Citat:
Ursprungligen postat av
golarskjutare
Ännu ett inlägg långt som en bok där du ska hylla specifikt upgrades knaster. Varför just denna shop i varje thca-tråd? Gäsp
Jag gav min personliga recension som jag skrev att jag skulle göra i förra inlägget, är du förvirrad eller? Det är inget "knaster" så sprid inte desinformation. Har sett hundratals varianter knaster när det var en grej och ingen har haft samma lukt, effekter eller bieffekter som vanlig cannabis.
Synd att thca försvinner. Men fortsätt ljuga och låtsas som att produkterna på gatan är bättre. Du har väl någon produkt och sälja, därav får vi inte rekommendera något bättre, billigare och (temporärt) lagligt.
Om du tycker att det inlägget är lång som en bok & har svårt att decode it så har du nog friterat lite hjärnceller bro. Är det bara shorts på Youtube du klarar av numera?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
¨
Jag måste bara påpeka att bara genom att 'naturligt' korsa två plantor också är genmanipulation.
Visst men det blir skillnad om du korsar två plantor for att öka thc mängden eller göra tvärtom, skapa en mer balanserad variant. Tror personen menade som ett svar på att thca skulle vara "onaturligt" eller något, med det resonemanget är all cannabis genmodifierad egentligen.