Medlem
furis avatar
Är det någon som får ett "rus" här av ikto ?

Käkade 10 st igår och kände fasen inte ett skit.. (2mg)
Citera
2006-08-12, 04:04
Jo, nu har du tur att jag är vaken!

Jag har utskrivet 2-4 mg dagligen. Klarar mig oftast med 2 mg, men ibland försöker jag flumma på dem, har tagit 15 st (30 mg), som mest men jag blir bara lite skönt avkopplad av dem, sover ev. nån timme. Så jag upplever sällan något rus på dem!

Men, som jag alltid brukar skriva... Det är helt individuelt!

Iof. så har jag käkat dem i 2 år, o är ev. tolerarant. Men som som sagt, alla reagerar olika på benzo!
Citera
2006-08-12, 08:47
Medlem
smärtpatients avatar
Ikto är min absoluta favorit att blanda med tramadol, funkar ok för sig själva också. Typ den enda benso jag kan äta i annat syfte än att dämpa ångest och somna på. Skön "glida runt på" benso. Absoluta favoriten. Sen kommer diazepam efter det. Båda perfekta till tramadolen.
Citera
2006-08-12, 10:42
Medlem
lakritspipans avatar
Rus vill jag inte kalla det jag upplever, jag missbrukar sällan benso iofs, men det händer ju att man slänger i sig lite för mycket ibland. Håller med smärtpatienten att det är en skön "glida runt på" benso. Jag känner mig småskön och lugn och brukar gilla att bara gå ut och glida runt typ, gärna med musik i lurarna, haha. Efter Ikto kommer helt klart Stesolid i min rangordning också.
Citera
2006-08-12, 13:59
Medlem
Dicker jag på dem blir jag mer eller mindre osynlig... klippte en bil runt 17 tiden mitt inne i stan för ett par år sen... fullt med folk på parkeringen och det rörde mig inte i ryggen... ganska "farligt" på så sätt... får ungefär samma rus som på flunnar... med ett par bärs alltså... dricker alltid på benzo.
Citera
2006-08-12, 14:18
Medlem
Rixpundares avatar
Det är väldigt snabb tillvänjning på Iktorivil om man har varit en peroid så kan det räcka med två stycken första dan andra dan käkar man 4 efter bara nån vecka så drar man i sig 20 stycken och det händer inte ett skit.Men dom är bra när dom funkar .Xanor tycker jag bäst om dom kan man ligga på ungefär samma dos ett bra tag och jag mår bäst på dom.
Citera
2006-08-12, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rixpundare
Det är väldigt snabb tillvänjning på Iktorivil om man har varit en peroid så kan det räcka med två stycken första dan andra dan käkar man 4 efter bara nån vecka så drar man i sig 20 stycken och det händer inte ett skit.Men dom är bra när dom funkar .Xanor tycker jag bäst om dom kan man ligga på ungefär samma dos ett bra tag och jag mår bäst på dom.

Har käkat xanor på tok för länge nu... haft utskrivet i ca 1 år och käkat i kanske 3... ger mig ingenting förutom att de håller borta abstinensen. Spelar typ ingen roll hur många jag käkar, får inget rus på dem ändå... Å andra sidan kan det räcka med ett par stess tior för att det ska sjunga till så
Citera
2006-08-12, 14:35
Medlem
lakritspipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToTe
Dicker jag på dem blir jag mer eller mindre osynlig... klippte en bil runt 17 tiden mitt inne i stan för ett par år sen... fullt med folk på parkeringen och det rörde mig inte i ryggen... ganska "farligt" på så sätt... får ungefär samma rus som på flunnar... med ett par bärs alltså... dricker alltid på benzo.

Haha, ja det är fan farligt med benso. Inte för att jag snor bilar men om jag går in en affär bensopåverkad så slinker alltid nåt ner i fickan och alltid helt utan problem
Citera
2006-08-12, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritspipan
Haha, ja det är fan farligt med benso. Inte för att jag snor bilar men om jag går in en affär bensopåverkad så slinker alltid nåt ner i fickan och alltid helt utan problem

Svårt lätt också... fan... fb är inte nyttigt... sitter och jagar piller som fan nu... vill dricka bärs och flumma! Jag får ut på stan en sväng och kolla... Flyttade precis till Linköping, och bor tydligen i värsta knarkardelen... men har ändå bara hittat en kille och han är så väck hela tiden att man knappt kan få ett ord ur honom... Värdelöst...
Citera
2006-08-12, 16:55
Medlem
furis avatar
Okej... De värkar som att alla har fått någon form av "rus" eller vad man ska säga.. Men jag känner värkligen ingenting.. Exakt som jag är normal.. Trååååk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in