2024-03-21, 07:57
Medlem
Roligt att ämnet ändå väcker reaktioner. För att djupdyka lite i ämnet och även diskutera en seriös marknad:

- Vill inte ni att tjejerna ni träffar ska va friska, hela och rena? Dvs inte bära på sjukdomar etc.

- Hur är er bild av eskorter egentligen? Tänker ni att tjejerna träffar vem som helst och vill ni ha en tjej som träffar precis allt och alla och vem som helst?

- En seriös marknad för eskort tjänster där legalisering skulle vara målet, hur skulle det se ut i er värld?
Citera
2024-03-21, 08:02
Medlem
Hamadryads avatar
För att det är stor skillnad på en man som utrycker sina önskemål i ett "nyktert" tillstånd i "offentliga" rummet och en som i stunden är kåt och bara vill behaga sina behov så enkelt och snabbs som möjligt.
Jag tror nog att det mycket förenklade svaret.
Citera
2024-03-21, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
95% av kunderna försvinner...

Vill du ha fler kunder?

Samtidigt säger du att du vill välja kunderna nogrannt...

Jag förstår inte.

Är målet att få fler kunder är du ju kass.

Att så många blir skrämda beror väl på hur du presenterar dig i bilder, text, video, audio etc.

Vad vill du? Mål?

Samtidigt så borde du förstå att du antagligen är i konkurrans med en massa andra tjejer där vissa är betydligt populärare än andra och att kunderna har olika referenser.

Prostitution/sexköp är ju normalt motsatsen till hur det är tex på en dejtingsajt eller på krogen där det snarare är tjejen som väljer mannen och inte tvärt om. Det som är lockande för män är det motsatta där de kan dissa massor av attraktiva nakna kvinnor rakt av för petitesser för att sedan välja en annan som fallit dem bättre i smaken.

Nej inlägget är inte skrivet för att få fler kunder, det finns en tillräckligt stor målgrupp för att träffa tio om dagen om man vill det. Jag vill helt enkelt lyfta ämnet till diskussion som jag ser det finns det två typer av ”män” i diskussionen. Den ena säger rakt ut ”skiter i, vill bara knulla ett hål och gå” och den andra verkar söka kvinnor som är ”hobby eskorter” (term jag vid flera tillfällen stött på) som verkar symbolisera just det jag säger. En eskort som genuint gillar det hon gör, väljer sina kunder noga osv.

Men i praktiken uppfattar jag nog att nästan ingen kund är så. Dvs man ser en efterfrågan (tillexempel på flashback) eller i andra forum där man utger sig för att söka ”den lyckliga horan/hobby eskorter” eller vad man vill kalla det för men i praktiken verkar så inte vara fallet.

Vilket i ett tredje led tar mig till andra frågor kring verksamheten. Personligen vill jag ju se en legalisering och en seriös marknad
Citera
2024-03-21, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amandasdejt
Roligt att ämnet ändå väcker reaktioner. För att djupdyka lite i ämnet och även diskutera en seriös marknad:

- Vill inte ni att tjejerna ni träffar ska va friska, hela och rena? Dvs inte bära på sjukdomar etc.

- Hur är er bild av eskorter egentligen? Tänker ni att tjejerna träffar vem som helst och vill ni ha en tjej som träffar precis allt och alla och vem som helst?

- En seriös marknad för eskort tjänster där legalisering skulle vara målet, hur skulle det se ut i er värld?
Vad har marknadens efterfrågan på svenska horor att göra med att du inte gillar männen som ringer dig?

Varför tror du horor från utlandet ej har krav? Är du rasist?
Citera
2024-03-21, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamadryad
För att det är stor skillnad på en man som utrycker sina önskemål i ett "nyktert" tillstånd i "offentliga" rummet och en som i stunden är kåt och bara vill behaga sina behov så enkelt och snabbs som möjligt.
Jag tror nog att det mycket förenklade svaret.

Ja, där har du nog faktiskt rätt.
Citera
2024-03-21, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10redroses
Vad har marknadens efterfrågan på svenska horor att göra med att du inte gillar männen som ringer dig?

Varför tror du horor från utlandet ej har krav? Är du rasist?

Va? Det här får jag inte ihop? Fattar inte hur du drar den slutsatsen?
Citera
2024-03-21, 08:22
Medlem
Citat:
Det jag kan se att ni män eftersöker som letar efter en eskort är följande:

- Någon som inte är utsatt för människohandel eller någon form av tvång (oavsett vilket tvång)
- En svensk tjej
- Gärna någon som gör det för att de gillar det och har det som ”hobby” typ så.
- Någon som är seriös.

Men hur kommer det sig då…

Att om man är en sådan tjej, så skräms 95% av kunderna bort.

Får vi göra något utan kondom?
Öh nej? Jag vill vara skyddad och jag vill vara mån om kunder.

Inte ens oralt?
Nej? Könssjukdomar hamnar inte bara i fittan pojkar.

Kan vi träffas nu på en gång?
Har du läst informationen om mig undrar jag då? Om jag klart och tydligt skriver att jag enbart träffar kunder som jag själv dels tänder på men också väljer ut (Läs: vill lära känna lite grann och se om vi matchar sexuellt för en bra upplevelse) vad får dig då att tro att du kan skriva ”hej ses nu 15 minuter tack”.

Gör du incalls?
Nej. Det vore dumt för din säkerhet.
Reaktionen? Ja då är man dum tydligen.

Om man som kund vill dels stödja en seriös bransch och även se en legalisering av sexköp (frivillig sexförsäljning endast givetvis) så tänker jag att man bör agera därefter? Man bör agera med omtanke om både den som utför tjänsten men även för andra kunder för det är självklart att det finns fler kunder.

Kunder man redan lärt känna kan ju givetvis höra av sig med kort varsel för där finns redan en relation, min frustration ligger nog snarare i den inledande kontakten och hur man som köpare resonerar kring hur man bör agera. Jag gillar inte heller kondomer men jag ogillar könsjukdomar ännu mer.

Problemet är att Du gör ett enormt misstag med att gruppera alla män i samma fack.

Sen undrar du varför inte alla "kan sköta sig".

Hela din frågeställning är snedvriden och omöjlig att svara på då den är ställd utanför verkligheten.

I verkligheten är det exakt som du upplever det. Finns massor av idioter som aldrig ens kommer läsa din text.

Hur du lär dig hantera dem för att sålla ut alla vettiga är ett problem Du måste handskas med.

Precis som allt annat i livet. Finns absolut ingenting vi kan säga eller göra för att hjälpa dig här, annat än påpeka att Du kört i diket här och drar alla över en kam...
Citera
2024-03-21, 10:22
Medlem
blamages avatar
Citat:
Så män tror att horor/eskorter eller vilket ord man nu väljer att ta i munnen inte gör en utgallring? För det gör man. Oavsett om man pratar om det eller inte så väljer vi våra kunder och säger inte ja till alla.
Sex och mat är fundamentala behov. När jag handlar mat går jag till en butik där jag blir vänligt bemött och har det sortiment jag efterfrågar. Jag betalar och går hem när jag fått det jag vill ha. Likadant på en restaurang eller en korvmoj, vad man nu är sugen på för stunden. Det innebär inte att jag har ett behov av att ligga med kassörskan eller servitrisen, även om det kunde vara trevligt. Det är en affärsöverenskommelse där man byter pengar mot varor eller tjänster. Det vill du ta ett steg längre och undrar då varför kunderna uteblir, man häpnar. Nu har jag aldrig behövt köpa sex men med dina kriterier skulle jag inte vara intresserad. Tycker du ska gifta dig rikt med en cuck du kan vänstra med. Då kan du vraka och välja vem du vill ligga med och behöver inte bekymra dig om betalande kunder som inte håller måttet. Pengarna är målet för dig och din fitta är målet för män.
Citera
2024-03-21, 10:30
Medlem
bomhulls avatar
Jag tycker det är bra att ts gör som hon känner. Sorterar bort psykfall/enormt fula och äckliga män.
Det är hennes liv och kropp! Låt incels skaffa horor i thailand eller östeuropa och få aids på köpet
Citera
2024-03-21, 10:40
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Jag tycker det är bra att ts gör som hon känner. Sorterar bort psykfall/enormt fula och äckliga män.
Det är hennes liv och kropp! Låt incels skaffa horor i thailand eller östeuropa och få aids på köpet
Men då ska hon heller inte klaga över att 95% av kunderna faller bort. Hon har valt det själv.
Citera
2024-03-21, 10:45
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Men då ska hon heller inte klaga över att 95% av kunderna faller bort. Hon har valt det själv.
Håller med. Hon borde skaffa en "sugardaddy" som hon kan träffa regelbundet dvs någon som är rik och generös men ändå tar hand om sitt yttre och beter sig normalt.
Frågan är om ts har det som krävs(utseende,personlighet och utstrålning)..
Citera
2024-03-21, 10:51
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Håller med. Hon borde skaffa en "sugardaddy" som hon kan träffa regelbundet dvs någon som är rik och generös men ändå tar hand om sitt yttre och beter sig normalt.
Frågan är om ts har det som krävs(utseende,personlighet och utstrålning)..
Hade hon haft vad som krävs så hade hon inte suttit här idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in