Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2024-06-07, 23:09
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiseeds
Tänk er en äldre naken kvinna nu på sommarn vid någon sjö ståendes i doggy eller missionären
Nix det kan du glömma, knäna pallar inte den typen av sexuell aktivitet.
Oaktat hur mycket du än tronar efter en äldre kvinna så kan du glömma den ställningen, du får nöja dig med en fantasi tror jag, för med mina knän och dig med ett sexuellt behov glöm det.
Citera
2024-06-07, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Nix det kan du glömma, knäna pallar inte den typen av sexuell aktivitet.
Oaktat hur mycket du än tronar efter en äldre kvinna så kan du glömma den ställningen, du får nöja dig med en fantasi tror jag, för med mina knän och dig med ett sexuellt behov glöm det.

Jaså, är det när man blir över hundra som knäna krånglar eller?
Citera
2024-06-08, 19:10
Medlem
LordEldritchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ja herregud... I-landsproblem. Kan du föra dig hyfsat, och inte ser ut som Ringaren av Notre Dame, så sätter du på dig en snygg kavaj och (om 08;a) knallar ner till Golden Hits, får du inte napp då ska du inte köpa en trisslott, om man så säger.
Golden Hits brkar bli fint.. tog mamma dit många gånger med ganska mycket uppmärksamhet.
Citera
2024-06-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiseeds
Jag tänder extremt mycket på äldre kvinnor jag älskar deras former ansikte läppar lukt ja allt. Jag själv är i övre 25 års åldern och ser betydligt yngre ut.
Vad ska jag göra? Det hade varit skit mysigt att vara med en äldre kvinna och laga mat ihop ta promenader ihop dricka lite vin och bara mysa.
Vad tror ni gör att jag har sådant fetish för äldre kvinnor?
Jag gillar självklart kvinnor i alla åldrar men aldrig varit med en äldre tyvärr är det därför?
Jag tänker på detta dagligen och varje äldre kvinna jag ser gör mig hård det känns nästan som jag måste lösa det för att inte sexualisera varje äldre kvinna jag ser.
Det är bara att göra slag i saken! Det vimlar av äldre paranta damer som har heta fantasier om purunga grabbar. En sådan sexrelation är då en källa till glädje för båda inblandade och skadar ingen. Du kan väl annonsera på http://www.bodycontact.com/ exempelvis och lägga upp fina bilder på din kropp och din kuk. Det finns många äldre kvinnor och par där som letar efter lammkött.
Citera
2025-12-01, 14:05
Medlem
Gå till ställen som liknar Harrys olearys osv. Vimlar av äldre kåta kvinnor som inte får kuk längre. Börja prata med kvinnor, bjud på vin drinkar sen sköter sig allting självt. Om du inte har några vidare preferenser utan bara vill knulla en vanlig, medioker lite halvfet men riktigt kåt äldre kvinna är det lätt att få napp. En kvinna som suktar efter sex och får lite uppvaktning och komplimanger faller direkt
Citera
2025-12-06, 02:34
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Det brukar samlas många äldre kvinnor vid Skogskyrkågården. De vandrar runt mrd blommor som om de skulle gå på dejt. Här kan du hitta detvdu söker. För de flrsta är i åldern 75+
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in