2025-02-26, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
N, det r som vanligt med dom dr mrkena. "99%ig kvalite p isolatet/destillatet/whatever).

Tog tv sm puffar och somnade typ. Den r stark.

Nu har jag bestllt THC-A Isolate Potpurri 99% och THC-A Potpurri Hydro Amnesia och om jag har frsttt det hela rtt s lgger jag potpurrit i min vape p 110-120 grader?

Tnker att Isolatet ska jag prova i en oljepipa med en frsig stormtndare s borde det vl gra susen?
Fr nr tittade jag p youtube s kr ju dom med Dab Rig med klet och det r ju inte riktigt vad jag kpt. Det r ngot frvirrande men intressant detta..

Hur ska jag anvnda det jag kpt p rtt stt nu d s att sga om jag fr frga? Ser fram emot nsta vecka helt klart
Senast redigerad av blacklander 2025-02-26 kl. 20:43.
Citera
2025-02-26, 22:43
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldham
Intressant. Thca omvandlas som bekant till thc nr det hettas upp. En anledning till att det inte kan dyka upp p ett prov r om man anvnt thca utan att hetta upp det.
Har vldigt svrt att se att ST skulle slja syntetiskt skit och dpa det till thca.

Jaja jag rker skiten dagligen och kissar varje mndag och r aldrig positiv. Borde ju sga ngot.

Edit: Ni skriver emot mina inlgg men ingen motbevisar mig. Borde ven sga ngot.

Vill ni se bevis kommer jag visa det personligt skicka mig ett pm. Fan tjnar jag p att ljuga om detta p fb? Inte ett jvla dugg.
Senast redigerad av ruttenfimp 2025-02-26 kl. 23:30.
Citera
2025-03-02, 21:42
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Jaja jag rker skiten dagligen och kissar varje mndag och r aldrig positiv. Borde ju sga ngot.

Edit: Ni skriver emot mina inlgg men ingen motbevisar mig. Borde ven sga ngot.

Vill ni se bevis kommer jag visa det personligt skicka mig ett pm. Fan tjnar jag p att ljuga om detta p fb? Inte ett jvla dugg.

hur ska du bevisa sg till mig? ska du ta p dig spionglasgon, filma nr du rker thc-a frn smoketower och sen filma nr du pissar utan att klippa? Du jobbar uppenbarligen fr dom som sljer andra kemikalier och du vill att dom som rker thc-a ska brja rka thc-123-4-a-b-c-fubica din kuksugare
Citera
2025-03-02, 23:45
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invandrar
hur ska du bevisa sg till mig? ska du ta p dig spionglasgon, filma nr du rker thc-a frn smoketower och sen filma nr du pissar utan att klippa? Du jobbar uppenbarligen fr dom som sljer andra kemikalier och du vill att dom som rker thc-a ska brja rka thc-123-4-a-b-c-fubica din kuksugare

Skriv ordentligt, ja jag vet att du trollar men nd. Tror du inte mig kan du bestlla hem urinprover och prva, jag uppmuntrar alla i trden till att gra detta. Jag vill uppmrksamma folk s de faktiskt inser att de inte sysslar med r ej vad de tror. Dessa bilder r syntetiska precis som spice bara att dessa finner vi i hampa. Antagligen r de nyttigare r sk spice d de r lngt ifrn lika potenta men rligt talat vet vi inte det d det r helt nya noider och r EJ naturliga.

Ni kan fortstta o dumma och misskreditera mig men det ndrar inte p det faktum att det jag skriver r sant.

Dumknullade horungar r man redan dum i huvudet ska man inte knarka, ta kratom trden eller denna som ett exempel. Pantade jvlar de hr r bokstavligen knarklangare som jobbar inom kryphl. Kolla tobak hur giftigt de r, ger knappt n rus alls o finns runt varje hrn. Ni tror att frsljarna bryr sig om er hlsa o inte skulle slja ngra sna produkter r ju skrattretande. De vill ha era pengar, thats it. De bryr sig inte om er i huvudtaget fren de inte kan mjlka er p mer pengar.
Citera
2025-03-03, 09:32
Medlem
r det ngon hr inne som prvat dessa swizzles egna THCA 250 puffar?
Sugen p att kpa dem. r sjukt njd med deras frn Magic Farmers.
Citera
2025-03-03, 09:41
Medlem
Citat:
Det som sljs nu gr inte det. Allts syns ej p prov.

Ta ditt jvla babian tugg nn annanstans.

Tog prover senast idag. Ej positivt p thc. Rkt deras isolat flitigt i ngra dagar ven samma dag och det r negativt.
Det innehller inte vad som sgs med andra ord.
Citera
2025-03-03, 15:56
Medlem
shnagfnays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deleteandtouch

Har inte provat men bestllde i helgen och vntar p frsndelsen. Berttar sen.

Tidigare s har jag rkt THC-B, THC-H och THC-JD frn DR Herbals. Jag knde av det i brjan, men bara ngon vecka - sen nu nr jag rker dom s knner jag inte nt alls och jag har rkt dom i flera mnader med flera veckors uppehll emellan. Blir bara lite svullen runt gonen och lite rd men det r allt.

S jag har inga stora frhoppningar om THC-A men ger det en chans.
Citera
2025-03-03, 16:24
Medlem
shnagfnays avatar
Jag har lmnat pissprover ibland nr jag har rkt THC-B/THC-JD/THC-H och det visar positivt p fentanyl.

Jag har inget kommande pissprov, men frgan r ju om THC-A ocks kommer ge utslag?

Men det visade sig vara en korsreaktion. Efter lkaren hade varit i samtal med mig och ngon annan lkare p telefon, kom dom fram till att vejparna innehller ngot av samma mne som injektionerna jag fr, s det blir en korsreaktion, och drmed visar positivt p fentanyl.

Det hr var fr inte s lnge sen, 3 eller 4 prover som alla visat positivt, och jag har bara provat ngon form av fentanyl (som frmodligen var ngot annat) fr 10 r sen.
Citera
2025-03-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deleteandtouch

Kpte deras mango sorbet thca 250 puff, sjukt njd med den! Kan ltt rekommendera den. Ska prva en annan smak nsta bestllning
Citera
2025-03-04, 10:21
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shnagfnay
Jag har lmnat pissprover ibland nr jag har rkt THC-B/THC-JD/THC-H och det visar positivt p fentanyl.

Men det visade sig vara en korsreaktion. Efter lkaren hade varit i samtal med mig och ngon annan lkare p telefon, kom dom fram till att vejparna innehller ngot av samma mne som injektionerna jag fr, s det blir en korsreaktion, och drmed visar positivt p fentanyl.

Det hr var fr inte s lnge sen, 3 eller 4 prover som alla visat positivt, och jag har bara provat ngon form av fentanyl (som frmodligen var ngot annat) fr 10 r sen.

Skippar du hampa produkterna s klarar du proverna. Allts, blommor/hasch osv. Iaf frn de isolaten som finns inrikes just nu.
Citera
2025-03-04, 14:16
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shnagfnay

Du pstr allts att de ska innehlla fentanyl eller ngon opiod? 😅
Antar att du fr buprenorfin injektioner. Finns en del korsreaktioner med just fentanyl.
Citera
2025-03-04, 17:43
Medlem
shnagfnays avatar
Citat:
Du pstr allts att de ska innehlla fentanyl eller ngon opiod? 😅
Antar att du fr buprenorfin injektioner. Finns en del korsreaktioner med just fentanyl.

Jag fr Aripiprazole/Abilify. Lkaren sger att p grund av korsreaktionen s visar det positivt fr fentanyl. Tror inte vejparna i sig eller lkemedlet innehller fentanyl, fast vad vet jag, utan reaktionen r vll det som bildar det, eller s r det sjlva urintestet som visar fel, kanske? Inte s insatt med vad en korsreaktion r.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in