Jag tänkte skicka Bitcoin från Crypto.com till Revolut. Jag har för mig att jag läste någonstans att det är bättre och billigare att först växla in Bitcoin till Litecoin, och sedan skicka Litecoin till Revolut.
Stämmer det?
Det handlar inte om några jättesummor, några tusen kronor bara.
Jag tänkte skicka Bitcoin från Crypto.com till Revolut. Jag har för mig att jag läste någonstans att det är bättre och billigare att först växla in Bitcoin till Litecoin, och sedan skicka Litecoin till Revolut.
Stämmer det?
Det handlar inte om några jättesummor, några tusen kronor bara.
Jag tänkte skicka Bitcoin från Crypto.com till Revolut. Jag har för mig att jag läste någonstans att det är bättre och billigare att först växla in Bitcoin till Litecoin, och sedan skicka Litecoin till Revolut.
Stämmer det?
Det handlar inte om några jättesummor, några tusen kronor bara.
/ Druttaren
För närvarande är det inte dyrt att skicka bitcoin heller. Skickade en summa för en stund sedan, och det kostade cirka 10 kr. Betänk att du kan förlora pengar vid växlingarna fram och tillbaka också.
För närvarande är det inte dyrt att skicka bitcoin heller. Skickade en summa för en stund sedan, och det kostade cirka 10 kr. Betänk att du kan förlora pengar vid växlingarna fram och tillbaka också.
Okej, jag trodde det kostade väldigt mycket att skicka Bitcoin. Det kanske är bäst att skicka Bitcoin rakt av då.
De krypto man kan skicka till Revolut är:
1NCH
AAVE
APE
BAL
BTC
CHZ
CRV
ETH
GRT
LINK
MATIC
MKR
PERP
QNT
SHIB
SNX
UMA
USDC
USDT
ZRX
Är nån av dess värda att växla till och sen skicka eller är det bättre att bara skicka BTC direkt? Som sagt handlar inte om några miljoner, bara några tusenlappar.
De krypto man kan skicka till Revolut är:
1NCH
AAVE
APE
BAL
BTC
CHZ
CRV
ETH
GRT
LINK
MATIC
MKR
PERP
QNT
SHIB
SNX
UMA
USDC
USDT
ZRX
Är nån av dess värda att växla till och sen skicka eller är det bättre att bara skicka BTC direkt? Som sagt handlar inte om några miljoner, bara några tusenlappar.
Just i dag är det inte värt besväret. Ibland har avgifterna stuckit i väg så att man måste betala två hundra kronor eller något liknande för en transaktion, men i nuläget är det som sagt beskedliga avgifter.
Just i dag är det inte värt besväret. Ibland har avgifterna stuckit i väg så att man måste betala två hundra kronor eller något liknande för en transaktion, men i nuläget är det som sagt beskedliga avgifter.