Citat:
Ursprungligen postat av
Adventurer6
95% av kunderna försvinner...
Vill du ha fler kunder?
Samtidigt säger du att du vill välja kunderna nogrannt...
Jag förstår inte.
Är målet att få fler kunder är du ju kass.
Att så många blir skrämda beror väl på hur du presenterar dig i bilder, text, video, audio etc.
Vad vill du? Mål?
Samtidigt så borde du förstå att du antagligen är i konkurrans med en massa andra tjejer där vissa är betydligt populärare än andra och att kunderna har olika referenser.
Prostitution/sexköp är ju normalt motsatsen till hur det är tex på en dejtingsajt eller på krogen där det snarare är tjejen som väljer mannen och inte tvärt om. Det som är lockande för män är det motsatta där de kan dissa massor av attraktiva nakna kvinnor rakt av för petitesser för att sedan välja en annan som fallit dem bättre i smaken.
Nej inlägget är inte skrivet för att få fler kunder, det finns en tillräckligt stor målgrupp för att träffa tio om dagen om man vill det. Jag vill helt enkelt lyfta ämnet till diskussion

som jag ser det finns det två typer av ”män” i diskussionen. Den ena säger rakt ut ”skiter i, vill bara knulla ett hål och gå” och den andra verkar söka kvinnor som är ”hobby eskorter” (term jag vid flera tillfällen stött på) som verkar symbolisera just det jag säger. En eskort som genuint gillar det hon gör, väljer sina kunder noga osv.
Men i praktiken uppfattar jag nog att nästan ingen kund är så. Dvs man ser en efterfrågan (tillexempel på flashback) eller i andra forum där man utger sig för att söka ”den lyckliga horan/hobby eskorter” eller vad man vill kalla det för men i praktiken verkar så inte vara fallet.
Vilket i ett tredje led tar mig till andra frågor kring verksamheten. Personligen vill jag ju se en legalisering och en seriös marknad