2024-12-30, 20:04
Medlem
Clint.Ruins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ahh. Så de drar upp fågelinfluensan igen? Lite retrokänsla på den nästan om man minns 2009. Då dog det gamlingar och andra som var i riskgrupp (bl.a min farbror). Minns de försökte få alla att gå och vaccinera sig men det fick liksom inte fäste. Ett gäng ungar som fick vaccin fick narkolepsi vill jag minnas, men det blev ingen stor grej av det utöver en P3 Dokumentär typ.

Den här gången blir det kanske annat ljud i skällan och det finns ju ett färdigt kontrollsystem på plats som kan startas upp på kort tid.

Tror du menar svininfluensan?
Citera
2024-12-30, 20:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
ni är för roliga. det finns inte en människa som inte tog covid-sprutan som kommer börja ta vaccin igen.
Skratta du men du ska veta att när min kompis äter oxfilé för 600 kronor kilot känner han inte smaken.
Citera
2024-12-30, 20:05
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saywhaat-
NEW PANDEMIC, Avian Flu Could KILL 60% Of People, Lab Did GAIN OF FUNCTION To Make It Infect Mammals

https://www.youtube.com/watch?v=vduxl3XLJFQ
Tim Pool är ett bevisat troll som avlönats av Ryssland för att sprida desinformation. Länka aldrig hans skit igen.
Citera
2024-12-30, 20:05
Medlem
Clint.Ruins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Känner flera ovaxxade som blev av med luktsinnet, hoppas dom lärt sig göra rätt val nästa gång.

Det har jag svårt att tro, galningarna vill fortsätta att leva i sin Matrix-verklighet.
Citera
2024-12-30, 20:06
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clint.Ruin
Tror du menar svininfluensan?

Du har rätt. Sorry.

Skämmigt, men samtidigt börjar allt bli så lika. Det är apor, grisar och fåglar.
Citera
2024-12-30, 20:17
Avslutad
Gissar att detta inte kommer bli något av utan lite skrämsel propaganda. Men säger inte nej till 1-2 år av nedstängningar igen. Kanske det blir lite lugn och ro i samhället och man får tid att fokusera :P.
Citera
2024-12-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Tror inte de vågar dra igång ännu en nedstängning av samhället.
Om nu inte avsikten är att fullkomligt haverera samhället.
Vidare finner jag det väldigt märkligt att makten värnar såååå mycket om våra liv då det gäller en förkylning, men viljan att skicka svenska ungdomar in i krig har de inga problem med.
Likaså att låta folk dö i vårdköer eller mördarde av importerat slödder.
BARA då det gäller förkylningen så låtsas de vara hjärteskrossade.
Nja inte haverera helt men för småföretagare skulle det göras jävligt för så att (antar jag) blackrocks kolosser kunde ta kontroll över mer produktions och försäljningsled.

Köpta till tusen, korrupta till tusen. Epidemin om biolabb-viruset COVID-19 var en, eller användes som en ekonomiskt krigsföringsscheme och såklart maktverktyg, det var lögner och korruption från dag ett.

Jag menar hur i helvete var det inte ett enda parti eller partiledare som påpekade öppet det absurda i att ha social credit scores i form av vaccinpass av för de flesta helt jävla poänglösa produkter. För att citera wef-maggan Andersson "...medan vi utvärderar effekten av den tredje boostern...", tror det var svar på frågan om det skulle behövas ytterligare covid19-vaccinsprutor efter den tredje men minns inte exakt...

Bra att testa grejerna först ordentligt innan det ska pressas på allihop och utvärdera effekten av injektionerna medans det pågår, och censurera alla som påpekar att de fått negativa bieffekter osv... Kan ju ses som grovt kriminella gäng av oligarker vi har i ledningen när saker sköts så här, eller iaf mutade av... för hur länge kan man skylla på låg iq eller inkompetens.

De ropade varg i två år, undanhöll väsentlig information om viruset, härkomst, effekter, vaccinet (spelade inte ens roll vilken variant av c19vaccin folk tog för att få sina "gröna kort", bara folk gick med på att injiceras med något), riskgrupper, osv, osv. Och förväntar sig förtroende eller en uns respekt.

Det här är inte första gången man försökt sig på "nu kommer fågelinfluensan", och skulle det faktiskt vara något farligt så har man förstört förtroendet för en lång tid framöver i den förra labbvirus-skandalen.
Citera
2024-12-30, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UpTop
Nja inte haverera helt men för småföretagare skulle det göras jävligt för så att (antar jag) blackrocks kolosser kunde ta kontroll över mer produktions och försäljningsled.

Köpta till tusen, korrupta till tusen. Epidemin om biolabb-viruset COVID-19 var en, eller användes som en ekonomiskt krigsföringsscheme och såklart maktverktyg, det var lögner och korruption från dag ett.

Jag menar hur i helvete var det inte ett enda parti eller partiledare som påpekade öppet det absurda i att ha social credit scores i form av vaccinpass av för de flesta helt jävla poänglösa produkter. För att citera wef-maggan Andersson "...medan vi utvärderar effekten av den tredje boostern...", tror det var svar på frågan om det skulle behövas ytterligare covid19-vaccinsprutor efter den tredje men minns inte exakt...

Bra att testa grejerna först ordentligt innan det ska pressas på allihop och utvärdera effekten av injektionerna medans det pågår, och censurera alla som påpekar att de fått negativa bieffekter osv... Kan ju ses som grovt kriminella gäng av oligarker vi har i ledningen när saker sköts så här, eller iaf mutade av... för hur länge kan man skylla på låg iq eller inkompetens.

De ropade varg i två år, undanhöll väsentlig information om viruset, härkomst, effekter, vaccinet (spelade inte ens roll vilken variant av c19vaccin folk tog för att få sina "gröna kort", bara folk gick med på att injiceras med något), riskgrupper, osv, osv. Och förväntar sig förtroende eller en uns respekt.

Det här är inte första gången man försökt sig på "nu kommer fågelinfluensan", och skulle det faktiskt vara något farligt så har man förstört förtroendet för en lång tid framöver i den förra labbvirus-skandalen.

Den här gången , kommer jag inte försöka rädda någon från propagandan , vill ni ta era sprutor så gör det , det börjar kännas som ett enda stort " Darwin award" just nu , om folk faller för det här igen..
Citera
2024-12-30, 20:27
Medlem
Citat:
Det har jag svårt att tro, galningarna vill fortsätta att leva i sin Matrix-verklighet.
Kan du svara på frågan, hade man testat vaccinen tillräckligt för att veta att de tappade i effekt snabbt, ja efter bara några veckor (av sin påstådda effekt)- eller undanhöll man den informationen för att kunna sälja fler sprutor.

För först skulle man bara behöva ta en.. sen nja - det behövs två, sen tre... men den tredje "fungerade inte så bra som vi hoppats på" för att citera. Så sen boosters på det. Sen varianter på det.

Det måste vara ett av alternativen. Inget av dem ser särskilt bra ut.
Senast redigerad av UpTop 2024-12-30 kl. 20:29.
Citera
2024-12-30, 20:30
Medlem
Clint.Ruins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpTop
Kan du svara på frågan, hade man testat vaccinen tillräckligt för att veta att de tappade i effekt snabbt, ja efter bara några veckor - eller undanhöll man den informationen för att kunna sälja fler sprutor.

För först skulle man bara behöva ta en.. sen nja - det behövs två, sen tre... men den tredje "fungerade inte så bra som vi hoppats på" för att citera. Så sen boosters på det. Sen varianter på det.

Det måste vara ett av alternativen. Inget av dem ser särskilt bra ut.

Det är väl inget ovanligt att flera injektioner krävs för fullständigt skydd mot ett virus?

Dessutom muterade ju covid-viruset i omgångar.
Citera
2024-12-30, 20:36
Medlem
Citat:
Det är väl inget ovanligt att flera injektioner krävs för fullständigt skydd mot ett virus?

Dessutom muterade ju covid-viruset i omgångar.
Var det det man sa från början för att sälja in folk på det, med utpressningsmetoder dessutom för att ens få gå och handla mat i många länder? Jag skulle kunna leta upp videor på samlingsklipp där man defintivt inte sa något om spruta 2,3,4,5+ från början... Men jag tror du vet svaret om du inte har väldigt.. selektivt minne.
Citera
2024-12-30, 20:40
Medlem
Nu gäller det att bunkra toapapper!! Synd att jag hällde ut handspriten i vasken tidigt 2020... kanske hade kunnat få en slant för den nu.

Skönt att veta att man inte kommer riskera att drabbas av biverkningar av något värdelöst vaccin iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in