Citat:
Ursprungligen postat av
Invandrar
hur ska du bevisa sg till mig? ska du ta p dig spionglasgon, filma nr du rker thc-a frn smoketower och sen filma nr du pissar utan att klippa? Du jobbar uppenbarligen fr dom som sljer andra kemikalier och du vill att dom som rker thc-a ska brja rka thc-123-4-a-b-c-fubica din kuksugare
Skriv ordentligt, ja jag vet att du trollar men nd. Tror du inte mig kan du bestlla hem urinprover och prva, jag uppmuntrar alla i trden till att gra detta. Jag vill uppmrksamma folk s de faktiskt inser att de inte sysslar med r ej vad de tror. Dessa bilder r syntetiska precis som spice bara att dessa finner vi i hampa. Antagligen r de nyttigare r sk spice d de r lngt ifrn lika potenta men rligt talat vet vi inte det d det r helt nya noider och r EJ naturliga.
Ni kan fortstta o dumma och misskreditera mig men det ndrar inte p det faktum att det jag skriver r sant.
Dumknullade horungar r man redan dum i huvudet ska man inte knarka, ta kratom trden eller denna som ett exempel. Pantade jvlar de hr r bokstavligen knarklangare som jobbar inom kryphl. Kolla tobak hur giftigt de r, ger knappt n rus alls o finns runt varje hrn. Ni tror att frsljarna bryr sig om er hlsa o inte skulle slja ngra sna produkter r ju skrattretande. De vill ha era pengar, thats it. De bryr sig inte om er i huvudtaget fren de inte kan mjlka er p mer pengar.