2024-04-02, 14:36
Medlem
Hejsan!
Jag har sålt sex i fem år nu på en mindre ort i Norrland men jag börjar bli jäkligt less på alla äckliga män (det finns många goa också såklart, fina stammisar). Har börjat fundera på att att gå över till att strippa för en mer regelbunden inkomst. Vet att det finns en klubb i Sundsvall, finns det fler? Dragan har ju lämnat Norrland...

Egentligen är väl det jag undrar om det är en bra idé? Hur funkar det? Någon som har erfarenhet av Sundsvall? Kanske kan man kombinera och sälja lite sex vid sidan av. Sundsvall är lite större är där jag bor nu...
Citera
2024-04-02, 14:53
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Varför inte bygga upp en större kundkrets av goa män och rata jobben från äckliga typer.
Citera
2024-04-04, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Varför inte bygga upp en större kundkrets av goa män och rata jobben från äckliga typer.

Har försökt, men det är svårt på en mindre ort. Å jag gillar att dansa så tänker att det kan vara ett alternativ som skulle passa mig...
Citera
2024-04-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MimiNymf
Har försökt, men det är svårt på en mindre ort. Å jag gillar att dansa så tänker att det kan vara ett alternativ som skulle passa mig...
Klart du skall testa. Du kan väl sälja sex parallellt. Berätta gärna sen hur du gjorde☺️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in