• 5
  • 6
2024-05-13, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Vad hände när du besökte akuten och psykakuten?
Lider med dig.

Edit: såg att psykakuten ville ge dig antidepp. Med vad hände på den vanliga akuten?

Bara stroketest och blodprov
Citera
2024-05-13, 17:02
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindiesel1981
kommer behöva testa den, har du någon erfarenhet av den?

Har bara testat den en gång för sömn. Den var alldeles för stark för mig, men folk brukar gilla den.
Citera
2024-05-13, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Har bara testat den en gång för sömn. Den var alldeles för stark för mig, men folk brukar gilla den.

Hur var den för stark? Hur länge tog du den?

Jag är så fruktansvärt illa ute, har fått muskelsmärtor nu också samt extrem svaghet
Citera
2024-05-13, 18:16
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Hur var den för stark? Hur länge tog du den?

Jag är så fruktansvärt illa ute, har fått muskelsmärtor nu också samt extrem svaghet

Testade den bara en gång. Jag blev som ett sladder och fick krypa till sängen. Jag tror inte att du kommer bli sämre än du är.
Citera
2024-05-13, 18:22
Medlem
Man börjar dricka o knarka. Hur har du inte fattat det ännu.

Tror du alla alkisar o knarkare gör det för det är kul?
Citera
2024-05-18, 22:52
Medlem
Fick själv akatisi av antipsykotiska år 2021. Det höll ca 5 månader men känns som att dendär rastlösheten verkligen satte spår på djupet på nå vis.
Varit misstrodd och blivit förlöjligad av sjukvården.
Jag har också en brinnande huvudvärk som ger hjärndimma varje dag. Har tics. Annat med. Aldrig inte spänd i flera muskler för det känns som elektricitet rör sig genom kroppen.
Jag vet inte om detta stämmer, men jag har kollat teorier på mer andliga håll. Det kan ju också vara chi energi, obalans mellan yin chi och yang qi, alltså vad jag förstått det som en exciterad energi som kan ställa till med rätt mycket smärta ryckningar och brännkänslor i kroppen, att det genuint påverkar nervsystemet. Damo Mitchell på youtube, en Qi Gong lärare, pratar om nåt som kallas ”Qi Deviation” Han berättar att den här formen av energi/elektrisk aktivitet i kroppen är just tortyrliknande. Det kan ligga nåt i det, men vet inte hur flummig du är. Såg att du skrev att du mediterar.

Iaf ville säga efter att ha läst lite inlägg att jag tror på dig o kämpa. Vet hur drygt det är. Du är inte ensam
Citera
2024-06-03, 04:09
Medlem
Jag blir bara sämre och sämre. Jag har lämnat in en ansökan till dignitas. Den tortyr jag får utstå är overklig. Jag har inte mycket tid kvar och det finns ingen hjälp. Jag gråter över att det kommer att sluta såhär
Citera
2024-06-03, 04:56
Medlem
Pungsvings avatar
Man kommer till insikten att alla är sjuka.
Citera
2024-06-03, 16:10
Medlem
Hjälp mig snälla
Citera
2024-06-07, 06:00
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Hjälp mig snälla

Det låter väldigt tråkigt. Det finns en massa privatläkare du kan gå till som inte är dyrare än vanlig kommunal vårdcentral. Kolla upp vilka specialiteter de har. Invärtesmedicin kanske kan vara den specialiteten du vill ha. Ivarje fall borde den läkaren du träffar kunna vidare sända dig till mer kunnig läkare. Vårdcentralen är nog det sämsta stället du kan vända dig till. Där arbetar alla cementhjärnor i grå sosseanda utan empati.
Senast redigerad av Pungsving 2024-06-07 kl. 06:18.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in