Citat:
Ursprungligen postat av
Mrstardust
Tror inte de vågar dra igång ännu en nedstängning av samhället.
Om nu inte avsikten är att fullkomligt haverera samhället.
Vidare finner jag det väldigt märkligt att makten värnar såååå mycket om våra liv då det gäller en förkylning, men viljan att skicka svenska ungdomar in i krig har de inga problem med.
Likaså att låta folk dö i vårdköer eller mördarde av importerat slödder.
BARA då det gäller förkylningen så låtsas de vara hjärteskrossade.
Nja inte haverera helt men för småföretagare skulle det göras jävligt för så att (antar jag) blackrocks kolosser kunde ta kontroll över mer produktions och försäljningsled.
Köpta till tusen, korrupta till tusen. Epidemin om biolabb-viruset COVID-19 var en, eller användes som en ekonomiskt krigsföringsscheme och såklart maktverktyg, det var lögner och korruption från dag ett.
Jag menar hur i helvete var det inte ett enda parti eller partiledare som påpekade öppet det absurda i att ha social credit scores i form av vaccinpass av för de flesta helt jävla poänglösa produkter. För att citera wef-maggan Andersson "...medan vi utvärderar effekten av den tredje boostern...", tror det var svar på frågan om det skulle behövas ytterligare covid19-vaccinsprutor efter den tredje men minns inte exakt...
Bra att testa grejerna först ordentligt innan det ska pressas på allihop och utvärdera effekten av injektionerna medans det pågår, och censurera alla som påpekar att de fått negativa bieffekter osv... Kan ju ses som grovt kriminella gäng av oligarker vi har i ledningen när saker sköts så här, eller iaf mutade av... för hur länge kan man skylla på låg iq eller inkompetens.
De ropade varg i två år, undanhöll väsentlig information om viruset, härkomst, effekter, vaccinet (spelade inte ens roll vilken variant av c19vaccin folk tog för att få sina "gröna kort", bara folk gick med på att injiceras med något), riskgrupper, osv, osv. Och förväntar sig förtroende eller en uns respekt.
Det här är inte första gången man försökt sig på "nu kommer fågelinfluensan", och skulle det faktiskt vara något farligt så har man förstört förtroendet för en lång tid framöver i den förra labbvirus-skandalen.