2024-03-28, 00:14
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Bättre med Changa än Shanga, helt klart.

F.d. Hussein har bajsat i det blå skåpet, bättre karljävel än Fotbolls-Foppa kommer hon aldrig att få.. Hoppas dom har äktenskapsförord så han inte torskar för mycket stålar till den där kärringen.

Fan, 19 år, dags att få nått nytt, klart man vill uppgradera till en yngre, fräschare brutta när man drar till det Stora Äpplet!
Citera
2024-03-28, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
"Once you go Black you never go back"

Nyblonderade Emil har fått en släng av Djungel-Febern!

Den brukar väl gå över efter ett par tjugo påsättningar?
Citera
2024-03-28, 01:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
"Once you go Black you never go back"

Nyblonderade Emil har fått en släng av Djungel-Febern!

Han landade i USA. Han såg saker han aldrig sett eller upplevt innan. Klart pågen från lilla orten i Svedala blir överväldigad.
Citera
2024-03-28, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-of-Insight
Men vem startar/sprider, i något sammanhang öht, ett rykte om att en person är helt normal?

"Psst, nu ska du få höra, den här Emil, fotbollsspelaren du vet? Jo, jag har info om att han faktiskt är... en helt vanlig, normal kille!"

"Rykte" som i att jag inte kan verifiera det för egen del. Men jag har kontakt med MÅNGA fotbollsspelare, agenter, tränare, journalister och annat runtomkringfolk, och diverse kända svenska spelare kommer så klart på tal ibland.

Sedan är det väl kanske ingen som direkt poängterat hans normalitet utan det har mest framgått mellan raderna i olika diskussionsämnen. "Hur är ölkulturen i Bundesliga, är det någon som super till?" frågade jag någon gång t.ex. och fick då som svar att svenskarna i Tyskland är "munkar eller muslimer, det är väl Emil som är ute någon gång om det är långt till match".

Överlag är svenska spelare rätt torra och allt jag hört pekar på att Emil är en synnerligen normal man. Att han fått nog av kärringen efter att ha gängat med henne i mer än halva livet är väl bara ytterligare ett tecken på hur alldaglig han är.
Citera
2024-03-28, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Tänk på barnen för fan. På så sätt var det bättre förr. Dum farsa eller morsa ska inte drabba små oskyldiga barn. Skit händer i alla familjer och ska stanna där. Inte gå ut för allmän beskådning.

HAN skulle tänkt på barnen innan han betedde sig som en lort.
Citera
2024-03-28, 01:43
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karinkanin

Emil borde tänkt till både en och två ggr innan han dejtade Shanga Hussein första ggn, hon är inte frisk!
Citera
2024-03-28, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karinkanin
Jo, men varför denna hysteri att hänga ut någon offentligt? Fular man så får man bära hundhuvud, men vem tjänar på att det hamnar på sociala medier? Titta på Elin & Tiger, hon skyddade honom i många år tills det inte gick längre och pressen läckte. Mycket hans eget fel, men hon höll käften in i det sista pga barnen dom hade tillsammans.
Citera
2024-03-28, 01:57
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lerkot
"Rykte" som i att jag inte kan verifiera det för egen del. Men jag har kontakt med MÅNGA fotbollsspelare, agenter, tränare, journalister och annat runtomkringfolk, och diverse kända svenska spelare kommer så klart på tal ibland.

Sedan är det väl kanske ingen som direkt poängterat hans normalitet utan det har mest framgått mellan raderna i olika diskussionsämnen. "Hur är ölkulturen i Bundesliga, är det någon som super till?" frågade jag någon gång t.ex. och fick då som svar att svenskarna i Tyskland är "munkar eller muslimer, det är väl Emil som är ute någon gång om det är långt till match".

Överlag är svenska spelare rätt torra och allt jag hört pekar på att Emil är en synnerligen normal man. Att han fått nog av kärringen efter att ha gängat med henne i mer än halva livet är väl bara ytterligare ett tecken på hur alldaglig han är.

Haha ja säkert. Jag kan garantera att jag känner fler i branschen än du och då känner jag inte många.
Citera
2024-03-28, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Du glömde snyggingen Gyökeres och sedan gillar jag den nya dansken. Snygg! Han är såååå mycket roligare att titta på än han Janne.
Sedan får vi inte glömma Sebbe Larsson … han är fin.

Absolut. Men jag snackade om startelvan mot Albanien. Seb Larsson ok. Men JDT ser lite "downie" ut.
Citera
2024-03-28, 05:17
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Absolut. Men jag snackade om startelvan mot Albanien. Seb Larsson ok. Men JDT ser lite "downie" ut.

Jag kom på att det var startelvan du menade men fyllde på ändå
Håller med om JDT men det är något där som jag gillar.

Sedan får vi inte glömma Quaison ( stavar han så) han är inte ens med nu men skulle behövas för att fylla upp snyggkvoten i laget,
Citera
2024-03-28, 05:25
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Kanske är det så. Men barnen? Är förvånad över hans uttalande om FaceTime. Kan tänka mig att hon fått nog just om han inte gjort några ansträngningar för att få vara med sin familj. Han kanske flyttat i förväg och sedan inte hört av sig som förväntat?

FaceTime är väl perfekt när man är långt ifrån sina barn och anhöriga. Tror nog många använder det när de reser i jobbet och kommer till hotellet på kvällarna. Jag ser inget konstigt idet. Naturligt!

Han har ju ändå sitt nya jobb i USA och gräver guld där.

Sedan är det märkligt om hon säger att han ghostar dem och han säger att han pratar via face time,
Vad stämmer egentligen?!

Kan det vara så att han pratar med barnen men inte är så sugen på henne just nu.

Det är väl ändå hon som begär skilsmässa och känner sig felbehandlad.
Senast redigerad av Krickedixan 2024-03-28 kl. 05:28.
Citera
2024-03-28, 05:35
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Jo, men varför denna hysteri att hänga ut någon offentligt? Fular man så får man bära hundhuvud, men vem tjänar på att det hamnar på sociala medier? Titta på Elin & Tiger, hon skyddade honom i många år tills det inte gick längre och pressen läckte. Mycket hans eget fel, men hon höll käften in i det sista pga barnen dom hade tillsammans.

Elin uttalade sig aldrig om Tiger och det han gjort mot henne och barnen.
Det är ju dessutom en helt annan nivå än detta är.

Det brast väl när hon tillslut jagade honom med golfklubborna och slog mot bilen.
Sedan började väl alla hans sexkontakter att öppna upp sina berättelser.

Elin sa aldrig något vad jag vet och det ska hon ha cred för.
Hon hade kunnat spy hur mycket som helst men det fixade ju han så bra själv.

Hon gick rakryggad ur det hela med en stor bonus.
Senast redigerad av Krickedixan 2024-03-28 kl. 05:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in