fy fan va stor det var, hade becket katalog varje månad, checka priser, polaren köpte Patrick Roy Mask och lärareon tog den från honom idioten. fyfan alla sålde hockey kort, det var gigantisk. när började det och vad ledde till att det började och när tog det slut?
Runt 94-95 var nog storhetstiden i mitt liv, skulle också gissa att det var sluttampen, i alla fall för det breda samlandet där varenda unge hade en pärm. Minns när jag äntligen fick min Wayne Gretzky!
Sen kom pogs. Kulor var inne en snabb vända av någon anledning, tamagotchi var ett måste, och pokemon bör väl till sist ha tagit över nästan helt. Ungefär där är jag för gammal för att veta vad som kommit och gått efter. Har svårt att tänka mig att hockeybilderna haft någon större revival sen dess...
Vet att kidsen höll på och lekte med klistermärken och skit men en annan var 18-20 så var liksom mindre intressant . Lite som idag när kids skriker sig tokiga online när de vinner lite ettor och nollor på något spel sk skins till vapen eller knivar . Dagens kids är än mer utvecklingsstörda som köper saker digitalt för 100.000-tals kronor.