2024-03-19, 07:38
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Det där med "knolla din mamma" verkar ligga närmare än vad vi tror...

Men vart ska de bo när mamma är död? Man får hoppas hyresvärdar låter byråkratin mala sönder de gängkriminella sakta. Alltså inte dela ut något hyreskontrakt till den utan vit heltidsinkomst. Att socialtjänsten ska betala ska inte längre räknas som en giltig inkomst. Det är här Sverige har sin chans.
Citera
2024-03-19, 07:42
Medlem
Svavelbryggas avatar
Även ickekriminella blattar bor hos sina föräldrar. I deras kultur gör man det tills man blir gift. Det är nog skandivaner som globalt sticker ut med att det är suspekt att inte ha lämnat hemmet vid tjugo års ålder.

Blir det inte lite fart på bostads byggandet lär vi dock av praktiska skäl behöva ändra vår kultur lite.
Citera
2024-03-19, 08:10
Medlem
Enligt de rättegångar jag lyssnat på verkar det vara ganska typiskt att de flyttar runt. Några dagar hemma, några dagar hos kompis. Hotell eller hostel någon vecka. Ibland kortare andrahandskontrakt. Det gäller de som är involverade i gängkriminalitet då. Inte 14-åringar med becknarväska som vill spela tuffa.
Citera
2024-03-19, 08:27
Medlem
Du har rätt, kriminella handlar inte och definitivt storhandlar inte för hela månaden.

Dom äter ute och hos sin mamma. Deras adress är också hos sin mamma där dom också bor. men dom hoppar runt rätt ofta, bor mest hos kompisar. Dom flesta går på soss. Men visst finns det folk som tjänar pengar men dom tänker ju inte så långt utan det är status som gäller och handla på dyra butiker. Så bilar, smycken och kläder samt resor.

Sen finns det folk som är ännu upp i kedjan som försöker tvätta pengar och få in dom lagligt nånstans i butiker, restauranger och fastigheter. En del åker fast på flygplatsen, personligen hade jag aldrig riskerat utan jag hade bilat hela vägen, dit jag ska tvätta dom.
Citera
2024-03-19, 08:40
Medlem
Cameltotems avatar
De flesta bor hos sin mamma i förorten, de har en bil ihop med sina kusiner och åker mest runt och är kriminella om dagarna och hänger på mcdonalds kl 2 på natten.

De tror att alla tycker de är häftiga men majoriteten tycker bara synd om dom då de bor hos mamma och går runt i mjukisbyxor.
Citera
2024-03-19, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealHipster
Bor alla gängkriminella hos mamma? Tydligen, hur ofta ser du respekt blattar "knolla din mamma" i Gucci keps handla mat? Har ni? Det är deras mammor som står för maten. Det är anledningen till att du aldrig ser vuxna kaosblattar storhandla mat. Dom bor fortfarande hos mamma, i vuxen ålder.

Tänk på det nästa gång när du ser blattar som söker respekt, sedan går dom hem till sina mammor. Ganska gulligt, ett fegt folk som aldrig vågar lämna dörren ensam. Går alltid ut i par tillsammans med andra killar i becknar-handväskor.

När det ska handlas hos Lidl, Ica, Coop, Willys eller Ali Livs. Köper dom bara cigg, rullpapper, nötter, solrosfrön, godis, chips, läsk, energidryck eller pitabröd.

Dom hyr ut sina soslägenheter till företag till polacker.
Citera
2024-03-19, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det är väldigt märkligt då det oftast är 10 minuter med bil till ett villområde. Vill man verkligen inte bo i en fet 20 miljoners poolvilla för att det känns otryggt?
De är fullt medvetna om avundsjukan. Man ska som utlänning undvika att bosätta sig ensam bland främlingar. Händer nåt åker utlänningen dit. Inte sällan pågår trakasserier. Ska man som utlänning bosätta sig bland svenskar ska man vara rik och helst ha en hög position i samhället. Kanske helst också en svensk partner. Man ska förstås vara svennig i sin levnadsstil.
Citera
2024-03-19, 15:05
Medlem
Casual-Cultures avatar
Nej. Dom bor hemma oss din svenska syster eller kusin alternativt dotter.
Citera
2024-03-19, 17:17
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MY-SOUL-IS-ON-FIRE
De är fullt medvetna om avundsjukan. Man ska som utlänning undvika att bosätta sig ensam bland främlingar. Händer nåt åker utlänningen dit. Inte sällan pågår trakasserier. Ska man som utlänning bosätta sig bland svenskar ska man vara rik och helst ha en hög position i samhället. Kanske helst också en svensk partner. Man ska förstås vara svennig i sin levnadsstil.
Händer något? Vad ska hända?

Och vad ska Svenssons göra som polisen inte kan göra? Skvallra att det ibland luktar cannabis från Tony Montana villan?
Citera
2024-03-19, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caca
De äger inte bilen själva.
Den kan va skriven på kusinen, mamman eller så är det leasing bil eller den gamla klassikern köper bilen men betalar inte allt utan en viss del lån med helst noll amortering och vips är bilen säkerhet för bilfirman för lånet och kan inte säljas eller tas i beslag.

Ja? och?

Om man är en riktig jävla snut så går man hela vägen i kedjan tills man hittar den felaktiga länken eftersom ingen kör runt en bil för 1 miljon utan påtryckning.

Någon blir utnyttjad och eftersom jag är psykopat fast jag är psykopat på de godas sida så hade jag lyft upp målvakten i hans egna hall och raskat honom som en blöt handduk tills han erkänner att han blir utnyttjad av den kriminella. Sedan hade jag gått vidare.

Det finns saker jag avskyr i världen och det är koncentrationsläger för judar, flygplan som åker in i skyskrapor, barn som svälter och gäng kriminella som skor sig på samhället och ställer sig på svaga människors axlar och utnyttjar dom.

Det är min förbannade plikt att hjälpa människor mot dessa parasiter om de så krävs oortodoxa metoder.

Jag önskar fler hade samma inställning. Tyvärr drabbades jag av en sjukdom och kan inte söka till polis eller militär vilket var mina drömmar i livet som ung kille. Då hade försvarsmakten och senare polisen haft sveriges värsta pitbull med nyanserad och elegant framtoning i sin arsenal.
Citera
2024-03-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealHipster
Bor alla gängkriminella hos mamma? Tydligen, hur ofta ser du respekt blattar "knolla din mamma" i Gucci keps handla mat? Har ni? Det är deras mammor som står för maten. Det är anledningen till att du aldrig ser vuxna kaosblattar storhandla mat. Dom bor fortfarande hos mamma, i vuxen ålder.

Tänk på det nästa gång när du ser blattar som söker respekt, sedan går dom hem till sina mammor. Ganska gulligt, ett fegt folk som aldrig vågar lämna dörren ensam. Går alltid ut i par tillsammans med andra killar i becknar-handväskor.

När det ska handlas hos Lidl, Ica, Coop, Willys eller Ali Livs. Köper dom bara cigg, rullpapper, nötter, solrosfrön, godis, chips, läsk, energidryck eller pitabröd.
Käkar kebab i restaurangen
Citera
2024-03-21, 09:07
Medlem
cacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreoAxier
Ja? och?

Om man är en riktig jävla snut så går man hela vägen i kedjan tills man hittar den felaktiga länken eftersom ingen kör runt en bil för 1 miljon utan påtryckning.

Någon blir utnyttjad och eftersom jag är psykopat fast jag är psykopat på de godas sida så hade jag lyft upp målvakten i hans egna hall och raskat honom som en blöt handduk tills han erkänner att han blir utnyttjad av den kriminella. Sedan hade jag gått vidare.

Det finns saker jag avskyr i världen och det är koncentrationsläger för judar, flygplan som åker in i skyskrapor, barn som svälter och gäng kriminella som skor sig på samhället och ställer sig på svaga människors axlar och utnyttjar dom.

Det är min förbannade plikt att hjälpa människor mot dessa parasiter om de så krävs oortodoxa metoder.

Jag önskar fler hade samma inställning. Tyvärr drabbades jag av en sjukdom och kan inte söka till polis eller militär vilket var mina drömmar i livet som ung kille. Då hade försvarsmakten och senare polisen haft sveriges värsta pitbull med nyanserad och elegant framtoning i sin arsenal.
Håller med och man vet om uppläggen de gör med bilar mm men juridiskt kommer man inte åt dem. Så som många bekymmer i samhället så är det rättssystemet som havererar och ligger bakom många problem, det är där lösningen finns.

Idag tar polisen någon, den släpps i väntan på rättegång, jurister med 1000 tal kr vrider och vänder på allt. Rättegång och då kan minsta tvivel frikänna vem som helst i princip. Döms de överklagas det i evighet och får de en dom klickar straffrabatten in.

Där har du problemets kärna. Lösning dock enkel men saknar lagstöd hit och dit. Tas man häktas på en ggr. Domstol samma dag och döms man straff direkt. Fler brott ska vara 1+1+1=3 inte 3 brott = 1, rabatter bort osv, sen döms man fler ggr så kommer man till slut inte ut. Dvs en hårdare linje.

Samma med bilar och skit, låt brorsan bevisa vart han fått pengar till bilen den kriminella lånar. Eller finns leasing/lån kvar bör man kolla vad gav de i insatts? Vad betalar de/månad, vart kommer pengarna ifrån. Bevisbörda på personen och tills dess tas bilen i beslag, säljs efter 3 månader om inget bevis kommit in. Är den ärligt köpt ja då kan man hämta kontoutdrag, visa på inkomst samt att man har råd betala för bil, boende mm dvs inget konstigt egentligen bevisa om bilen ärlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in