Trans? Ikke for å stigmatisere, men virker jo som en litt plaget sjel. Tenkte også på drapet i Skien/Porsgrunn og på Frogner. Mange som sliter m identitet tydeligvis..
Är det inte lite ironiskt att Trine hade mottot: "lever hver dag som den siste" på sin Facebook. Om hon verkligen levde så är det ju trots allt nåt fint i det. Tragiskt och onödigt brott. Hoppas han får ett långt straff. Hamnar han på kvinnofängelse möjligen?
Är det inte lite ironiskt att Trine hade mottot: "lever hver dag som den siste" på sin Facebook. Om hon verkligen levde så är det ju trots allt nåt fint i det. Tragiskt och onödigt brott. Hoppas han får ett långt straff. Hamnar han på kvinnofängelse möjligen?
Norske fengsler følger biologi så han havner i fengsel som samsvarer med det biologiske kjønnet.
Ettersom at avdøde beskrives som en god venninne, og man drar tross alt ikke på overnatting til noen man ikke anser som nær, så mener jeg det er mest sannsynlig at noe rett og slett klikka i hodet på fyren. Hvis så er tilfellet hadde også jeg ringt politiet og bedt de hive meg i fengsel. Fy faen, dette må være så ufattelig vondt og forvirrende for alle rundt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!