2024-04-02, 09:09
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag89jag
Jag vet dessutom vem som hitta dom vet ni det?

Kul för dig, det är dock inte så relevant.
Citera
2024-04-02, 19:56
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lm420
Låter som typiskt småorts beteende där alla lokala poliser redan känner snubben. Polisen har skyldighet att utreda om narkotika förekommer, självklart betyder inte det att dom alltid har lust eller ork, speciellt inte när det är 14e gången. Men visst, det här kanske också är en liten ort med fåtal poliser, jag är inte så insatt.

Det ni två verkar ha stora problem med att förstå är att det inte handlar om mig.. Jag förklarar bara för er hur det fungerar i verkligheten, men ni ska tydligen motsäga det trots att ni uppenbarligen inte har levt den livsstilen.
Jag bor inte i Sverige, jag bor i ett land där man kan ringa på hjälp utan att riskera fängelse vid en överdos, så personligen plockar jag bara upp telefon och ringer, så ni kan spara på eran moralpanik och personliga påhopp.

1 Dina åsikter är en del av problemet, så jo det handlar om dig.

2 Du ska inte gnälla om personliga påhopp, du har varit lika duktig där själv.
Citera
2024-04-03, 00:14
Medlem
Befann mig i huset mittemot.
Ambulanserna kom först, sedan polisbilar och brandbilar i full fart. Uppskattar till ca 10 -12 olika blåljus fordon. Vissa åkte och nya kom under första timmarna. Ett jävla pådrag, har icke sett nåt dylikt!

En blond kvinna som anlände på cykel gick in med ambulanspersonalen i porten och släppte gissningsvis in dem i berörda lägenhet. De kom sedan ut tillsammans med en brunhårig kvinna i ungefär samma ålder. Båda var märkbart berörda och hade grinat.
Det ryktas att den ena kvinnan är M syster och den andra en vän / flickvän till M bror. Brodern var utanför huset pratades med polisen. Den blonda kvinnan åkte iväg med poliserna i deras bil.

Polisens tekniker kom lite senare, uppskattar till 4 olika personer i vita kläder. De stannade uppskattningsvis i några timmar.

Poliserna som knackade dörr ville veta om några iakttagelser gjorts senaste dygnet framförallt på Lysgatan (gatan går mot baksidan av huset) och vad man gjort kvällen innan. De sökte även runt huset och runt i området. Jag såg inga sökhundar.

Pådraget började ca 11.30 och avslutades ca 19. (Som jag minns det). Det är ännu avspärrat på baksidan av lägenheten. Avspärrningarna på framsidan togs med när siste polis lämnade BP.

Det går många rykten här i området men personligen vet jag bara det jag sett.

Bor inte permanent här så vet inte vilka de döda personerna är eller vilken livstil de hade.

Men spekulationer kring mammans död är onödiga då det var uppenbart hon var svårt sjuk innan sin död.
Citera
2024-04-08, 13:28
Medlem
Dagbladet i Norge lägger ut om detta först idag konstigt nog .
Citera
2024-05-05, 23:22
Medlem
Ffl81s avatar
Något nytt rykte?
Såg att avspärrningsbanden togs bort nyligen. Då borde väl alla tekniska analyser vara klara 🤔
Citera
2024-06-26, 12:49
Medlem
VoktorDodkas avatar
Inget brott.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...ynas-laggs-ner

Citat:
Polisen lägger ner utredningen: ”Inget brott föreligger”.
Citera
2024-11-29, 13:51
Medlem
Om man radar upp sakerna här låter det som självmord men han tog sin tjej med sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in