2024-04-02, 14:24
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Min poäng var att en framgångsrik högstatusman på 50+ kommer ha större framgång bland unga kvinnor än vad en helt vanlig ung man kommer ha. Dolph Lundgren är inte ett undantag gällande detta, han är regeln.

Hur många män mellan 20-30 skulle ha minsta chans med någon som Dolph Lundgrens flickvän? 5% möjligtvis. Max. Mer troligt 1-2%.

President eller politiker har i allmänheten inte någon nämnvärd status på dejtingmarknaden. Inte bland unga attraktiva kvinnor i alla fall. Det flesta 19-åriga Youtubers tjänar mer än vad en president gör. På en kvart. Vad gäller Macron ryktas det om att han är homosexuell och endast har en platonisk relation med sin fru. Skulle inte förvåna mig om så är fallet.

Du måste ju vara gravt världsfrånvänd om du tror att det är direkt många tjejer i 25-års åldern som skulle välja Dolph Lundgren istället för någon i deras egna ålder
Jag tror ganska många filmstjärnor i hennes egna ålder skulle ha chans med henne, gissningsvis är ju status en stor grej för henne.
Det roliga här är ju också att du utgår från att hon är något jävla kap när det lika gärna kan vara totala motsatsen.

Fattar inte heller varför du är och gafflar så mycket i ämnet då du själv är ett bevis på att det inte är framgångsrikt att bara tända på väldigt mycket yngre kvinnor än en själv.
Man hade inte suttit på Tinder i ett decennie och sen behöva tvinga sig på folk sexuellt mot betalning isåfall.
2024-04-02, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja precis, är man framgångsrik Hollywoodstjärna har man chans att välja vem fan man vill jämfört med om man kör lagertruck på Volvo. Hur många procent av befolkningen mellan 20 och 90 år har chans att få nån som Nicole Kidman eller Justin Bieber? Verkligen inga 5 procent eller ens 1-2 procent.

Justin Bieber med exakt samma utseende och personlighet men utan kändisskapet hade varit betydligt lättare för en kvinna att få än vad Dolph Lundgrens fru är för 99% jämnåriga män.

Citat:
Du vet att det finns 20-åriga hollywoodstjärnor också va?

Ja, och?

Citat:
Hur många procent tror du i likhet med Madonna har chans att få en 30 år yngre fotomodell förresten?

Vet inte och ser inte hur det är relevant.
2024-04-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Du måste ju vara gravt världsfrånvänd om du tror att det är direkt många tjejer i 25-års åldern som skulle välja Dolph Lundgren istället för någon i deras egna ålder
Jag tror ganska många filmstjärnor i hennes egna ålder skulle ha chans med henne, gissningsvis är ju status en stor grej för henne.
Det roliga här är ju också att du utgår från att hon är något jävla kap när det lika gärna kan vara totala motsatsen.

Fattar inte heller varför du är och gafflar så mycket i ämnet då du själv är ett bevis på att det inte är framgångsrikt att bara tända på väldigt mycket yngre kvinnor än en själv.
Man hade inte suttit på Tinder i ett decennie och sen behöva tvinga sig på folk sexuellt mot betalning isåfall.

Suck, ännu en som lyckas missa poängen totalt.

Min poäng var alltså, ÅTERIGEN för er medlemmar av de trögfattades riksförbund, att en högstatusman på 50+ eller 60+ kommer ha större framgång bland unga kvinnor än en random nobody till man mellan 20-30.

Får se om polletten trillar ner den här gången då...
Senast redigerad av Joe88 2024-04-02 kl. 14:41.
2024-04-02, 14:50
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Jag har några år kvar till 40 och jag attraheras ytterst sällan av någon över 25. Någon gång ibland kan det hända upp till 30 men det är ännu mer sällsynt. Problemet är att detta leder till att jag är den eviga singeln.

Min frågeställning är om ni verkligen attraheras av kvinnor i dessa ålder och över eller accepterar ni helt enkelt att dom ser ut som dom gör bara för att få ligga eller slippa vara ensamma?
Jag attraheras av dem så det står härliga till. Vackra. Mogna, färdiga med drama (ibland) och glada åt att få utveckla sin sexualitet. Men alla är vi olika. Dras du till yngre så fokusera på det. Många unga kvinnor söker pengar och resor och sånt. Har du råd - skaffa en 18 åring. Men det lär ju inte bli mer än en sexuell relation. Fast det är ju ok.
2024-04-02, 15:06
Citat:
Justin Bieber med exakt samma utseende och personlighet men utan kändisskapet hade varit betydligt lättare för en kvinna att få än vad Dolph Lundgrens fru är för 99% jämnåriga män.

Ja, och?

Vet inte och ser inte hur det är relevant.
Jamen vad fan. Dolph Lundgren med exakt samma utseende och personlighet men utan kändisskapet hade varit betydligt lättare att få än Justin Bieber för yngre kvinnor.
2024-04-02, 15:19
Citat:

Min poäng var alltså, ÅTERIGEN för er medlemmar av de trögfattades riksförbund, att en högstatusman på 50+ eller 60+ kommer ha större framgång bland unga kvinnor än en random nobody till man mellan 20-30.

Och en högstatusman på 20 kommer att ha större framgång bland unga kvinnor än en random 60-årig nobody.
2024-04-02, 15:22
Medlem
Ju äldre jag blir desto mer märker jag att yngre kvinnor (20-25) går fetbort.
30+ kvinnor 👌 jag är i 30-års åldern själv så ja, jag är attraherad utav dem.
2024-04-02, 15:25
Medlem
Citat:
Och en högstatusman på 20 kommer att ha större framgång bland unga kvinnor än en random 60-årig nobody.

Men män runt 20 har inte hög status och mycket pengar vilket är det kvinnor vill ha. Många kvinnor tycker också att unga saknar mognad.
2024-04-02, 15:41
Citat:
Ursprungligen postat av UnfilteredFountain
Men män runt 20 har inte hög status och mycket pengar vilket är det kvinnor vill ha. Många kvinnor tycker också att unga saknar mognad.
Hos vilka har inte 20-åringar hög status?
2024-04-02, 15:47
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:

Du sitter ju bara och tramsar. Majoriteten av 20-åriga tjejer är inte golddiggers och låter sig köpas av nån mer än dubbelt så gammal man. Dom hade tyckt han var ett gubbslem.
Tråden handlar inte om golddiggers eller ett fåtal extrema fall där rika gubbar skaffar unga kvinnor. Övergripande världen ser inte ut som i ett fåtal fall i Hollywood som du läser om i hänt extra.
2024-04-02, 15:51
Medlem
Citat:
Hos vilka har inte 20-åringar hög status?

Hos kvinnor
2024-04-02, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Jag är i 30års åldern och känner mig riktigt smutsig när jag kollar in killar som är i 20 års åldern. Även om de kollar tillbaka på mig så känns det fel. Känns som att man numera måste dejta män som är 40+

Du är 30, kollar in killar som är 20, får för dig att du gör något fel och drar slutsatsen att du därför måste dejta de som är 40. Är det nån slags kvinnlig logik?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in