Citat:
Ursprungligen postat av
Vindruvsjuice
Ok! Vet du möjligtvis hur kommer sig att avståndet kan uppdateras när appen är i bakgrunden utan att man öppnar den? Det vet jag med nästan 100% säkerhet då jag testat det innan som ett experient med en kompis, vet däremot inte alls vad som registreras som "nyligen online", är du alltså säker på att avsåndsändringen i sig inte kan ge utslag på onlinestatusen?
Vi som har dejtat, har ofta stött på lite olika människor, alla tänker olika, som du nämner, många söker seriöst, bara för man söker seriöst behöver inte betyda att man ger upp dom andra man skriver med, alla har olika anledningar, man har skrivit länge, verkar som en vettig person, skulle ändå vilja träffa denna person för vi har så mycket gemensamt, ja du förstår listan går göra hur lång som helst.
Bara för att man ger sig in i ett förhållande utgör ingen garanti för att det ska håll länge, varav man har kvar dom man skriver med. du vet ifall det inte fungerar efter några månader, halvår/år.
Varav många av mina vänner osv, som provar på dejta via nätet enkelt kan checka upp hur aktiv personen verkligen är inom nätet, man ser det via messenger, ibland kopplar dom bort att man inte kan se det, även det ett varningstecken, vad har man o dölja med dold? är mobilen ofta på ljudlöst.
Ofta uppkopplad, osv.
Man ser när en person varit aktiv, likt messenger, fungerar tinder osv, man måste vara inloggad för att den ska aktiveras, man kan få notis som du ser från ex tinder/messinger osv, du har fått ett meddelande från ex Ida o Malin, men tinder osv visar att jag inte varit aktiv för jag har inte loggat in.