2024-04-03, 18:09
Medlem
mavsers avatar
Vad brukar "adrenalinjägare" göra för att uppnå en intensiv ad-kick? Själv har jag tågsurfat och klättrat. Däremot inte medveten om vad mer det finns! (Förutom hobby:n som kräver att man är självmordsbenägen) Fallskärm har jag kört, men för någon anledning får man större kickar av låt säg "förbjudna" hobby:n.

Hoppas någon svarar nu...
Senast redigerad av mavser 2024-04-03 kl. 18:23.
Citera
2024-04-03, 18:11
Avslutad
Kampsport, downhill mtb etc.
Citera
2024-04-03, 18:17
Medlem
mavsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erytmenus-o
En klassiker ni gör att vara lika vara röd i ansiktet av ilska och vifta med nycklar och avnazifiera varje vitt land och gärna importera chimpanser och kameler till Grönland för att slås emot den "Onde" Isbjörnen. Detta får ditt blod och koka och ger dig adrenalin för att fortsätta hata dig själv. Globalisterna har planterat ett chip i din hjärna vettu.

Tack för ett mycket givande svar
Citera
2024-04-03, 18:45
Medlem
Fistpumps avatar
Den bästa adrenalin-aktiviteten jag har gjort är att hoppa från höga höjder ner i vatten.

I min ungdom testade jag progressivt att hoppa från 5 till 30 meter. Vid 30 meter kände jag att min maxgräns (och maxrisk) var nådd och nu tar jag det lite lugnare.

Många hoppställen var lite "förbjudna" eftersom att man var tvungen att klättra över staket och sånt för att nå dem, vilket gjorde det hela mer spännande.
Citera
2024-04-03, 19:26
Medlem
BewilderedHulders avatar
Nyheterna räcker så har jag fått min dagliga dos.
Citera
2024-04-03, 19:44
Medlem
Stå på sen kan va den rösta urladningen enligt mig. Kroppen slänger all jävla kemikalier den har på än. Rekommenderar stark
Citera
2024-04-03, 21:09
Medlem
mavsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistpump
Den bästa adrenalin-aktiviteten jag har gjort är att hoppa från höga höjder ner i vatten.

I min ungdom testade jag progressivt att hoppa från 5 till 30 meter. Vid 30 meter kände jag att min maxgräns (och maxrisk) var nådd och nu tar jag det lite lugnare.

Många hoppställen var lite "förbjudna" eftersom att man var tvungen att klättra över staket och sånt för att nå dem, vilket gjorde det hela mer spännande.

JOOOOMEN PRECIS!! Har både sett och läst mycket om bro-hopp!

Vill definitivt göra det någon gång. Högsta jag kört är ju runt 5m. Men något som 15m+ hade tveklöst vart extremt kul! Vissa som hoppar från typ 20-30m brukar ju skada sig själva, som tex här: https://www.youtube.com/watch?v=UhU7Pc12T5M
Citera
2024-04-03, 21:59
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Själv är jag tvärtom, får ingen kick av det ”förbjudna” säg dra på bakhjulet i 200 på motorvägen.
För mig handlar det mest om avkoppling i naturen. Kicken ger en möjlighet att koppla från

Min lista:
Vågsurf, vindsurf, vatten/snö-kite, fallskärm, skärmflyg, snowboard/skidor/telemark, downhillcykling, klättring, motocross och lite annat lull-lull.
Inget av sporterna är jag särskilt bra/meriterad på. Det är inte viktigt heller
Citera
2024-04-04, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norskstolthet
Du har inte upplevt mye i ditt liv isåfall

Handlar mer om att jag inte är så röd för att stryka med, om jag trillar ner o dör så dör jag.
Men att ställa sig framför folk och uttrycka något från hjärtat är fan betydligt läskigare och ger mig i alla fall mer adrenalin.
Meeen kanske bara för mig detta gäller
Citera
2024-04-04, 11:51
Medlem
Jag brukar dra till Södertörns högskola med en SD t-shirt.

Alternativt kan man gå till vilken högskola som helst och säga att multikultur och hbtq är skit till valfritt tjejgäng.
Citera
2024-04-10, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mavser
Vad brukar "adrenalinjägare" göra för att uppnå en intensiv ad-kick? Själv har jag tågsurfat och klättrat. Däremot inte medveten om vad mer det finns! (Förutom hobby:n som kräver att man är självmordsbenägen) Fallskärm har jag kört, men för någon anledning får man större kickar av låt säg "förbjudna" hobby:n.

Hoppas någon svarar nu...

Skateboard, snowboard, volter ner för höjder ner till vatten, sladda med bilar osv.

Jag och min kompis brukade leka med polisen med våra trimmade moppar när vi var små. Sen fick man ju mer eller mindre andrenalin av att busknacka och annat hyfs haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in