Citat:
Konstigt för du sa innan du bara tog avstängningsdagar ifrån AF, när du hävdade du inte var sjukpensionär men nu säger du att du är det. Håll ihop storyn lilla mytomanen
Dessvärre för dig kan jag mer om hur det går till än du gör. Kronis har så klart i te utmätt dina utländska konton för du har inga.
Att du inte vill gå in mer i detalj har i get med att göra att du inte vill "outa" dig utan allt med att då skulle ditt redan uppenbara lögnliv bli ännu mer blottat.
Dessvärre för dig kan jag mer om hur det går till än du gör. Kronis har så klart i te utmätt dina utländska konton för du har inga.
Att du inte vill gå in mer i detalj har i get med att göra att du inte vill "outa" dig utan allt med att då skulle ditt redan uppenbara lögnliv bli ännu mer blottat.
Nej du har helt enkelt missförstått vad jag skrev. Läs igen.
Nej _killah glömde en viktig detalj. Det är komiskt att alla ni som försöker "slå hål" på det ni kallar lögner, konstant misslyckas. Jag undrar varför?

Citat:
Han har mest troligt en autismdiagnos (Asperger som det tidigare hette) vilket renderat honom oförmögen att ta hand om sig själv (ja, det är en han). Därmed har han fått en sjukersättning (förtidspension) från mycket tidig ålder.
Han kan inte sluta med denna tråd, så länge han får mothugg fortsätter han med imbecilla motfrågor, men det förstår han inte själv. Oavsett om hela upplägget är hittepå eller inte.
DET GÅR INTE ATT MOTBEVISA HONOM, FÖR HAN FÖRSTÅR INTE DET FAKTUMET SJÄLV. HAN HAR INGEN SJÄLVINSIKT. DET ÄR DET SOM ÄR KÄRNAN.
Det är dock inte hans fel, han bad inte om sitt tillstånd, så var snäll mot honom och gå sedan vidare med era liv.
Han kan inte sluta med denna tråd, så länge han får mothugg fortsätter han med imbecilla motfrågor, men det förstår han inte själv. Oavsett om hela upplägget är hittepå eller inte.
DET GÅR INTE ATT MOTBEVISA HONOM, FÖR HAN FÖRSTÅR INTE DET FAKTUMET SJÄLV. HAN HAR INGEN SJÄLVINSIKT. DET ÄR DET SOM ÄR KÄRNAN.
Det är dock inte hans fel, han bad inte om sitt tillstånd, så var snäll mot honom och gå sedan vidare med era liv.
Ponera att det du skriver är helt korrekt gällande mig. Vad säger det då om dig?