Står ju Siljansbygden i artikeln så antingen Leksand, Mora, Orsa eller Rättvik
Jo, så långt förstår jag ju själv. Men det vore ju bra att få veta vem som jobbar som högstadielärare och samtidigt har det dåliga omdömet att tända på elever i den åldern.
Jo, så långt förstår jag ju själv. Men det vore ju bra att få veta vem som jobbar som högstadielärare och samtidigt har det dåliga omdömet att tända på elever i den åldern.
tror det kan bli svårt att få reda på vilken exakt ort det handlar om, om inte någon som varit inblandad delar med sig.
Dock vet vi inte om det var en manlig eller kvinnlig lärare, är väl lite dumt att anta saker bara sådär 👍
Ja och nej... i det individuella fallet kan det ju så klart slå fel men MÄN är ju ansvariga för 80-90% av grova förbrytelser som grupp så lite smällar får vi väl ta för vår gemensamma samhällsbörda. Men visst, om du känner att det plågar dig skall jag använda hen (som jag brukar när jag tänker på det) mera frekvent.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!