2024-11-28, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonoo
Har läst många FUP:ar men det här var bland det vidrigaste jag läst. Må han dö i helvetet det äckliga aset...

Håller med, helt klart en av dom vidrigaste fuparna.
Ännu en liten aggressiv halvdvärg som ger sig på mindre/svager personer, lås in kasta nyckeln samt dra in all medicin så kanske döden inträder snabbare och i bästa fall plågsamt.
Helt sjukt att det verkar pågått sedan dom träffades för närmare 40 år sedan, sonen minns inte annat än fylla och bråk trotts 30+.
Att kvinnan klarat dölja alla benbrott hon utsatts för, runt 30 revbens brott, okben, nykelben, spräckt mjälte men ingen har sett att hon haft ont genom åren.
Grannar har sett misshandel men valt att titta bort, helt sjukt..
Citera
2024-11-28, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Tydligen så fanns det ju en chans att hon ramlade (enligt kommentar ovan) och att fallet orsakade den dödliga blödningen?

Mmm, men att som mycket berusad och 160 cm lång ramla i bostaden och få en hjärnförskjutning på 2,5 cm….
Kanske gör han så dåligt ifrån sig i rättegången att han fäller sig själv.

Slags-per blir ju totalt förintad i rapporten som redogör vad som sker i ’Normaliseringsprocessen’.

De två filmade övergreppen sparade per inte eftersom de inte längre skulle göra honom tänd… per säger inte det som vore normalt och hänsynsfullt att ’ jag vill inte se min sambo så utsatt och utlämnad’ .
Den rapporten är verkligen läsvärd

Undrar vad som fick honom att gå så långt som han gjorde den natten?

Var det diskussion/gräl om de 2 miljoner som hade inkommit efter varit låsta i sparande? BO var ju väldigt angelägen om fortsatt sparande. Men slags-per kunde ju inte hantera överhuvudtaget att han var mer tärande än närande på inkomstsidan.
Citera
2024-11-28, 13:09
Medlem
kaktusplastiks avatar
Vill inte läsa för mycket i FUP, men läste Pers mammas förhör. Vilken häxa. Försöker t o m skylla våldtäkten på offret. ”Hade hon varit nykter hade det här inte hänt”.

Hade du inte fött fram en renodlad psykopat hade det här inte heller hänt.
Citera
2024-11-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Tydligen så fanns det ju en chans att hon ramlade (enligt kommentar ovan) och att fallet orsakade den dödliga blödningen?
Som jag förstod läkaren så är detta en hög energi skada som man inte kan få genom fall. Läkaren beskrev försök man gjort på apor. Kommer inte ihåg var i FUPen det stod.
Citera
2024-11-28, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Vill inte läsa för mycket i FUP, men läste Pers mammas förhör. Vilken häxa. Försöker t o m skylla våldtäkten på offret. ”Hade hon varit nykter hade det här inte hänt”.

Häxa är bara förnamnet, smuts.
Citera
2024-11-28, 19:04
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonoo
Häxa är bara förnamnet, smuts.
Alla som vetat eller sett något och inte agerat är fega kräk. Hoppas hon hemsöker er. Vilka betabröder hon hade.
Citera
2024-11-28, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik

Helt sjuk i huvudet… men tillhör tyvärr inte ovanligheten…
Citera
2024-11-28, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Som jag förstod läkaren så är detta en hög energi skada som man inte kan få genom fall. Läkaren beskrev försök man gjort på apor. Kommer inte ihåg var i FUPen det stod.

Ja, jag förstod det som att det var omöjligt att den dödande hjärnskadan kunde orsaka av fall, utan att det var ställt utom rimliga tvivel att det var upprepat våld mot huvudet. Men måste missat biten där rätt läkare sa att det kan ha orsakats av fall..
Citera
2024-11-30, 14:03
Medlem
David_Ss avatar
Den här vidriga lilla kräket ska man sätta på en vanlig anstalt så han får lida MYCKET!

Den här kvinnan har lidit under flera år!
Att inte dessa kvinnor larmar någon, ett besök av rätt människor och lille Per hade stått på knä och bett om nåd!!!

Hoppas fanskapet dör en plågsam död!
Senast redigerad av David_S 2024-11-30 kl. 14:05.
Citera
2024-11-30, 14:12
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...tt-alla-visste
Citera
2024-11-30, 14:44
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Den här vidriga lilla kräket ska man sätta på en vanlig anstalt så han får lida MYCKET!

Den här kvinnan har lidit under flera år!
Att inte dessa kvinnor larmar någon, ett besök av rätt människor och lille Per hade stått på knä och bett om nåd!!!

Hoppas fanskapet dör en plågsam död!

Ja fyfan, jag gråter inombords för BO.
Har inte läst fupen ännu men ska göra det nu.
Citera
2024-11-30, 14:46
Medlem
Det känns som att alla grannar blundade? De hör hur han skriker, vissa har sett hur han slagit henne. Varför ringde inte alla polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in