2006-08-11, 13:56
Medlem
Nu har jag varit här på fb ett tag och jag tycker att den är dags för min första tripprapport.

Inledning:
Det började med att jag var på en camping med nåra polare en helg. Lördan den helgen festade vi med nåra polacker när jag gick ut för att röka följde en av polackerna med, jag bjöd han på en cigg och han gav mig en liten ziplock som innehöll tre små tabletter jag tog imot dom tackade gick in igen och satte mig. resten av kväll funderade jag på vad tabbletterna innehöll för kul. Gick till min och kompisen stuga.

Nu hoppar jag nåra dagar. Satt hemma vid datorn med tabbletterna + cb som jag hade köpt bara för att ha lite kul nån kväll. när jag satt vid datorn kollade jag på pillerindeiferings tråden efter typ 2 min så hittade jag mina piller. Efter ca 30 min så ringde en tjej jag hade träffat på campingen jag frågade om hon ville komma förbi, hon sa ja. När hon hade kommit frågade hon om jag hade lite godis jag gick till badrummet och öppnade medicin skåpet och tog fram traddar (hade fått utskrivet pga operation) gav hon en karta och vi satte oss i soffan jag gick tillbaka till datorn och hämtade mitt godis och ett paket juice. jag började med att lägga pillrerna under tungan så att dom smälte svalde den inte allt för äckliga sörja som jag hade i munnen. vid detta laget hade hon jag var med satt i sig hela kartan med traddar. jag tog fram mitt cb(1.25g) som jag hade i en burk avsedd för filmrullar delade biten i fyra tuggade sönder bitarna en i taget och skölde ner dom med juice.

Efter 25 min kände jag bara av pillren då blev jag otålig och gick och hämtade nån hostmedicin tog två korkar av den väntade fem minuter sen kände jag av cb också.

45min efter intag: är riktigt seg ligger och gosar med tjejen som jag var med
En timme efter intag: ställer mig upp hastigt från soffan ramlar ihop på mattan för att sedan kravla mig upp på soffan igen.

1h15 min efter intag: ligger och strular med tjejen hon hjälper mig till sovrummet där jag släcker lyset i taket och tänder lampan i fönstret, tar av mig byxor och tjocktröja ligger och gosar med varandra i ca 15 min

1.5 h efter intag: hon frågar om jag har kondomer och jag svarar i badrummet när dom igentligen ligger i byrån brevid sängen hon gick iväg för att hämta.
medans hon var borta hade jag somnat.

ruset var enligt mig ganska olikt ett normalt cb rus rekomenderas starkt att äta cb. men tabletterna ska jag hoppa över nästa gång
Citera
2006-08-11, 15:17
Medlem
maiden_666s avatar
Du kunde inte ha förklarat hur det känndes lite mer?

Hehe stackars tjej, fick hon inte det hon ville senare på kvällen
Citera
2006-08-11, 15:42
Medlem
mesmerizes avatar
Kan vara den sämsta tripprapporten på sjukt länge. Varför?

1. Löjligt osammanhängande skrivet.
2. Meningsuppbyggnaden var katastrofal vilket får följden att läsandet blir ansträngande och krävande.
3. Skrev du ens vad det var för tabletter du fick av polacken? Vilka effekter gav de?
4. Vad hände sen efter du däckat, när vaknade du och hur kände du då?
Citera
2006-08-11, 16:12
Medlem
grappens avatar
Bajen_boy_89, är du född 1989? Hmm...

För övrigt fattade jag inte mkt av denna rapport.
Citera
2006-08-11, 17:29
Medlem
dasshanss avatar
-89

BUSTED

EDIT: Har egentligen inte något emot att "underåriga" håller till här. Men när man ens kan stava till drogen man brukat ett antal gånger anser iaf jag att man inte är mogen att ta droger oavsett ålder.

EDIT 2: Världelös tripprapport dessutom. Kort, urtråkig och fantasilös sexnovell skulle jag kalla det.
Citera
2006-08-11, 17:44
Medlem
lakritspipans avatar
Hehe, jobbigt skriven ja, orkade inte ens läsa hela så vettefan vad du ville ha sagt men själv är alltid Iktorivil med i bilden när jag röker cb, fin kombo enligt mig.
Citera
2006-08-12, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grappen
Bajen_boy_89, är du född 1989? Hmm...

För övrigt fattade jag inte mkt av denna rapport.

89= nummrerna på bokstäverna som motsvarar mina initsialer 8=H 9=I

för övrigt måste jag erkänna att denna rapport sög
Citera
2006-08-12, 14:19
Medlem
Bullsquids avatar
En rapport på piller och röka blir nog sällan så spännande...
Citera
2006-08-12, 14:27
Medlem
hade jävligt roligt iaf
Citera
2006-08-26, 00:56
Medlem
furis avatar
Hur kan du bli så väck på ynka 3 st ikto ? jag hade behövt käka 20+ för att decka på dom och jag är rätt liten + att jag inte har någon tolerans.. skit piller...
Värdelös rapport
Citera
2006-08-26, 17:56
Medlem
Shrapnels avatar
furi - För att olika ämnen fungerar olika på olika människor. Stolpskott.

Förövrigt var jag inte väldigt imponerad av rapporten. Vad var det för hostmedicin du dracK?
Citera
2006-08-26, 18:18
Medlem
Oozes avatar
Fan va tid det tog innan det slog :S tycker cb slår efter kanske 10-15 min beroende på vilket smoketool, bong tex slår på bra men efter lite längre tid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in