Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Min poäng var att en framgångsrik högstatusman på 50+ kommer ha större framgång bland unga kvinnor än vad en helt vanlig ung man kommer ha. Dolph Lundgren är inte ett undantag gällande detta, han är regeln.
Hur många män mellan 20-30 skulle ha minsta chans med någon som Dolph Lundgrens flickvän? 5% möjligtvis. Max. Mer troligt 1-2%.
President eller politiker har i allmänheten inte någon nämnvärd status på dejtingmarknaden. Inte bland unga attraktiva kvinnor i alla fall. Det flesta 19-åriga Youtubers tjänar mer än vad en president gör. På en kvart. Vad gäller Macron ryktas det om att han är homosexuell och endast har en platonisk relation med sin fru. Skulle inte förvåna mig om så är fallet.
Du måste ju vara gravt världsfrånvänd om du tror att det är direkt många tjejer i 25-års åldern som skulle välja Dolph Lundgren istället för någon i deras egna ålder

Jag tror ganska många filmstjärnor i hennes egna ålder skulle ha chans med henne, gissningsvis är ju status en stor grej för henne.
Det roliga här är ju också att du utgår från att hon är något jävla kap när det lika gärna kan vara totala motsatsen.
Fattar inte heller varför du är och gafflar så mycket i ämnet då du själv är ett bevis på att det inte är framgångsrikt att bara tända på väldigt mycket yngre kvinnor än en själv.
Man hade inte suttit på Tinder i ett decennie och sen behöva tvinga sig på folk sexuellt mot betalning isåfall.