2024-03-17, 19:22
Medlem
HubertOlssons avatar
Troligtvis torkar du inte dig ordentligt efter du gjort 2an så att bakterier ifrån bajsrester som kliar och irriterar analöppningen.
Citera
2024-03-17, 19:36
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HubertOlsson
Troligtvis torkar du inte dig ordentligt efter du gjort 2an så att bakterier ifrån bajsrester som kliar och irriterar analöppningen.
Jag tror vi har sanningen här
Du får jobba mer att få rent, kanske ta hjälp för att få hjälp med rätt teknik, så att problemet försvinner.
Citera
2024-03-17, 19:37
Bannlyst
Det är bara att sära på stjärthalvorna och gå till farbror doktor.
Citera
2024-03-17, 20:05
Medlem
Jag åt några röda chilis de var starkt men gott. Sen började Maga balla ur och jag sket nå grönjävligt. Sen såg jag något som liknande bandmask i toaletten.
Skulle d vara bra att äta en större mängd chili då och då. Har ts testat?
Citera
2024-03-17, 20:13
Medlem
Livssynslurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bovelen
Drick brandy (destillerat vin som säljs på systemet för 100 kronor) för att bli av med parasiter
Kirurger i USA rekommenderade att dricka Brandy (destillerat vin) för att bota cancer

vattenfasta med hett kokat vatten och kvarnsalt i 10 dagar så dör alla andra parasiter säkert.

Oh-lord… låter helt tappat. Kvacksalveri brukar det också kallas för, även i usa.
Svep två flaskor sprit så blir allt bra…. kom igen… idiot.
Är förmodligen en salva som löser problemet, efter analys.
Citera
2024-03-17, 21:00
Medlem
cocomatronics avatar
Nu har jag chansen att dela med mig av lite visdom och erfarenhet. Hade liknande problem under lååång tid och försökte febril hitta orsaken till klådan. Mask? Hemmorojder? Infanteri eld? Kurer för mängder av åkommor testades och till slut fann jag nyckeln till att bli av med helvetet. Det är lika enkelt som genialt - sluta klia!!! Du får helt enkelt inte under några omständigheter klia dig i chokladfabriken någonsin igen. Det är strängt förbjudet. Om du kliar dig i sömnen får du ta och investera i boxningshandskar eller liknande för du måste sluta upp med all sorts interaktion med dajmen inom rimligheternas ramar. Vät pappret vid toabesök. Tunt lager fet salva efter. Efter en vecka är du helad.
Citera
2024-03-17, 22:14
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konfident
Har haft analklåda i runt 10 år. Träffade en tjej som 20-åring på semester, dagarna efter började jag få klåda i pubishåret. Sen har jag för mig att det gick över i stort sett. Men klådan var intensiv ett tag i början. Sen hamnade jag på psyket två år senare i första psykosen. Hade min första natt där en dröm att aliens sände signaler till min anal och att jag sen kände klådan. Efter det har jag haft en klåda runt och i analen oavbrutet. Det känns liksom i nerverna. När jag kliar så känner jag mig avslappnad i hela kroppen.. Jag har någon känsla av att det är något som hugger ibland och därför tänker jag att det kan vara flatlöss. Trots det har jag aldrig sett något spår av något löss under alla dessa åren. Det kliar både djupt in och runt analen. Har testat xyloproct och andra salvor, som ibland lättat tillfälligt. Nu har jag för första gången gjort ett seriöst försök att bli av med det om det är flatlöss.
Vad tror ni? Har jag flatlöss eller något annat? Finns det andra löss man kan få i analen som inte är flatlöss som man inte kan se? Öppen för frågor att ta emot frågor så vi kan fastställa detta.

Fick någon antibiotika salva för analklåda förr. Sedan dess har det varit bra i flera år. Be någon läkare titta dig i röven. Raka rövhåret innan och duscha.
Citera
2024-03-17, 22:35
Medlem
pyroclasms avatar
Torka rumpan som vanligt, avsluta med att tvätta riktigt rent med tvättservetter för baby, finns med lotion. Kan funka. Eller investera i en toalettdusch, det kör finnarna med. Och skaffa en pall att sätta fötterna på när du går på toa så det blir mer en hukning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in