2024-03-27, 21:34
Medlem
carminaburanas avatar
Det började för kanske 4-5 dagar sen, man kommer fram till det man vill titta på, men det startar aldrig. Tidsräknaren står på 0:00

De andra streamingsidorna är likadana. Den enda som fungerar nåtsånär är m4ufree, men där stoppar filmerna efter ca 5 min, och man får ladda om.

alla cookies är tömda

Jag hae avaktiverat alla extensions, och kör edge, men det är likadant i firefox.

Windows defemder är helt avstängd

Kan någon vara bussig och kolla och se om de kan spela upp något från look2movie, så vet jag att det är något fel från min sida?
Citera
2024-03-27, 21:39
Bannlyst
Jag har haft samma problem, senaste halvåret har lookmovie varit kass och fungerat dåligt eller inte alls för mig.

Kör numera putlocker som fungerar fint!
Citera
2024-03-27, 21:53
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollontjusare
Jag har haft samma problem, senaste halvåret har lookmovie varit kass och fungerat dåligt eller inte alls för mig.

Kör numera putlocker som fungerar fint!

Märkligt, jag har haft noll problem tidigare, det är just nu som det börjat. Är putlocker streaming eller bt?
Citera
2024-03-27, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Märkligt, jag har haft noll problem tidigare, det är just nu som det börjat. Är putlocker streaming eller bt?

Jag har stött på patrull hos lookmovie, ibland har det kukat ur mitt en film osv, så har bytt till putlocker på heltid.

Putlocker är streaming, i princip likadant som lookmovie med samma utbud, enda lite smått irriterande skillnaden är att putlocker inte automatiskt startar nästa avsnitt när man ”benchar” en serie.

putlocker.pe
Citera
2024-03-27, 22:21
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Jag har stött på patrull hos lookmovie, ibland har det kukat ur mitt en film osv, så har bytt till putlocker på heltid.

Putlocker är streaming, i princip likadant som lookmovie med samma utbud, enda lite smått irriterande skillnaden är att putlocker inte automatiskt startar nästa avsnitt när man ”benchar” en serie.

putlocker.pe

Tack, men fungerar in där heller, samma problem. Jag förösker tex spela upp constellation, senaste avsnittet, men det går inte. Kan du testa och se om det funkar för dig om du hae tid och ork?
Citera
2024-03-27, 22:26
Bannlyst
Citat:
Tack, men fungerar in där heller, samma problem. Jag förösker tex spela upp constellation, senaste avsnittet, men det går inte. Kan du testa och se om det funkar för dig om du hae tid och ork?

Va fan!

Dött för mig också!

Fungerade tidigare ikväll, kuken!

Är det någon jävla räd mot illegala stresmingtjänster?
Citera
2024-03-27, 22:29
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Va fan!

Dött för mig också!

Fungerade tidigare ikväll, kuken!

Är det någon jävla räd mot illegala stresmingtjänster?

Jag löste det! Kom på att det var fpr 4-5 dar sen som jag bytte til Vimla, och det var då problemen startade. Jag testade byta mitt vpn till norge och bums, nu fungerade det. Verkar som att vimla blockerat streamingsiter, kan det vara så? Jag tror att de nog blivit blockade i sveroge överlag. Har du ett vpn som du kan testa?
Senast redigerad av carminaburana 2024-03-27 kl. 22:35.
Citera
2024-03-27, 22:36
Medlem
Martin24s avatar
Citat:

Constellation funkar fint för mig på lookmovie2.to. Däremot funkar inte putlocker.pe för mig heller just nu när jag testar (brukar funka annars).

Citat:
Ursprungligen postat av Smarree88
Bara Noobs som Stremar olagligt
Pros tankar 😛

Helt rätt. Jag streamar aldrig filmer eller serier, laddar alltid ner.
Citera
2024-03-27, 22:39
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin24
Constellation funkar fint för mig på lookmovie2.to. Däremot funkar inte putlocker.pe för mig heller just nu när jag testar (brukar funka annars).

Helt rätt. Jag streamar aldrig filmer eller serier, laddar alltid ner.

Tack för att du kollade! Kan det vara så att vimla blockerat? Det funkade fint när jag hade hallon.
Citera
2024-03-27, 22:40
Medlem
Hade det inte varit bättre att fortsätta i tråden där den här tjänsten diskuterats tidigare?
(FB) Den enda tråden där vi tipsar om gratis streamingtjänster som är uppe och fungerar
Citera
2024-03-27, 22:43
Bannlyst
Citat:
Hehe jag kör aldrig vpn när jag streamar, bara nör jag tankar. Fick du det att fungera nu?

Fick inte putlocker och fungera, men lookmovie flyter som aldrig förr med VPN!

Grymt, tack!
Citera
2024-03-27, 22:47
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Hade det inte varit bättre att fortsätta i tråden där den här tjänsten diskuterats tidigare?
(FB) Den enda tråden där vi tipsar om gratis streamingtjänster som är uppe och fungerar

Jag tänkte att det var mer en problemlösartråd och inte riktigt hörde hemma där, då jag ville lösa det, och nu verkar det som att det funkar som det ska igen, så om nån annan har samma problem så kan de kika här. Men såklar om mods inte tycker det så kan de gärnq flyta den till den tråden.

Nästa vecka får jag tillbaka hallon, jag återrapporterar och ser om det funkar utan VPN där, då vet vi att det är Vimla!
Senast redigerad av carminaburana 2024-03-27 kl. 23:01.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in