Citat:
Ursprungligen postat av
tedshiro
Du anser att man bör hålla sig uppdaterad till varje pris och prenumererar på Aftonbladet?
Wow....
Ja, vadådå? Det är ju inte bara därför jag prenumererar på AB, hade det varit den enda anledningen hade jag ju inte prenumererat på Svenskan, exempelvis. Överlag ser jag ett stort nominellt värde i Aftonbladets artiklar, och jag tycker att det är bra att ledarsidan är politiskt ställningstagande, ser stort värde i det.
Citat:
Ursprungligen postat av
JazzinForBlueJean
Helsingborgs Dagblad (och i mitt Allt+ ingår även tillgång till andra Bonniers-tidningar, följer dock endast DN förutom HD)
EB (dansk kvällstidning - endast digitalt dock)
Köper musiktidningar lite till och från. Hade Rock'n'Roll Magazine-prenumeration innan (men den har lagts ner)
Sen blir det poddar (som jag får via mitt Spotify-abonnemang eller via SR-hemsidan och poddtoppen)
Intressant! Har haft HD tidigare faktiskt, bodde i Helsingborg ett kort tag för några år sedan, och prenumererade på den då.
Citat:
Ursprungligen postat av
SlutaCiteraMigTack
En jobbarkompis fyllde 50 år, vi arbetspolare tänkte överaska snubben, så nu får han hem QX tidningen varje månad 12 månader, som en fin present.
Kul grej, haha! Händer väl att man läser QX lite då och då, och den är inte så dålig faktiskt.